F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel umniejsza znaczenie lusterek na systemie Halo w Ferrari

Niemiec uważa, że nowe rozwiązanie wpłynie tylko na poprawę widoczności.
Mateusz Szymkiewicz, 11 maja 2018, wyświetlenia: 1535<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel umniejszył znaczenie pojawienia się lusterek na systemie Halo w bolidzie Ferrari.

Przed Grand Prix Azerbejdżanu ekipy otrzymały od FIA zgodę na przymocowanie lusterek do pałąku bezpieczeństwa wokół kokpitu. Wcześniej kierowcy uskarżali się na słabszą widoczność przy dotychczasowym ułożeniu i póki co tylko Ferrari zdecydowało się wprowadzić modyfikację.

Jak przyznał Sebastian Vettel, zmiana konstrukcji lusterek nie powinna mieć żadnego wpływu na osiągi modelu SF71H, mimo pojawienia się nowych elementów na systemie Halo. „Mamy ze sobą nowe rzeczy, niektóre są ukryte, a niektóre bardziej widoczne. Nie powinno to [lusterka] mieć wpływu na osiągi bolidu. Wygląda to dobrze, nawet jeżeli Halo nie jest najpiękniejsze. Mimo to pozycja lusterek jest dobra. Najważniejszy jest fakt, że zapewnia nam to lepszą widoczność. Sam wygląd bolidu nie ma żadnego znaczenia. Jeżeli jest szybki, to miło” – powiedział Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Vettel: Nie mogliśmy uniknąć drugiego postoju
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
11.05.2018  Kierowcy Mercedesa nie wierzą w słabe tempo Ferrari
07.05.2018  Vettel nie martwi się utratą prowadzenia w klasyfikacji generalnej
04.05.2018  Vettel: Rywalizacja z Raikkonenem wcale nie była jednostronna
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca