F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean stracił nowe części w wyniku piątkowego incydentu

Uszkodzeniu uległ zestaw skrzydełek przymocowanych do nadwozia.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 977<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean potwierdził, że podczas sobotnich sesji nie mógł korzystać z takiej samej specyfikacji bolidu jak jego zespołowy partner z Haasa – Kevin Magnussen.

Ma to związek z incydentem, jaki Francuz spowodował w trakcie pierwszego treningu przed GP Wielkiej Brytanii. Grosjean nie dezaktywował DRS przed dojazdem do pierwszego zakrętu, a następnie stracił kontrolę nad swoim VF-18 i uderzył w bariery. Uszkodzenia były tak poważne, że wymagały skorzystania z zapasowego podwozia. Zniszczeniom uległy także niektóre elementy aerodynamiczne.

„Jedna z nowych części nie mogła znaleźć się w moim bolidzie. Mieliśmy przygotowane tylko dwa zestawy, a jeden został zniszczony. W tym sensie była to lekka niedogodność, ale poradziliśmy sobie bez tego” – powiedział Grosjean po zakończeniu sobotniej czasówki.

Kevin Magnussen uzyskał w kwalifikacjach lepszy czas od Francuza. Szef zespołu – Guenther Steiner zaznacza jednak, że różnica 0,2s dzieląca obu jego kierowców nie była wynikiem wyłącznie odmiennej specyfikacji bolidu. „Między bolidami nie ma zbyt wielkiej różnicy. Nie jest tak, że przez brak jednej części nagle zaczynamy tracić dwie dziesiętne części sekundy”.

Grosjean precyzował: „To były tylko części aerodynamiczne. Uderzenie nie było mocne. Cały incydent był bardzo niefortunny – doszło do oderwania się koła, które uderzyło we wszystkie małe skrzydełka przymocowane do nadwozia. Ich odbudowanie nie było łatwe. Na Niemcy wszystko będzie już w porządku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
14.09.2018  Haas ogłosi wkrótce skład kierowców na sezon 2019
04.09.2018  Grosjean: Wróciłem do normalności po trudnym starcie sezonu
02.09.2018  Haas złoży apelację od decyzji o dyskwalifikacji Grosjeana
Tagi:
Grosjean R.
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gie, 08.07.2018 10:18[!]
Wiadomo ile Grosjean zarabia w Haasie? Razem ze zniszczonymi częściami i samochodami może być droższy w utrzymaniu niż Hamilton. :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca