F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hartley: To był mały błąd z wielkimi konsekwencjami

Nowozelandczyk żałuje, że przez kraksę z FP3 nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach.
Nataniel Piórkowski, 12 maja 2018, wyświetlenia: 1689<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Brendon Hartley żałuje, że przez błąd z końcówki trzeciego treningu nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach do Grand Prix Hiszpanii.

W ostatnich minutach FP3 Nowozelandczyk wyjechał lewym tylnym kołem na trawę za krawężnikiem, stracił kontrolę nad bolidem i uderzył tyłem o bandę z opon.

Ze względu na poważne uszkodzenia Hartley nie mógł wziąć udziału w kwalifikacjach. Jego zespołowy partner z Toro Rosso – Pierre Gasly zajął w dwunaste miejsce.

„To było całkiem mocne uderzenie” – powiedział Hartley w trakcie spotkania z dziennikarzami. „Jestem trochę sfrustrowany, bo przed trzecim treningiem wprowadziliśmy dużo dobrych zmian do naszego bolidu. Wszystko potoczyło się bardzo szybko. Często korzystałem z krawężnika na wjeździe w dziewiąty zakręt, podobnie robi zresztą wielu innych kierowców. Tym razem najechałem lekko na trawę. Myślę, że była tam też lekka nierówność. Do wszystkiego doszło przy dużej prędkości, w jednym z najszybszych zakrętów toru. Byłem już tylko pasażerem. To był mały błąd z wielkimi konsekwencjami”.

„Bolid zostł bardzo poważnie uszkodzony. Cały zespół ciężko pracuje nad jego odbudową i jestem pewien, że się nam uda. Teraz muszę koncentrować się już na wyścigu. Nie zmienia to jednak faktu, że czuję rozczarowanie z powodu tego, iż nie mogłem wziąć udziału w kwalifikacjach” – przyznał.

„Nasz weekend jeszcze się nie skończył. Trwa zacięta walka w środku stawki. W Bahrajnie byliśmy na czele tej grupy, w ostatnich wyścigach w jej ogonie. Pierre pokazał jednak w dzisiejszych kwalifikacjach, że ogólnie plasujemy się gdzieś pośrodku. Różnice są naprawdę niewielkie. Jutro na pewno zaobserwujemy zróżnicowane strategie. Niewykluczone, że możliwe będzie pojechanie wyścigu na jeden pit stop, ale nie będzie to proste. Być może otworzy to przed nami różne możliwości”.

Nowozelandczyk podkreślał, że ważnym elementem jutrzejszego wyścigu będzie praca ogumienia. „Z tego co widzę wszyscy mają z nim takie same problemy. Supermiękka mieszanka nie jest preferowanym wyborem. Pośrednie i miękkie opony spisują się lepiej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.05.2018  Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso
15.05.2018  Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso
13.05.2018  Brendon Hartley bliski utraty posady w Toro Rosso?
13.05.2018  Hartley otrzymał nową jednostkę napędową Hondy na GP Hiszpanii
02.05.2018  Hartley: Starty w F1 i WEC będą dla Alonso wyczerpujące
Tagi:
Hartley B.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 12.05.2018 17:40[!]
Jestem ciekaw ile, po rozłożeniu na czynniki pierwsze kosztował taki dzwon.
Nowy silnik, skrzynia biegów, całe aero...
alienjam, 12.05.2018 17:44[!]
Na tym zdjęciu bolid Toro Rosso wygląda jak wstający transformers :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca