F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Nowozelandczyk zastąpi Pierre'a Gasly, który uda się do Japonii na finał sezonu Super Formula.
Mateusz Szymkiewicz, 13 października 2017, wyświetlenia: 5203<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Toro Rosso potwierdził, że Brendon Hartley zasiądzie za kierownicą bolidu STR12 podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

Stajnia z Faenzy przed rundą w Austin znalazła się w skomplikowanym położeniu odnośnie obsady swoich kokpitów. Od wyścigu w Stanach ekipę Renault będzie reprezentował Carlos Sainz, natomiast jak teraz potwierdziło Toro Rosso, Pierre Gasly uda się do Japonii na finał sezonu Super Formula, by zdobyć mistrzowski tytuł.

W tej sytuacji do funkcji kierowcy wyścigowego został przywrócony Daniił Kwiat, który swój ostatni występ zaliczył podczas Grand Prix Singapuru. Z kolei jak teraz potwierdzono, drugi bolid przejmie były junior Red Bulla – Brendon Hartley.

Nowozelandczyk w latach 2009-2010 był trzecim kierowcą zespołów Red Bull Racing oraz Toro Rosso, po czym w połowie 2010 roku został usunięty z juniorskiego programu. Kolejny kontakt z Formułą 1 Hartley zaliczył w 2012 roku, zostając zawodnikiem rozwojowym Mercedesa, pełniąc tę funkcję do końca sezonu 2013. W chwili obecnej 27-latek reprezentuje Porsche w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, gdzie zdobył tytuł w 2015 roku oraz wygrał wyścig Le Mans.

„Cóż za niesamowite uczucie!” – powiedział Brendon Hartley. „Ta okazja jest jak niespodzianka, ale przez cały czas nie poddawałem się i chciałem zrealizować swoje ambicje oraz dziecięce marzenie, jakim jest wejście do F1. Bardzo się poprawiłem oraz wiele nauczyłem od momentu, kiedy straciłem rolę rezerwowego kierowcy Red Bulla oraz Toro Rosso. Te trudne lata sprawiły, że jestem mocniejszy i jeszcze bardziej zdeterminowany. Chcę skierować wielkie wyrazy wdzięczności do Red Bulla za umożliwienie mi tego, a także dziękuję Porsche za możliwość połączenia startu w F1 z realizacją programu w WEC. Circuit of the America to jeden z tych torów, który sprawia mi największą przyjemność i startowałem tu niedawno. Nie chcę wywoływać zbyt dużych oczekiwań w związku z moim debiutem w F1, lecz czuję się na to gotowy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
01.12.2018  Albon: Byłem bliski porzucenia wyścigów po usunięciu z programu Red Bulla
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
26.11.2018  Alexander Albon będzie kierowcą Toro Rosso w sezonie 2019
26.11.2018  Albon rozwiązał umowę na starty w Formule E w zespole Nissana
Tagi:
Toro Rosso
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
macko93, 15.10.2017 11:48[!]
@--- Nie chcę tego robić, bo po raz drugi zostałbym z tamtej strony zbanowany. Za powiedzienie kilku słów prawdy. Natomiast o tych dwóch panach możemy pogadać gdzie indziej - nie tu. Akurat @Yurek mnie nie zaorał - jestem na to zbyt inteligentny i na wszystko mam odpowiedź.

@Yurek A Ferrari z 2005 roku to też była "ciężarówka" co nie? Czy pierwsze dwa modele McLarena z 2004 roku. Co do wiedzy o F1 to każdy z nas może strzelić gafę, za którą potem lecą gromy - tak jak na mnie poleciały gromy po tegorocznym GP Kanady, gdzie oskarżałem Grosjeana o wypadek, a tak naprawdę winnym był Carlos Sainz, który teraz poszedł do Renatki. Pomniki stawiać? Powinni postawić tym dwóm panom co zaniedbali polskie kobiece skoki narciarskie, a potem drugi z nich bezczelnie kłamie. Jeżeli te nazwiska pamiętasz to odpisz gdzie indziej - nie tu.

Natomiast ja swojego zdania nie zmienię - Hartley pokona w GP USA Kwiata - dziewczyna Dany'ego ma na niego bardzo zły wpływ. Nie zauważyliście?
Yurek, 15.10.2017 13:42[!]
Cytat macko93 :
jestem na to zbyt inteligentny i na wszystko mam odpowiedź

Jak na Twoją niesamowitą inteligencję (i skromność), to Twoja odpowiedź świadczy raczej o tym, że nie zrozumiałeś, co napisałem (osoba inteligentna domyśliłaby się, o co mi chodziło z Jaguarem, i nie mieszałaby do tego Ferrari i McLarena). Ale OK, jeżeli Twoje wystrzelone ego ma na tym zyskać, niech będzie, że ja jestem głupi, a Ty zjadasz typków z Mensy na śniadanie. Chociaż, jak to się mówi? Czyny, nie słowa.
Lolek, 15.10.2017 15:41[!]
@Yurek
Cytat :

Jak wiadomo, w październiku jest najwięcej nauki na studiach. Największy luz to styczeń/luty i czerwiec


Akurat ta uwaga jest niepotrzebna, bo ja na przykład jestem zwolennikiem teorii regularnej, systematycznej nauki i traktowania sesji z marszu, zamiast działania w trybie "zombie" na okres styczeń/luty i czerwiec.
Daxo, 15.10.2017 15:58[!]
W sumie nie istotne kto pojedzie obok Kvyata w STR skoro i tak nie zdobędą punktów w USA bo ich auto jest niezbyt konkurencyjne
Yurek, 15.10.2017 16:48[!]
@Lolek - szacunek za takie podejście, ale takich osób jest mało. Przyznaję, uogólniałem.
Phaedra, 15.10.2017 18:43[!]
@Yurek ale @Lolek jest tylko "zwolennikiem teorii regularnej....." i nic nie pisze o praktyce i że wciela ją w życie. Ja też jestem zwolennikiem tej teorii w sumie to każdy dorosły po zakończeniu edukacji jest jej zwolennikiem. Twoje uogólnienie nadal aktualne.
marios76, 16.10.2017 12:36[!]
@macko93 Piszesz o swojej intelegencji, a zapytanie @Yurek o Jaguara a ciezarowke... czlowieku- nikt nie musi po tobie jechac, sam sie zaorales :) Co studiujesz, mam nadzieje ze nie medycyne czy konstrukcje mostow, bo wielu ludzi moglo by przyplacic zyciem taki sposob myslenia czy inteligencji... Pytanie jest retoryczne, nie obchodzi mnie twoje zycie prywatne, ani stan umyslu; ani tez ktory kierowca jaka laske dmucha , z jakim rezultatem, bo to forum o F1 a nie lozkowych ekscesach osob w niej uczestniczacych.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca