F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

W alokacjach zespołów królują hipermiękkie opony.
Nataniel Piórkowski, 15 maja 2018, wyświetlenia: 2020<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowcy Red Bulla, Renault i Williamsa dokonali wyboru największej liczby kompletów hipermiękkich opon z myślą o nadchodzącym Grand Prix Monako.

Najbardziej miękka mieszanka przygotowana przez oficjalnego dostawcę ogumienia F1 pojawi się na torze po raz pierwszy w tym sezonie. Zgodnie z przewidywaniami wszystkie zespoły zdecydowały się zapewnić swoim kierowcom co najmniej dziewięć zestawów "różowych" Pirelli PZero.

Na najbardziej agresywną alokację spośród zespołów ścisłej czołówki zdecydował się Red Bull. Nieco bardziej zachowawcze podejście obrały ekipy Mercedesa i Ferrari.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
20.10.2018  Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019
18.10.2018  Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019
16.10.2018  Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku
09.10.2018  McLaren ponownie zdecydował się na konserwatywny wybór opon
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 15.05.2018 17:17[!]
Znając Monaco to i tak będzie tylko 1 pit chociaż podejście Hamiltona i reszty która wzięła po dwa komplety SS jest wg. mnie lepsze gdyby jednak się okazało że HS i US są trochę zbyt "degradowalne".
WooQash, 15.05.2018 17:18[!]
A tu zonk i będzie padać xD
piro, 15.05.2018 17:46[!]
Gdyby padało może byłby bardzo ciekawy wyścig, bo jak lubię Monaco tak wyścigi nie należą do obfitujących w wiele akcji na torze (no może prócz wypadków).
marios76, 15.05.2018 18:41[!]
@piro Lewis mi mowil, ze jeden komples SS jest na piatkowe treningi- do sprawdzania balansu bolidu i ile da sie na nich przejechać. Drugi komplet jest na wyscig, gdyby mial byc SC i zbyt wczesny boks w stosunku do planowanej strategii. ;)
piro, 15.05.2018 21:00[!]
Zastanawiam się jaka jest strategia RB i reszty która wzięła tylko po jednym komplecie SS i US? Czy oni nie mają zamiaru sprawdzić balansu na tych oponach przy dłuższych przejazdach? Bo maksymalnie kilka okrążeń mogą zrobić aby używane jeszcze się nadawały na wyścig.
Pro-Skill, 15.05.2018 21:40[!]
@piro Zapewne liczą na częste wyjazdy SC i częste zmiany opon. Wtedy ta strategia ma sens. Dodatkowo różnice na tym torze między mieszankami mogą być całkiem spore i nie będzie opłacalna długa jazda na wolniejszej mieszance gdy co chwile SC zeruje stratę do lidera.
christoff.w, 17.05.2018 08:30[!]
Ujawniłol 😮A co to tajne było? 😁😂
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca