F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly zszokowany deficytem prędkości Toro Rosso na prostych

"Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika".
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1846<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly przyznaje, że jest zszokowany deficytem prędkości na prostych, z jakim na torze Silverstone musi radzić sobie Toro Rosso.

Francuz zakończył czasówkę na Silverstone z czternastą pozycją. Junior Red Bulla przekonuje, że jest zadowolony z możliwości bolidu STR13, ale daje jasno do zrozumienia, iż Honda musi popracować nad poprawą potencjału na prostych.

„Bolid spisywał się super, ale w tej chwili nasze straty na długich prostych stoją na szalenie wysokim poziomie. Wiedzieliśmy, że na tym torze, gdzie zakręty numer jeden i dziewięć pokonywane są z gazem w podłodze, będziemy mieć problemy. Mówimy jednak o stracie 0,9s do Force India i Saubera”.

„W takiej sytuacji walka jest bardzo trudna. Patrząc na dane z GPS w zakrętach byliśmy szybsi. Prezentowaliśmy naprawdę dobre osiągi. Na prostych jesteśmy z kolei bardzo wolni. Obiektywnie patrząc nie mamy tempa. Nie wynika to z możliwości bolidu, ale silnika” – zaznaczył.

Gasly dodał, że wywalczenie siódmego rzędu na starcie było dla niego niespodzianką. „Byliśmy zaskoczeni awansem do Q2, bo od samego początku weekendu tracimy wiele czasu na prostych. W zakrętach nie da się odrobić straty wynoszącej 0,9s. Sobota była dobrym dniem, ale w niedzielę czeka nas bardzo trudny wyścig. W normalnych warunkach musimy poprawić naszą prędkość na prostych. Strata powstaje gdy jedziemy z w pełni otwartą przepustnicą i wyprostowaną kierownicą. Jedyne co nam zostaje to obniżanie docisku. Nie sądzę, że możemy wydobyć z bolidu większy potencjał”.

„Mamy tu poprawki, ale nie rozumiemy zbyt dobrze ich działania. Liczę, że uda nam się poprawić osiągi bolidu, ale na chwilę obecną największym problemem jest prędkość na prostych. Jesteśmy zbyt wolni”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.09.2018  Hartley: Wiem, że muszę zdobyć więcej punktów
01.09.2018  Sainz: Mam nadzieję, że z F1 zniknie sztuczny i niebezpieczny DRS
26.08.2018  Gasly przejmie obowiązki Ricciardo w symulatorze
21.08.2018  Gasly: Moje relacje z Helmutem Marko są teraz znacznie lepsze
20.08.2018  Pierre Gasly dołączy do Red Bull Racing w sezonie 2019
Tagi:
Gasly P.
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pauree, 08.07.2018 15:07[!]
No to się szybko zorientowali... Powodzenia Red Bull! :-)
dulk, 08.07.2018 17:16[!]
jakby Renault miało się tu czym pochwalić :) - raczej też zaliczają padakę
Hulk (dla mnie topowy kierowca który w przyszłym roku dopiero pokaże prawdziwy pazur w stosunku do Sainza) zyskał 0,4sek mając mini party mode w zespole producenckim z budżetem 2x większym - i to wszystko w stosunku do debiutanta który zaliczył pierwszy weekend f1 na Silverstone

ja bym powiedział że lepiej RB nie mógł zrobić - renault się kompromituje obecnym silnikiem
i jeszcze chce utrzymania MGU-H - oni sa naprawdę chyba niedorozwinięci
Foryster, 08.07.2018 17:58[!]
Cytat dulk :
renault się kompromituje obecnym silnikiem


Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

5ty rok wkładania 4x tyle kasy co Renault. Nadal najgorszy silnik. Do tego fatalna niezawodność (10ty silnik już wzięty - nawet jak odjąć nieszczęśliwe wypadki, to odstają).

Renault ma cel związany z zespołem fabrycznym. Rozwój idzie mocno do przodu i plany silnikowe na pewno są z tym skorelowane.
rakes, 08.07.2018 21:21[!]

Jak już pisać komentarz to przynajmniej merytorycznie.
Obecnie to jest 4 rok Hondy vs Renault nieprzerwanie od 2002 w F1. Poza tym na te cztery razy więcej kasy są jakieś potwierdzone dane?
" Rozwój idzie mocno do przodu" idzie , idzie i dojść nie może. Zresztą ten cały akapit jest jakiś bez sensu.
Tak czy siak, przyszłe dwa lata z Red Bullem będą testem prawy i tutaj już nie będzie przebacz dla Hondy.
dulk, 09.07.2018 00:15[!]
dokładnie
w przyszłym jak już będą naprawdę zmotywowani przez RB zobaczymy gdzie bedzie Honda a gdzie Renault
w najbliższym roku jestem w stanie uwierzyć że wydadzą o kilkaset baniek więcej niż renault by pokazać że to "nie do końca tylko oni byli winni" tylko mega wymagania McL także z ich koncepcją zero size miały negatywny wpływ

Cytat Foryster :
Skoro Renault się kompromituje, to co ma powiedzieć Honda?

Honda jest w zespole o prawie najniższym budżecie - około 120baniek gdy renault wydaje 2razy wiecej
do tego zmiana dostawcy w połowie roku pewnie także im nie pomogła w spasowaniu wszystkiego
do tego jeździ w nim dwóch debiutantów (z tego jeden ma permanentne problemy jak koledzy z Williamsa) vs dwóch naprawdę doświadczonych i utalentowanych kierowców
Gasly ma niewątpliwy talent skoro w takim środowisku zdobył 19pkt w stosunku do 28 Sainza więc jak mam oceniać hondę w stosunku do Renault to jej główne niedomaganie to niezawodność bo pod względem mocy wydaje się że to już jest podobny (kiepski) poziom
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca