F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

11.08.2018

Wywiad z e-sportowym kierowcą Mercedesa - Patrykiem Krutyjem

Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017

10.08.2018

Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso

Perez nie wyklucza zmiany zespołu przed nadchodzącym sezonem

Massa rozumie decyzję Ricciardo o przejściu do Renault

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Przyszłoroczny kalendarz F1 będzie składał się z 20 Grand Prix

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hartley: To był mały błąd z wielkimi konsekwencjami

Nowozelandczyk żałuje, że przez kraksę z FP3 nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach.
Nataniel Piórkowski, 12 maja 2018, wyświetlenia: 1801<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Brendon Hartley żałuje, że przez błąd z końcówki trzeciego treningu nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach do Grand Prix Hiszpanii.

W ostatnich minutach FP3 Nowozelandczyk wyjechał lewym tylnym kołem na trawę za krawężnikiem, stracił kontrolę nad bolidem i uderzył tyłem o bandę z opon.

Ze względu na poważne uszkodzenia Hartley nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach. Jego zespołowy partner z Toro Rosso – Pierre Gasly zajął w dwunaste miejsce.

„To było całkiem mocne uderzenie” – powiedział Hartley w trakcie spotkania z dziennikarzami. „Jestem trochę sfrustrowany, bo przed trzecim treningiem wprowadziliśmy dużo dobrych zmian do naszego bolidu. Wszystko potoczyło się bardzo szybko. Często korzystałem z krawężnika na wjeździe w dziewiąty zakręt, podobnie robi zresztą wielu innych kierowców. Tym razem najechałem lekko na trawę. Myślę, że była tam też lekka nierówność. Do wszystkiego doszło przy dużej prędkości, w jednym z najszybszych zakrętów toru. Byłem już tylko pasażerem. To był mały błąd z wielkimi konsekwencjami”.

„Bolid zostł bardzo poważnie uszkodzony. Cały zespół ciężko pracuje nad jego odbudową i jestem pewien, że się nam uda. Teraz muszę koncentrować się już na wyścigu. Nie zmienia to jednak faktu, że czuję rozczarowanie z powodu tego, iż nie mogłem wziąć udziału w kwalifikacjach” – przyznał.

„Nasz weekend jeszcze się nie skończył. Trwa zacięta walka w środku stawki. W Bahrajnie byliśmy na czele tej grupy, w ostatnich wyścigach w jej ogonie. Pierre pokazał jednak w dzisiejszych kwalifikacjach, że ogólnie plasujemy się gdzieś pośrodku. Różnice są naprawdę niewielkie. Jutro na pewno zaobserwujemy zróżnicowane strategie. Niewykluczone, że możliwe będzie pojechanie wyścigu na jeden pit stop, ale nie będzie to proste. Być może otworzy to przed nami różne możliwości”.

Nowozelandczyk podkreślał, że ważnym elementem jutrzejszego wyścigu będzie praca ogumienia. „Z tego co widzę wszyscy mają z nim takie same problemy. Supermiękka mieszanka nie jest preferowanym wyborem. Pośrednie i miękkie opony spisują się lepiej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.07.2018  Hartley otrzymał nowy silnik spalinowy i MGU-K
07.07.2018  Hartley nie weźmie udziału w kwalifikacjach na Silverstone
01.07.2018  Hartley wystartuje z ostatniego pola do Grand Prix Austrii
23.06.2018  Hartley wystartuje z końca stawki do Grand Prix Francji
12.06.2018  Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya
Tagi:
Hartley B.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 12.05.2018 17:40[!]
Jestem ciekaw ile, po rozłożeniu na czynniki pierwsze kosztował taki dzwon.
Nowy silnik, skrzynia biegów, całe aero...
alienjam, 12.05.2018 17:44[!]
Na tym zdjęciu bolid Toro Rosso wygląda jak wstający transformers :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca