F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

"Spójrzcie tylko na wyścig Raikkonena. Wiecie, nie rozumiałem jego strategii...".
Nataniel Piórkowski, 16 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4091<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Christian Horner uważa, że Grand Prix Chin pokazało, iż Daniel Ricciardo powinien zdecydować się na pozostanie w Red Bullu na sezon 2019.

Bieżące porozumienie Australijczyka z Red Bull Racing wygasa wraz z końcem sezonu 2018. Ostatnie plotki łączyły Ricciardo z innymi zespołami czołówki, głównie Ferrari. Horner sądzi jednak, że ze względu na silną pozycję Sebastiana Vettela Maranello nie jest dobrym kierunkiem dla kierowcy z Perth.

„Spójrzcie tylko na wyścig Raikkonena. Wiecie, nie rozumiałem jego strategii... Myślę, że Daniel jest szczęśliwy w naszym środowisku. Jeśli tylko zapewnimy mu bolid na poziomie takim, jak miało to miejsce w niedziele, to dlaczego miałby zmieniać zespołowe barwy?” – pytał szef austriackiej ekipy.

Zdaniem Hornera Ricciardo potwierdził w Chinach, że jest kompletnym kierowcą. „Jest w szczytowej formie. W zasadzie utrzymuje ten poziom już od dwóch lat. Ma doświadczenie i tempo. Jest jednym z najlepszych kierowców pod względem wyprzedzania. Uważam, że znajduje się na innym etapie kariery niż Max, który jest bardzo młody i dopiero zyska tego typu doświadczenie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
05.12.2018  Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla
04.12.2018  TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku
01.12.2018  Albon: Byłem bliski porzucenia wyścigów po usunięciu z programu Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Horner C.
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
RY2N, 16.04.2018 20:09[!]
W przypadku HAM błąd strategów jest bardziej oczywisty, w przypadku RAI jest nieco mniej oczywisty (Kimi miał wtedy świeże opony pośrednie) , choć teraz po wyścigu łatwiej powiedzieć że pewnie by się opłaciło mimo wszystko go ściągnąć (ale czy po zmianie opon skończyłby wyżej niż miejscu 3 to 100% pewności nie ma).
marios76, 16.04.2018 20:28[!]
@teambuktu Ma rezerwy! Ale to nie jest najgorsze; najgorsze jest to, ze on mysli, ze My w to wierzymy! :)
Na miejscu Ricciardo spadalbym po prostu... Ferrari, Mercedes czy inna w miare perspektywiczna ekipa. Byle nie jezdzic "pod" Maxem. Oczywiscie Daniel moze sparwdzic Red Bulla i zaproponowac ze moze sezon przejezdzic za te 30milionow jak Holender i czekac na reakcje :)
derwisz, 16.04.2018 20:34[!]
Zadziwiająca jest indolencja strategów Mercedesa. Który to już wyścig w tym sezonie spaprali? Czy chociaż w jednym wyścigu nie popełnili błędów które kosztowały Lewisa i zespól sporo punktów?
marios76, 17.04.2018 09:51[!]
@derwisz Na zjezdzie z Red Bullem mogl tylko zyskac, zwlaszcza , ze para Vettel Bottas byla zajeta sobą i tu mozna zrozumiec ryzyko. Ale jadac dalej, nawet nie zareagowac na strate dwoch pozycji, gdzie nizej juz by nie mogl byc to jakas porażka. Chyba pamietaja Monaco gdzie robiac Pit Stop stracil zwycięstwo... Ale potem lepiej szukac winy w slabszej formie kierowcy, kiedy zespol ma jeszcze gorsza. :/
al_bundy_tm, 17.04.2018 15:35[!]
I właśnie dlatego, że znajduje się na innym etapie kariery nie będzie chciał z Wami dalej jeździć. Odpowiedź, gdzie będzie jeździł Daniel w następnym sezonie leży w gestii innych zespołów (mam nadzieję, że Ferrari lub Mercedes). Będzie sobie RB pluł w brodę, że Go nie zatrzymali, ale nie pieniędzmi, ale godnym i poważnym traktowaniem.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca