F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Nie mogliśmy uniknąć drugiego postoju

Niemiec przyznał, że w trakcie wyścigu Ferrari miało problem z nadmiernym zużyciem opon.
Nataniel Piórkowski, 13 maja 2018, wyświetlenia: 3248<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel zapewniał, że Ferrari nie miało wyboru i w trakcie wyścigu o Grand Prix Hiszpanii musiało ściągnąć go na drugi postój.

Na starcie Vettel przebił się na drugie miejsce po wyprzedzeniu Valtteriego Bottasa i utrzymał pozycję wicelidera po tym, jak Fin padł ofiarą wolnej wymiany ogumienia. Gdy wydawało się, że Niemiec pewnie zmierza po drugie miejsce, Ferrari wezwało go na dodatkowy postój w trakcie wirtualnej neutralizacji. Czterokrotny mistrz świata spadł na czwarte miejsce i nie stanął na podium wyścigu w Barcelonie.

Zapytany o to, czy Ferrari obrało właściwą strategię, Vettel stwierdził: „Tak, bo wszystko potwierdzało, że pozostanie na torze nie wchodzi w grę. Nawet jeśli z zewnątrz drugi zjazd wyglądał dziwnie i mógł wydawać się błędnym posunięciem, to jednak opony w naszym bolidzie zużywały się w szybszym tempie niż u innych”.

Po wyjeździe na tor Vettel utknął za Verstappenem. „Ogólnie byliśmy nieco szybsi, mieliśmy także świeższe opony, ale nie byliśmy wystarczająco szybcy. Nawet pod koniec wyścigu nie prezentowałem zbyt mocnego tempa, chociaż opony w moim bolidzie miały na koncie bardzo mało okrążeń. Ogólnie był to dla nas dobry weekend. Musimy tylko lepiej zrozumieć pracę ogumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.10.2018  La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019
15.10.2018  Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari
09.10.2018  Włoska prasa nie zostawia suchej nitki na Ferrari i Vettelu
08.10.2018  Whiting: Kolizja Verstappena i Vettela nie była podobna do tej z Chin
08.10.2018  Wolff broni Vettela przed krytyką za kolizję z Verstappenem
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 13.05.2018 23:11[!]
Ferrari, Ferrari, Ferrari... :P
al_bundy_tm, 14.05.2018 02:58[!]
Może i nie mogliście...
Ale sam postój można było chyba już zrobić lepiej, że o założeniu miękkich opon nie wspomnę skoro i tak spadek w dół był pewny... na torze, gdzie już takie pewne to nie jest... Walczył by w obronie 2 miejsca z atakującym Go Bottasem na również zmęczonych oponach.

A tak mi się jednoczesny manewr na Magnussena i Bottasa spodobał :)
RY2N, 14.05.2018 10:23[!]
wygląda na to, że Ferrari ma w dalszym ciągu beznadziejną aerodynamiką i na takich torach jak ten to pięknie widać. Tzn próbują nadrabiać przyczepnością mechaniczną, ale po kilku kółkach opony (zwłaszcza supermiękkie) się przegrzewają. Czyli da się zawalczyć w kwalu robiąc różne cuda, ale nie da się tego zrobić w wyścigu.

Bardzo w tym roku podnieśli moc i na wszystkich torach gdzie są długie proste - są w stanie dorównać Mercedesowi, ale na torach gdzie kręta sekcja jest długa najwidoczniej ich opony wychodzą z okna pracy (przegrzanie) i następuje błyskawiczne zużycie.

Zobaczymy jak będzie w Monako bo tam aerodynamika nie ma dużego znaczenia (choć jest ustawiona na maksa), bardzo duże znaczenie ma natomiast przyczepność mechaniczna, balans, krótki rozstaw itp.
szajse, 14.05.2018 13:08[!]
W ferrari zawsze mają "dobre weekendy" i są zadowoleni choć są tam poważne problemy ze strategią i podejmowaniem najlepszych decyzji podczas wyścigu. Raz im się przyfarciło w Australii gdy ograli Hamiltona przy neutralizacji - choć na 100% nawet się tego nie spodziewali, ze tak wyjdzie - a potem to już ciąg niezrozumiałych decyzji i reakcji na wydarzenia w trakcie gp. Teraz też robią dobrą minę do złej gry a Seb musi walić ściemy o oponach bo zamiast pewnych 18 punktów zgarnął tylko 12. I tak co wyścig: jak nie pech + SC to przyśnięcie i brak jaj u szefostwa lub pit stop w najgorszym momencie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca