F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Raikkonen: Nie wiem, w jaki sposób straciłem szansę na pole position

Vettel uważa z kolei, że Mercedes może zbliżyć się do Ferrari w tempie wyścigowym.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2388<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kimi Raikkonen przekonuje, iż nie wie, w jaki sposób stracił szansę na wywalczenie pole position i został pokonany przez swojego kolegę z FerrariSebastiana Vettela.

Raikkonen uzyskał lepszy czas od Niemca już w trakcie Q2, a pod koniec finałowego bloku kwalifikacji znajdował się na prowizorycznym pole position do jutrzejszego wyścigu. Mistrzowi świata z 2007 roku nie udało się jednak poprawić czasu w ostatnim sektorze – Vettel wykorzystał tę szansę i zapewnił sobie wygraną w kwalifikacjach różnicą 0,1s.

„Straciłem czas, ale nie wiem jak do tego doszło” – powiedział Raikkonen. „Nie popełniłem żadnego dużego błędu. Byłem blisko Sebastiana – wystarczająco blisko, by wynik był inny. Sytuacja na pewno nie jest idealna. Jutro nowy dzień, zobaczymy, co się wydarzy”.

Vettel zaznaczał, iż wiedział, że na drugim przejeździe będzie w stanie dokonać postępów po zakończeniu wcześniejszej próby ze stratą 0,161s do zespołowego partnera. „Byłem zadowolony od pierwszego okrążenia pierwszego bloku czasówki. Właściwie nie musieliśmy pracować nad bolidem. Nie musiałem walczyć i szukać odpowiednich ustawień. Często jest przecież tak, że zmieniamy dużo rzeczy. Wiedziałem, że mam zapas. Na ostatnim okrążeniu wszystko poskładałem”.

Niemiec nie spodziewa się jednak łatwego wyścigu. „Tego typu przewaga jest niespodzianką. To tor, na którym trzeba znaleźć idealne ustawienia. Jeśli czegoś w nich brakuje, to od razu zaczynasz tracić czas. Nie byłbym zdziwiony, gdyby jutro nasza przewaga zniknęła i w wyścigu czekałaby na nas znacznie bardziej zacięta rywalizacja. Oczywiście nie obraziłbym się, gdyby nic się nie zmieniło, ale sądzę, że przed nami wyrównany wyścig pomiędzy trzema czołowymi zespołami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2018  Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
11.07.2018  Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Raikkonen K.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
christoff.w, 15.04.2018 02:19[!]
F1 wrzuciła wyjaśnienie tego porównując dwa onboard i widać jak u Kimiego spada moc w trzecim sektorze...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca