F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Nie spodziewaliśmy się tak mocnego tempa Ferrari

Szef Mercedesa sugeruje, że jego zespół miał problemy z pracą ogumienia.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2071<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, przyznał, że nie spodziewał się, iż Ferrari będzie prezentowało tak mocne tempo w kwalifikacjach do GP Chin.

Kierowcy Scuderii: Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen osiągali bardzo konkurencyjne rezultaty już od trzeciego treningu, a kwalifikacje zakończyli z dwoma najlepszymi wynikami i blisko półsekundową przewagą nad Valtterim Bottasem i Lewisem Hamiltonem.

„Nie, nie spodziewaliśmy się, że Ferrari będzie tu tak mocne. Przez cały dzień prezentowali niezwykle konkurencyjne tempo. Ich osiągi z kwalifikacji dały im pierwszy rząd. Naprawdę mamy teraz o czym myśleć” – powiedział Wolff po zakończeniu sobotniej czasówki w Szanghaju.

„Nie jest łatwo. Brakuje nam przyczepności. Można wypaść z okna operacyjnego, jeśli opony są dogrzane zbyt mocno lub zbyt słabo. To dwie skrajności – z podobnymi mierzyliśmy się w Bahrajnie. Sądzę, że nasze problemy mają związek z ogumieniem” – sugerował Austriak.

„Jutro ma być dużo cieplej. Mam nadzieję, że dokonaliśmy właściwych wyborów co do ustawień bolidu i w wyścigu zaprezentujemy lepsze tempo niż Ferrari. Nie ma tu miejsca na zbyt wiele zagrywek strategicznych. Jeśli będziemy mieli tempo, to pojawi się szansa na strategiczne podcięcie lub nadcięcie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
09.07.2018  Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 14.04.2018 09:48[!]
Czytałem przed sezonem i po Australii, że już nie mają problemów z pracą ogumienia. Teraz wygląda to gorzej niż w zeszłym roku. Mam nadzieje ze to chwilowe problemy i Merc ogarnie się w dalszej części sezonu.Mam juz dosyć Vettela na 1 miejscu.
marcelo92, 14.04.2018 09:50[!]
Pirelli zmieniło już opony specjalnie dla Mercedesa i dalej mają z nimi problem ?
zgf1, 14.04.2018 09:57[!]
No i ciekawe kto komu zmyl usmiech z twarzy :)
mariusz0608, 14.04.2018 10:21[!]
Merc ma ewidentny kłopot z pracą ogumienia, co Ferrari skrzętnie wykorzystuje, gdyż u nich ten problem nie występuje.
To kwestia charakterystyki zawieszenia, bo cóż innego może wpływać na niedogrzewanie, bądź przegrzewanie opon... Weszły w tym sezonie nowe opony i powrócił stary problem Mercedesa.
@marcelo92: Pirelli jeszcze niczego nie zmieniło w oponach - tak a propos, a już w szczególności dla Mercedesa. Były przymiarki do tego, ale nie na Chiny...
nickolas, 14.04.2018 10:21[!]
@mich909090
Niech się tak 'odgarniaja' do końca roku. Widocznie jeszcze im śnieg zalega z Barcelony ;)
Mnie się nie podoba żadna dominacja trwająca latami więc dobrze że jest jakaś odmiana.
Życzyłbym sobie większego udziału innych zespołów i kierowców.
Na zasadzie 2 się bije, trzeci bierze tytuł 😀
al_bundy_tm, 14.04.2018 21:22[!]
Cytat nickolas :
Na zasadzie 2 się bije, trzeci bierze tytuł 😀
Mark Webber i Fernando Alonso vs Sebastian Vettel w 2010.
Fernando Alonso i Lewis Hamilton vs Kimi Raikonnen w 2007.
Piękne czasy walki do ostatniej prostej w F1. Dorzuciłbym jeszcze sezon 2008.

W 2010 Sebastian pierwszy raz na fotel lidera wyszedł po ostatnim wyścigu.
Czy był kiedyś wcześniej taki przypadek w historii F1, żeby rzutem na taśmę skraść komuś tytuł?
A w 2007 Kimi liderem był tylko po pierwszym i po ostatnim wyścigu sezonu :)
Tetracampeon, 14.04.2018 22:03[!]
Cytat al_bundy_tm :
Czy był kiedyś wcześniej taki przypadek w historii F1, żeby rzutem na taśmę skraść komuś tytuł?


John Surtees w 1964 roku. Jim Clark przegrał wtedy tytuł przez wartą kilka groszy uszczelkę, która poddała się w decydującym wyścigu. Surtees zdobył mistrzostwo po tym jak jego zespołowy partner Lorenzo Bandini wyrzucił z toru lidera punktacji Grahama Hilla, a potem oddał Surteesowi kluczową drugą lokatę na ostatnim okrążeniu, na którym zatrzymał się też Lotus Jima Clarka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca