F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2018

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Trzy czołowe zespoły nadal ścigają się w innej lidze

Hiszpan motywuje McLarena do zintensyfikowania prac nad rozwojem bolidu MCL33.
Nataniel Piórkowski, 12 maja 2018, wyświetlenia: 2445<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Fernando Alonso McLaren nadal nie ma realnych szans na nawiązanie walki z trzema czołowymi zespołami Formuły 1. Według Hiszpana ścigają się one obecnie w innej lidze.

Stajnia z Woking wiązała duże nadzieje ze swoim nowym pakietem aerodynamicznym, który zadebiutował na torze w trakcie treningów przed Grand Prix Hiszpanii. Kierowca z Oviedo chwalił jego działanie, a w sobotę po raz pierwszy w tym sezonie awansował do finałowego bloku czasówki, w którym stracił 1,5s do zdobywcy pole position – Lewisa Hamiltona.

Dwukrotny mistrz świata zdradził jednak, że ma mieszane odczucia. „Trzy razy z rzędu kończyliśmy kwalifikacje na trzynastym miejscu i w końcu postawiliśmy krok naprzód. Minusem nadal pozostaje jednak nasza strata do czołowej szóstki. Są w innej lidze. Musimy ich gonić i wyścig po wyścigu redukować dzielące nas różnice czasowe. Pozytywne jest to, że wszystkie poprawki wprowadzone do bolidu spisują się tak, jak oczekiwaliśmy. Teraz jak najszybciej musimy wprowadzić kolejne udoskonalenia”.

Hiszpan dodał, że pakiet z którym w ten weekend ściga się McLaren powinien był zostać wykorzystany po raz pierwszy podczas otwierającego sezon wyścigu w Australii. „Jestem zadowolony z tego pakietu. Z drugiej strony powinien był on znaleźć się w naszym bolidzie podczas GP Australii. To opóźnienie postawiło nas w trudnej sytuacji w trakcie pierwszych wyścigów sezonu. Udało nam się uratować wiele punktów, tak dzięki szczęściu jak i naszej walce na torze, ale teraz musimy zintensyfikować prace rozwojowe i przed każdym wyścigiem wprowadzać nowe części”.

Alonso nie ukrywał, iż po cichu liczy na to, iż niedzielny wyścig zostanie rozegrany na mokrym torze. „Pośrednie opony spisują się dobrze. Miękkie także, może nawet lepiej niż czerwone. Wydaje mi się, że to właśnie one będą popularnym wyborem na jutrzejszy wyścig. Muszę rozpocząć wyścig na supermiękkiej mieszance, bo korzystałem z niej w Q2. Jeśli jednak jutro popada, to staniemy na starcie wyposażeni w przejściówki lub opony deszczowe. Wtedy wszystko co stało się dzisiaj nie będzie miało większego znaczenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.05.2018  Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?
18.05.2018  Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych
12.05.2018  Alonso dementuje plotki o możliwości odejścia z F1 po sezonie 2018
07.05.2018  Alonso pokłada nadzieję w poprawkach na GP Hiszpanii
05.05.2018  Toyota #8 odniosła zwycięstwo w wyścigu WEC na torze Spa
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
DBR, 12.05.2018 18:34[!]
Problem zwłaszcza z tym trzecim zespołem, który jest napędzany tym samym silnikiem, co każe wątpić jednak w zdolności aerodynamików w McLarenie.
marion6660, 12.05.2018 19:10[!]
Gościu a co powiesz na ekipy Williamsa i Force India ??? Silnik Merca kilka sezonów i są dzisiaj daleko za McLaren-em !!! McLaren ma silnik Renault kilka miesięcy a puszki kilka lat. Poczekajmy.
DBR, 12.05.2018 19:16[!]
Ale to nie WMR czy FI swoje porażki zrzucało na karb silnika - li tylko i wyłącznie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca