F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda intensyfikuje prace nad poprawą osiągów silnika

Producent chce do GP Kanady zwiększyć moc swojej jednostki o 27 koni mechanicznych.
Nataniel Piórkowski, 10 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2452<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda zintensyfikuje prace rozwojowe swojego silnika Formuły 1 celując w dokonanie przed Grand Prix Kanady znaczących postępów w mocy, szacowanych wstępnie na 27 koni mechanicznych.

Czwarte miejsce wywalczone przez Pierre'a Gasly'ego w Bahrajnie jest najlepszym wynikiem osiągniętym przez Hondę od czasu powrotu do sportu jako dostawca jednostek napędowych.

Japoński koncern zamierza teraz zmaksymalizować tempo rozwoju swego silnika – według ustaleń magazynu Autosport przed czerwcowym Grand Prix Kanady jednostka RA618H ma zapewniać moc wyższą o 27 koni mechanicznych niż obecnie. Oprócz udoskonalania silnika spalinowego Honda cały czas pracuje także nad zwiększeniem efektywności pracy układów hybrydowych.

„Nasz rozwój to nie tylko niezawodność. To także osiągi. Musimy znaleźć złoty środek. Gdy w zbyt dużym stopniu koncentrujesz się na osiągów, czasem płacisz za to surową cenę. Równie dobrze możesz jednak ponieść porażkę nawet wtedy, gdy nie starasz się zbyt mocno. To trudne, ale staramy się dokonać postępów zarówno na płaszczyźnie niezawodności jak i osiągów” – tłumaczył Tanabe.

Awaria MGU-H do jakiej doszło w bolidzie Gasly'ego w trakcie wyścigu o GP Australii doprowadziła do uszkodzenia silnika spalinowego. Próbując ustalić źródło problemu Honda przeprowadziła dochodzenie na torze oraz w fabryce w Sakurze, dokąd wysłano zniszczone komponenty jednostki.

Inżynierom udało się stworzyć poprawki na Grand Prix Bahrajnu – znalazły się one nie tylko w bolidzie Gasly'ego, ale także Brendona Hartleya. Oceniając skuteczność nowych rozwiązań Tanabe stwierdził enigmatycznie, że „z zebranych informacji wynika, iż pozwoliły one wyeliminować ostatnie problemy”.

Japończyk zaznaczył także, że trzyletni okres rozczarowań we współpracy z McLarenem umożliwił Hondzie udoskonalenie metod reagowania na kryzysowe sytuacje. „Od 2015 roku musieliśmy radzić sobie z wieloma usterkami. To doświadczenie pomogło nam uporać się z ostatnimi awariami w tak krótkim czasie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
15.09.2018  Newey zwiększył zaangażowanie w prace na rzecz Red Bull Racing
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
05.09.2018  Marko: Pozostanie Red Bulla w F1 zależy od powodzenia współpracy z Hondą
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 11.04.2018 10:12[!]
Jestem pełen uznania dla Tanabe za ponizsze słowa:
"I cannot afford to be satisfied with this result, because there were three retirements and a minute of difference to the first three," he said. "We do not want to say great things now, as there is no choice but to keep climbing steps. Because we aspire to win and be number 1."
rakes, 11.04.2018 18:22[!]
A może to Honda "wylisowała" Mcalerena ? Wiadomo, że Mclaren miał wyłączność na silniki Hondy i nie chciał się zgodzić na dostawy silników do innych teamów. Dziwna jest różnica prędkości w sezonie 2017 wolniej od Reanult o 20 km/h a w Barcelonie na testach top speedy niemal na poziomie merca i ferki. Rok 2015 i 2016 to w dużej mierze też wina Mclarena z filozofią zero size, oprócz tego Honda musiał przyjąć sporą ilość kpin i szyderstwa od maca i Alonso. Być może to było za dużo jak na honor Japończyków i możliwą wizję współpracy z Red Bullem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca