F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean stracił nowe części w wyniku piątkowego incydentu

Uszkodzeniu uległ zestaw skrzydełek przymocowanych do nadwozia.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 890<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean potwierdził, że podczas sobotnich sesji nie mógł korzystać z takiej samej specyfikacji bolidu jak jego zespołowy partner z Haasa – Kevin Magnussen.

Ma to związek z incydentem, jaki Francuz spowodował w trakcie pierwszego treningu przed GP Wielkiej Brytanii. Grosjean nie dezaktywował DRS przed dojazdem do pierwszego zakrętu, a następnie stracił kontrolę nad swoim VF-18 i uderzył w bariery. Uszkodzenia były tak poważne, że wymagały skorzystania z zapasowego podwozia. Zniszczeniom uległy także niektóre elementy aerodynamiczne.

„Jedna z nowych części nie mogła znaleźć się w moim bolidzie. Mieliśmy przygotowane tylko dwa zestawy, a jeden został zniszczony. W tym sensie była to lekka niedogodność, ale poradziliśmy sobie bez tego” – powiedział Grosjean po zakończeniu sobotniej czasówki.

Kevin Magnussen uzyskał w kwalifikacjach lepszy czas od Francuza. Szef zespołu – Guenther Steiner zaznacza jednak, że różnica 0,2s dzieląca obu jego kierowców nie była wynikiem wyłącznie odmiennej specyfikacji bolidu. „Między bolidami nie ma zbyt wielkiej różnicy. Nie jest tak, że przez brak jednej części nagle zaczynamy tracić dwie dziesiętne części sekundy”.

Grosjean precyzował: „To były tylko części aerodynamiczne. Uderzenie nie było mocne. Cały incydent był bardzo niefortunny – doszło do oderwania się koła, które uderzyło we wszystkie małe skrzydełka przymocowane do nadwozia. Ich odbudowanie nie było łatwe. Na Niemcy wszystko będzie już w porządku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy
09.07.2018  Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące
06.07.2018  Grosjean nie weźmie udziału w drugim treningu
24.06.2018  Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać
24.06.2018  Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji
Tagi:
Grosjean R.
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gie, 08.07.2018 10:18[!]
Wiadomo ile Grosjean zarabia w Haasie? Razem ze zniszczonymi częściami i samochodami może być droższy w utrzymaniu niż Hamilton. :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca