F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ericsson oraz Leclerc kierowcami Saubera w sezonie 2018

Ekipa podczas zwołanej konferencji zaprezentowała również nowe logo oraz barwy.
Mateusz Szymkiewicz, 2 grudnia 2017, wyświetlenia: 8313<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber potwierdził, że jego kierowcami w sezonie 2018 będą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc.

Na dzisiaj we Włoszech została zaplanowana konferencja, podczas której stajnia z Hinwil zaprezentowała szczegóły dotyczące swojego partnerstwa z Alfą Romeo oraz plany na najbliższą przyszłość. Jak potwierdzono kilka dni temu, włoski producent samochodów będzie pełnił funkcję tytularnego sponsora począwszy od 2018 roku.

Pierwszy komunikat dotyczył składu kierowców, który w przyszłym roku utworzą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc. Dla Szweda będzie to już czwarty sezon z rzędu w barwach Saubera, natomiast Monakijczyk, który jest tegorocznym mistrzem Formuły 2 oraz juniorem Ferrari, awansuje z funkcji testera. Wakat utworzony przez 20-latka zajmie inny podopieczny Ferrari – Antonio Giovinazzi, który wystąpił w tym roku w dwóch Grand Prix jako zawodnik Saubera, zastępując kontuzjowanego Pascala Wehrleina.

W dalszej części konferencji zaprezentowano nowe logo zespołu, a także koncept malowania, które może znaleźć się na bolidzie w sezonie 2018. Zgodnie z przewidywaniami następca modelu C36 otrzyma barwy charakterystyczne dla Alfy Romeo, czyli biały oraz bordowy.



foto: Sauber
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.02.2019  Fiat Chrysler może kupić zespół znany jako Alfa Romeo Racing?
01.02.2019  Sauber zmienił nazwę na Alfa Romeo Racing
28.01.2019  Sauber porównuje się do największych zespołów
21.01.2019  Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019
09.01.2019  Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?
Tagi:
Sauber
Ericsson M.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 02.12.2017 12:19[!]
No to ciekawe czy teraz rozwiążą któremuś z kierowców Haasa kontrakt, czy Giovinazzi pozostanie jednak bez miejsca.
macieiii, 02.12.2017 12:20[!]
Szkoda Giovinazziego. Vasseur widocznie w kontrakcie ma własne wybory, bo naciski Ferrari na pewno były wystarczające, by również Włoch znalazł się w stawce. Szkoda. Witamy debiutanta!
Masio, 02.12.2017 12:41[!]
Rozumiem Leclerc, bo on niewątpliwie zasługuję na posadę w F1, ale przykre jest to, że nadal będzie Ericsson. Szwed jest tylko z powodu pieniędzy...
Adakar, 02.12.2017 12:45[!]
@Masio pieniedzy ... i calkiem DUZYCH koneksji.

Giovanazii moze byc batem na Magnusena w HAASie
WrobelGP, 02.12.2017 12:46[!]
Więcej tego bordowego mogłoby być :)
Pavlos Le Paul, 02.12.2017 12:59[!]
W sumie jestem ciekaw jakby dać więcej niebieskiego do malowania, myślę że wyglądałoby to świetnie.
---, 02.12.2017 13:10[!]
@Adakar
Palmer to dopiero miał koneksje. A jednak go wywalono, i to w środku sezonu.
marios76, 02.12.2017 13:20[!]
Pomijam, ze Wehrlein byl tylko nieco lepszy od.Erickssona, to jednak Sauber ma inne priorytety... niz szybkosc kierowcy. Nasr tez odpadl, a byl szybszy od partnera i jednak perspektywiczny.
Co do Giovinazzi'ego- te dwa zastepstwa w wyscigach niestety skonczyly sie dosc przecietnie, moze/moglo to miec wplyw na angaz Leclerca? Tak czy inaczej czekam na niego w 2019 i licze na jakies wystepy w treningach itp.
Chyba teraz bedzie obowiazywala zasada ryzykanckich debiutow jak najmlodszych kierowcow ---> vide Verstappen...
Titheon, 02.12.2017 13:31[!]
Wydaje mi się, że Giovinazzi nie był na tyle mocnym faworytem ze strony Ferrari, żeby aż tak bardzo naciskali na jego angaż w Sauberze. Priorytetem był raczej Leclerc i, koniec końców, wystarczyło im wciśnięcie jego do Saubera.

Co do malowania - kolorystycznie przepiękne, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać w przyszłym roku, bo niewątpliwie nie tak ;) Przypomina mi w sumie malowanie Saubera sprzed paru lat, gdzie też dominował kolor biały, a towarzyszącym był czarny.
Rasputin, 02.12.2017 13:55[!]
Leclerc - zasłużył zdecydowanie
Ericsson - szkoda że to on a nie Giovinazzi
Szkoda Wehrleina ale od dawna było wiadomo że nie ma szans na fotel
marios76, 02.12.2017 14:09[!]
@WrobelGP A faktycznie, jestem za . Swietnie sie prezentuje logo.
marcelo92, 02.12.2017 14:21[!]
Przepraszam, ale co w tym malowaniu jest takie niby fajnego ? Oczywiście nie licze fanów Alfy :D
bartoszcze, 02.12.2017 14:31[!]
@---
Palmer odszedł kiedy sam się zgodził. Gdyby go mieli wywalić, to najpóźniej od Singapuru.
Titheon, 02.12.2017 15:05[!]
@marcelo92 - a czy ktoś napisał, że samo malowanie jest fajne? :)
Anderis, 02.12.2017 15:40[!]
Ericcson jeździł w tym sezonie całkiem dobrze i moim zdaniem zasłużył na przedłużenie kontraktu. Gdyby uwzględnić fakt, że Sauber zrobił troszkę za ciężki bolid i Marcus jeździł cały sezon z wagą powiżej minimalnej dopuszczalnej, to okazałoby się, że w kwalifikacjach był bardziej konkurencyjny od Wehrleina (wyszli niemalże na 0 jeśli chodzi o średnią stratę, a Szwed tracił 0,2-0,3 sekundy na kółku z powodu wagi). Wyścigi trudno oceniać, bo Sauber miał najsłabszy bolid i często stosowali różne dziwne strategie, ale tam też jakiejś dominacji Wehrleina nie było, a Ericsson miał np. bardzo dobry występ w Meksyku, gdzie zdobyłby punkty, gdyby zespół wstrzymał się z pit stopem odrobinę dłużej.
agentwrogiegoukladu, 02.12.2017 16:21[!]
Malowanie nie jest fajne, ale połączenie kolorów - czerwieni w burgundzie, granatu i białego daje wrażenie gustownej elegancji. A białe pola, gdzie niektórzy widzieliby więcej granatowego to po prostu krzyk "to miejsce na Twoją reklamę!" ;)
oxiplegatz, 02.12.2017 16:45[!]
Na stronie Motorsportu, była też taka wizja malowania: http://tnij.at/sauber2018
ProdigyPL, 03.12.2017 00:09[!]
@agentwrogiegoukladu na taki pomysł ("zaznaczenie" dobrych miejsc na reklamy) wpadło HRT w 2011 roku i nawet nie wyszło najgorzej pod względem malowania (bo pod względem pieniężnym każdy wie jak to się skończyło)

http://www.grandp...rt2011launch1-lg.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca