F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gasly zszokowany deficytem prędkości Toro Rosso na prostych

"Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika".
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1922<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly przyznaje, że jest zszokowany deficytem prędkości na prostych, z jakim na torze Silverstone musi radzić sobie Toro Rosso.

Francuz zakończył czasówkę na Silverstone z czternastą pozycją. Junior Red Bulla przekonuje, że jest zadowolony z możliwości bolidu STR13, ale daje jasno do zrozumienia, iż Honda musi popracować nad poprawą potencjału na prostych.

„Bolid spisywał się super, ale w tej chwili nasze straty na długich prostych stoją na szalenie wysokim poziomie. Wiedzieliśmy, że na tym torze, gdzie zakręty numer jeden i dziewięć pokonywane są z gazem w podłodze, będziemy mieć problemy. Mówimy jednak o stracie 0,9s do Force India i Saubera”.

„W takiej sytuacji walka jest bardzo trudna. Patrząc na dane z GPS w zakrętach byliśmy szybsi. Prezentowaliśmy naprawdę dobre osiągi. Na prostych jesteśmy z kolei bardzo wolni. Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika” – zaznaczył.

Gasly dodał, że wywalczenie siódmego rzędu na starcie było dla niego niespodzianką. „Byliśmy zaskoczeni awansem do Q2, bo od samego początku weekendu tracimy wiele czasu na prostych. W zakrętach nie da się odrobić straty wynoszącej 0,9s. Sobota była dobrym dniem, ale w niedzielę czeka nas bardzo trudny wyścig. W normalnych warunkach musimy poprawić naszą prędkość na prostych. Strata powstaje gdy jedziemy z w pełni otwartą przepustnicą i wyprostowaną kierownicą. Jedyne co nam zostaje to obniżanie docisku. Nie sądzę, że możemy wydobyć z bolidu większy potencjał”.

„Mamy tu poprawki, ale nie rozumiemy zbyt dobrze ich działania. Liczę, że uda nam się poprawić osiągi bolidu, ale na chwilę obecną największym problemem jest prędkość na prostych. Jesteśmy zbyt wolni”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką
17.02.2019  Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
23.01.2019  Gasly: Zamierzam wygrywać wyścigi w Formule 1
22.01.2019  Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa
Tagi:
Gasly P.
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pauree, 08.07.2018 15:07[!]
No to się szybko zorientowali... Powodzenia Red Bull! :-)
dulk, 08.07.2018 17:16[!]
jakby Renault miało się tu czym pochwalić :) - raczej też zaliczają padakę
Hulk (dla mnie topowy kierowca który w przyszłym roku dopiero pokaże prawdziwy pazur w stosunku do Sainza) zyskał 0,4sek mając mini party mode w zespole producenckim z budżetem 2x większym - i to wszystko w stosunku do debiutanta który zaliczył pierwszy weekend f1 na Silverstone

ja bym powiedział że lepiej RB nie mógł zrobić - renault się kompromituje obecnym silnikiem
i jeszcze chce utrzymania MGU-H - oni sa naprawdę chyba niedorozwinięci
Foryster, 08.07.2018 17:58[!]
Cytat dulk :
renault się kompromituje obecnym silnikiem


Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

5ty rok wkładania 4x tyle kasy co Renault. Nadal najgorszy silnik. Do tego fatalna niezawodność (10ty silnik już wzięty - nawet jak odjąć nieszczęśliwe wypadki, to odstają).

Renault ma cel związany z zespołem fabrycznym. Rozwój idzie mocno do przodu i plany silnikowe na pewno są z tym skorelowane.
rakes, 08.07.2018 21:21[!]

Jak już pisać komentarz to przynajmniej merytorycznie.
Obecnie to jest 4 rok Hondy vs Renault nieprzerwanie od 2002 w F1. Poza tym na te cztery razy więcej kasy są jakieś potwierdzone dane?
" Rozwój idzie mocno do przodu" idzie , idzie i dojść nie może. Zresztą ten cały akapit jest jakiś bez sensu.
Tak czy siak, przyszłe dwa lata z Red Bullem będą testem prawy i tutaj już nie będzie przebacz dla Hondy.
dulk, 09.07.2018 00:15[!]
dokładnie
w przyszłym jak już będą naprawdę zmotywowani przez RB zobaczymy gdzie bedzie Honda a gdzie Renault
w najbliższym roku jestem w stanie uwierzyć że wydadzą o kilkaset baniek więcej niż renault by pokazać że to "nie do końca tylko oni byli winni" tylko mega wymagania McL także z ich koncepcją zero size miały negatywny wpływ

Cytat Foryster :
Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

Honda jest w zespole o prawie najniższym budżecie - około 120baniek gdy renault wydaje 2razy wiecej
do tego zmiana dostawcy w połowie roku pewnie także im nie pomogła w spasowaniu wszystkiego
do tego jeździ w nim dwóch debiutantów (z tego jeden ma permanentne problemy jak koledzy z Williamsa) vs dwóch naprawdę doświadczonych i utalentowanych kierowców
Gasly ma niewątpliwy talent skoro w takim środowisku zdobył 19pkt w stosunku do 28 Sainza więc jak mam oceniać hondę w stosunku do Renault to jej główne niedomaganie to niezawodność bo pod względem mocy wydaje się że to już jest podobny (kiepski) poziom
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca