F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Za wcześnie chciałem pojechać szybko

Holender tłumaczy dlaczego robił swój samochód w drugim treningu.
Łukasz Godula, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 938<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowca Red Bulla, Max Verstappen przyznał, że za szybko wszedł w zakręt na twardych oponach Pirelli w drugim treningu przed GP Wielkiej Brytanii.

Verstappen stracił panowanie nad tyłem samochodu na wyjściu z zakrętu Luffield na pierwszym kółku w drugiej sesji, a jego Red Bull wypadł z toru i uderzył prawą stroną w bandy. To poskutkowało czerwoną flagą, gdyż samochód musiał zostać usunięty, a praca spadła jedynie na Daniela Ricciardo, który musiał wykonać długie przejazdy.

„Chciałem zbyt szybko być szybki na twardych oponach, więc wpadłem w poślizg” – przyznał Verstappen, który wcześniej stracił pierwszy trening z powodu problemu ze skrzynią biegów. „Niestety to jak uderzyłem bandę, mocno uszkodziło prawą stronę samochodu. Nie za fajnie jest tracić drugą sesję, jednak dość dobrze czułem się w samochodzie. Myślę, że balans nie był zł, tracimy jednak sporo czasu na prostej”.

Vestappen stwierdził, że będzie miał jeszcze czas w sobotę rano na nieco długich przejazdów. „Wykonamy je jutro, trzeci trening jest wystarczająco długi, by to sprawdzić, więc będę miał nieco informacji, jak również z danych Daniela. Powinno być dobrze. Zawsze na tym torze czuję się dobrze. Oczywiście lepiej jest więcej jeździć, jednak czułem się pewnie już w pierwszym treningu na twardszych oponach. Myślę, że tempo było dobre. Na pewno nie powalczymy o pole position, jednak ponownie się postaramy. Przynajmniej mam dwa komplety miękkich opon”.

Tymczasem piąty w drugim treningu Ricciardo przyznał, że Mercedes i Ferrari byli poza zasięgiem, jeśli chodzi o tempo na jednym okrążeniu.

„Na chwilę obecną nieco tracimy” – przyznał Australijczyk. „Ferrari i Mercedes są mocni i miejmy nadzieję, że nie będzie tak przez cały weekend, musimy nieco się poprawić jutro i w niedzielę. Musimy wszystko poukładać. Dbać o temperatury, to będzie kluczowe w niedzielę. Ferrari i Mercedes są zbyt szybcy na jednym kółku, jednak w wyścigu możemy znaleźć jeden czy dwa sekrety”.

Ricciardo wskazał ponownie na brak prędkości na prostych. „Zdecydowanie trochę tracimy” – przyznał. „Widzimy na zestawieniach, że możemy zyskać w niektórych zakrętach, jednak tracimy na prostych. Zrobimy co w naszej mocy. W tej chwili nie dorównujemy im, to fakt. Postaramy się znaleźć coś co nas przyśpieszy, trzymając opony w odpowiednim stanie to klucz na Silverstone. Jeśli się z tym uporamy, to może na długich przejazdach coś zdziałamy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2018  Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć
20.07.2018  Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat
09.07.2018  Verstappen: Nasza prędkość na prostych to żart
07.07.2018  Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni
06.07.2018  Lauda: Mercedes próbował podpisać kontrakt z Verstappenem
Tagi:
Verstappen M.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca