F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson otrzymał karę cofnięcia na starcie do Grand Prix Chin

Szwed uzyskał jednak dwudziesty rezultat, więc sankcja nie wpłynie na jego ustawienie.
Mateusz Szymkiewicz, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1267<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson otrzymał karę cofnięcia o pięć pozycji na starcie do Grand Prix Chin, a także trzy punkty karne.

Szwed podczas Q1 nie zwolnił w trzecim sektorze, gdzie wywieszono żółte flagi po obróceniu bolidu przez Charles'a Leclerca. W związku z tym przewinieniem kierowca Saubera po czasówce został wezwany przez sędziów, którzy zdecydowali się ukarać go cofnięciem o pięć pozycji na starcie do wyścigu w Szanghaju.

Ericsson uzyskał jednak w kwalifikacjach ostatni rezultat, więc sankcja otrzymana od FIA nie wpłynie na jego ustawienie na starcie. Mimo to za zignorowanie żółtych flag do superlicencji 27-latka doliczono trzy punkty karne, więc w chwili obecnej posiada ich na swoim koncie już pięć.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2018  Kolizja Raikkonena z Oconem uznana za incydent wyścigowy
26.04.2018  Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem
23.04.2018  Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek
11.04.2018  Ericsson schudł pięć kilogramów podczas zimowej przerwy
09.04.2018  Ericsson: Dziewiąte miejsce zdjęło presję z moich ramion
Tagi:
Ericsson M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 14.04.2018 12:21[!]
Kiedy ostatnio był taki wyścig, gdzie nie było żadnych karnych przesunięć na starcie?

PS. Oczywiście wiem, że Ericsson zostanie jutro na swoim polu startowym mimo tej sankcji.
kocpis, 14.04.2018 15:34[!]
@Masio Malezja 2017
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca