F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vettel: Nie mogliśmy uniknąć drugiego postoju

Niemiec przyznał, że w trakcie wyścigu Ferrari miało problem z nadmiernym zużyciem opon.
Nataniel Piórkowski, 13 maja 2018, wyświetlenia: 3260<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel zapewniał, że Ferrari nie miało wyboru i w trakcie wyścigu o Grand Prix Hiszpanii musiało ściągnąć go na drugi postój.

Na starcie Vettel przebił się na drugie miejsce po wyprzedzeniu Valtteriego Bottasa i utrzymał pozycję wicelidera po tym, jak Fin padł ofiarą wolnej wymiany ogumienia. Gdy wydawało się, że Niemiec pewnie zmierza po drugie miejsce, Ferrari wezwało go na dodatkowy postój w trakcie wirtualnej neutralizacji. Czterokrotny mistrz świata spadł na czwarte miejsce i nie stanął na podium wyścigu w Barcelonie.

Zapytany o to, czy Ferrari obrało właściwą strategię, Vettel stwierdził: „Tak, bo wszystko potwierdzało, że pozostanie na torze nie wchodzi w grę. Nawet jeśli z zewnątrz drugi zjazd wyglądał dziwnie i mógł wydawać się błędnym posunięciem, to jednak opony w naszym bolidzie zużywały się w szybszym tempie niż u innych”.

Po wyjeździe na tor Vettel utknął za Verstappenem. „Ogólnie byliśmy nieco szybsi, mieliśmy także świeższe opony, ale nie byliśmy wystarczająco szybcy. Nawet pod koniec wyścigu nie prezentowałem zbyt mocnego tempa, chociaż opony w moim bolidzie miały na koncie bardzo mało okrążeń. Ogólnie był to dla nas dobry weekend. Musimy tylko lepiej zrozumieć pracę ogumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca
07.01.2019  Vettel: Symulator jest ważnym narzędziem w procesie rozwoju bolidu
20.12.2018  Brawn: Leclerc nie będzie tak uprzejmy wobec Vettela jak Raikkonen
19.12.2018  Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy
17.12.2018  Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 13.05.2018 23:11[!]
Ferrari, Ferrari, Ferrari... :P
al_bundy_tm, 14.05.2018 02:58[!]
Może i nie mogliście...
Ale sam postój można było chyba już zrobić lepiej, że o założeniu miękkich opon nie wspomnę skoro i tak spadek w dół był pewny... na torze, gdzie już takie pewne to nie jest... Walczył by w obronie 2 miejsca z atakującym Go Bottasem na również zmęczonych oponach.

A tak mi się jednoczesny manewr na Magnussena i Bottasa spodobał :)
RY2N, 14.05.2018 10:23[!]
wygląda na to, że Ferrari ma w dalszym ciągu beznadziejną aerodynamiką i na takich torach jak ten to pięknie widać. Tzn próbują nadrabiać przyczepnością mechaniczną, ale po kilku kółkach opony (zwłaszcza supermiękkie) się przegrzewają. Czyli da się zawalczyć w kwalu robiąc różne cuda, ale nie da się tego zrobić w wyścigu.

Bardzo w tym roku podnieśli moc i na wszystkich torach gdzie są długie proste - są w stanie dorównać Mercedesowi, ale na torach gdzie kręta sekcja jest długa najwidoczniej ich opony wychodzą z okna pracy (przegrzanie) i następuje błyskawiczne zużycie.

Zobaczymy jak będzie w Monako bo tam aerodynamika nie ma dużego znaczenia (choć jest ustawiona na maksa), bardzo duże znaczenie ma natomiast przyczepność mechaniczna, balans, krótki rozstaw itp.
szajse, 14.05.2018 13:08[!]
W ferrari zawsze mają "dobre weekendy" i są zadowoleni choć są tam poważne problemy ze strategią i podejmowaniem najlepszych decyzji podczas wyścigu. Raz im się przyfarciło w Australii gdy ograli Hamiltona przy neutralizacji - choć na 100% nawet się tego nie spodziewali, ze tak wyjdzie - a potem to już ciąg niezrozumiałych decyzji i reakcji na wydarzenia w trakcie gp. Teraz też robią dobrą minę do złej gry a Seb musi walić ściemy o oponach bo zamiast pewnych 18 punktów zgarnął tylko 12. I tak co wyścig: jak nie pech + SC to przyśnięcie i brak jaj u szefostwa lub pit stop w najgorszym momencie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca