F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.08.2018

Hulkenberg "dumny" z przetrwania w Formule 1 w erze pay-driver'ów

Kubica: Jestem zaskoczony jak dużą przyjemność sprawia mi rola w zespole

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

W alokacjach zespołów królują hipermiękkie opony.
Nataniel Piórkowski, 15 maja 2018, wyświetlenia: 1987<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowcy Red Bulla, Renault i Williamsa dokonali wyboru największej liczby kompletów hipermiękkich opon z myślą o nadchodzącym Grand Prix Monako.

Najbardziej miękka mieszanka przygotowana przez oficjalnego dostawcę ogumienia F1 pojawi się na torze po raz pierwszy w tym sezonie. Zgodnie z przewidywaniami wszystkie zespoły zdecydowały się zapewnić swoim kierowcom co najmniej dziewięć zestawów "różowych" Pirelli PZero.

Na najbardziej agresywną alokację spośród zespołów ścisłej czołówki zdecydował się Red Bull. Nieco bardziej zachowawcze podejście obrały ekipy Mercedesa i Ferrari.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.08.2018  FIA chce powrotu opon o wysokim poziomie degradacji
06.08.2018  Pirelli potwierdziło selekcję opon na Grand Prix Belgii i Włoch
01.08.2018  Pirelli: Nowe przednie skrzydła nie doprowadzą do dużego spadku osiągów
30.07.2018  GP Węgier: opony użyte w wyścigu
28.07.2018  Hamilton: Wyścig na Hungaroringu może okazać się procesją
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 15.05.2018 17:17[!]
Znając Monaco to i tak będzie tylko 1 pit chociaż podejście Hamiltona i reszty która wzięła po dwa komplety SS jest wg. mnie lepsze gdyby jednak się okazało że HS i US są trochę zbyt "degradowalne".
WooQash, 15.05.2018 17:18[!]
A tu zonk i będzie padać xD
piro, 15.05.2018 17:46[!]
Gdyby padało może byłby bardzo ciekawy wyścig, bo jak lubię Monaco tak wyścigi nie należą do obfitujących w wiele akcji na torze (no może prócz wypadków).
marios76, 15.05.2018 18:41[!]
@piro Lewis mi mowil, ze jeden komples SS jest na piatkowe treningi- do sprawdzania balansu bolidu i ile da sie na nich przejechać. Drugi komplet jest na wyscig, gdyby mial byc SC i zbyt wczesny boks w stosunku do planowanej strategii. ;)
piro, 15.05.2018 21:00[!]
Zastanawiam się jaka jest strategia RB i reszty która wzięła tylko po jednym komplecie SS i US? Czy oni nie mają zamiaru sprawdzić balansu na tych oponach przy dłuższych przejazdach? Bo maksymalnie kilka okrążeń mogą zrobić aby używane jeszcze się nadawały na wyścig.
Pro-Skill, 15.05.2018 21:40[!]
@piro Zapewne liczą na częste wyjazdy SC i częste zmiany opon. Wtedy ta strategia ma sens. Dodatkowo różnice na tym torze między mieszankami mogą być całkiem spore i nie będzie opłacalna długa jazda na wolniejszej mieszance gdy co chwile SC zeruje stratę do lidera.
christoff.w, 17.05.2018 08:30[!]
Ujawniłol 😮A co to tajne było? 😁😂
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca