F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Za wcześnie chciałem pojechać szybko

Holender tłumaczy dlaczego robił swój samochód w drugim treningu.
Łukasz Godula, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 1022<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowca Red Bulla, Max Verstappen przyznał, że za szybko wszedł w zakręt na twardych oponach Pirelli w drugim treningu przed GP Wielkiej Brytanii.

Verstappen stracił panowanie nad tyłem samochodu na wyjściu z zakrętu Luffield na pierwszym kółku w drugiej sesji, a jego Red Bull wypadł z toru i uderzył prawą stroną w bandy. To poskutkowało czerwoną flagą, gdyż samochód musiał zostać usunięty, a praca spadła jedynie na Daniela Ricciardo, który musiał wykonać długie przejazdy.

„Chciałem zbyt szybko być szybki na twardych oponach, więc wpadłem w poślizg” – przyznał Verstappen, który wcześniej stracił pierwszy trening z powodu problemu ze skrzynią biegów. „Niestety to jak uderzyłem bandę, mocno uszkodziło prawą stronę samochodu. Nie za fajnie jest tracić drugą sesję, jednak dość dobrze czułem się w samochodzie. Myślę, że balans nie był zł, tracimy jednak sporo czasu na prostej”.

Vestappen stwierdził, że będzie miał jeszcze czas w sobotę rano na nieco długich przejazdów. „Wykonamy je jutro, trzeci trening jest wystarczająco długi, by to sprawdzić, więc będę miał nieco informacji, jak również z danych Daniela. Powinno być dobrze. Zawsze na tym torze czuję się dobrze. Oczywiście lepiej jest więcej jeździć, jednak czułem się pewnie już w pierwszym treningu na twardszych oponach. Myślę, że tempo było dobre. Na pewno nie powalczymy o pole position, jednak ponownie się postaramy. Przynajmniej mam dwa komplety miękkich opon”.

Tymczasem piąty w drugim treningu Ricciardo przyznał, że Mercedes i Ferrari byli poza zasięgiem, jeśli chodzi o tempo na jednym okrążeniu.

„Na chwilę obecną nieco tracimy” – przyznał Australijczyk. „Ferrari i Mercedes są mocni i miejmy nadzieję, że nie będzie tak przez cały weekend, musimy nieco się poprawić jutro i w niedzielę. Musimy wszystko poukładać. Dbać o temperatury, to będzie kluczowe w niedzielę. Ferrari i Mercedes są zbyt szybcy na jednym kółku, jednak w wyścigu możemy znaleźć jeden czy dwa sekrety”.

Ricciardo wskazał ponownie na brak prędkości na prostych. „Zdecydowanie trochę tracimy” – przyznał. „Widzimy na zestawieniach, że możemy zyskać w niektórych zakrętach, jednak tracimy na prostych. Zrobimy co w naszej mocy. W tej chwili nie dorównujemy im, to fakt. Postaramy się znaleźć coś co nas przyśpieszy, trzymając opony w odpowiednim stanie to klucz na Silverstone. Jeśli się z tym uporamy, to może na długich przejazdach coś zdziałamy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
26.11.2018  Bottas: GP Abu Zabi stanowi dobre zobrazowanie mojego ostatniego sezonu
25.11.2018  Verstappen: Olej z silnika Gasly'ego zabrudził mój wizjer
Tagi:
Verstappen M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca