F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Motorsport.com: Opcja w kontrakcie Sirotkina z Williamsem wygasła

Toto Wolff zamierza odbudować karierę Stoffela Vandoorne'a

Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Kolizje Ferrari z Mercedesem nie są wynikiem celowego działania

Niemiec stanowczo odrzuca wszelkie oskarżenia, jakie pojawiają się po wyścigu na Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 2284<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel zdecydowanie odrzuca oskarżenia o to, że kolizje do jakich dochodziło we Francji i Wielkiej Brytanii pomiędzy kierowcami Ferrari i Mercedesa były wynikami celowego działania.

Postawę kierowców Ferrari skrytykował szef działu sportów motorowych, który zaakcentował, że stawką kolizji z Paul Ricard oraz Silverstone były wysokie zdobycze punktowe.

Vettel stanowczo odrzucił wszelkie oskarżenia o to, że kolizja z trzeciego zakrętu była wynikiem celowego działania. „Takie rzeczy po prostu się zdarzają. Myślę, że dość nierozsądne jest myślenie, iż to co się wydarzyło było celowym zagraniem. Miałbym wielki problem z tym, aby zachować tak wielką precyzję, by wypchnąć kogoś poza tor. We Francji straciłem przednie skrzydło i zepsułem swój własny wyścig”.

„Łatwo jest kogoś atakować i przeprowadzić świetny manewr, ale równie łatwo jest doprowadzić do incydentu. Widziałem tylko urywki akcji z trzeciego zakrętu. Myślę, że nie było tam żadnej celowości. Wydaje mi się nawet, że rozmowa o tym jest niepotrzebna” – dodał zwycięzca wyścigu na Silverstone.

Raikkonen wyjaśniał z kolei: „Tak bywa. Zabawne jest to, że zaczyna się nas obwiniać o celowe działanie. Zblokowałem koło, niestety doszło do kontaktu i obaj zapłaciliśmy za to wysoką cenę. Łato mówić, że po kilku ostatnich wyścigach nagle zaczynamy działać przeciwko Mercedesowi. My także wiele razy padaliśmy ofiarą takich incydentów. W tym sporcie niestety czasem tak jest”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.11.2018  Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku
12.11.2018  Vettel ścigał się w Brazylii z uszkodzonym sensorem
09.11.2018  Luźna śruba powodem żartów Vettela
08.11.2018  Vettel: Utrata szansy na tytuł w sezonie 2009 była najbardziej bolesna
07.11.2018  Massa: Vettel popełnił więcej błędów w tym sezonie niż Ferrari
Tagi:
Vettel S.
Mercedes
Ferrari
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pietrek, 08.07.2018 18:25[!]
Nieważne, czy to było celowe działanie czy nie. Ważne, że Vettel wygrał, a Raikkonen był 3. To się liczy, i wielkie gratulacje dla Scuderii Ferrari. Miałem się nie czepiać Hamiltona, ale po prostu nie mogę się powstrzymać - płacz Hamiltona przez radio i jego burackie zachowanie - bezcenne! Przegrywać trzeba umieć hehe. Brawo Raikkonen. Radość w Ferrari i rozpacz w Mercedesie hehe. :-D
dulk, 08.07.2018 18:41[!]
ale ty jesteś zaślepiony tym Ferrari - żenujące
za celową kolizję powinna być dyskwalifikacja na kilka wyścigów - a po Ferrari można się wszystkiego spodziewać tak bardzo chcą wygrać
no i Ferrari musiało wygrać by się nie skompromitować - najszybszy bolid od startu sezonu to i się wygrywa - na tym to polega - choć u nich nie jest to takie oczywiste

Lewis rzeczywiście mógłby mniej płakać przez radio, bo sobie "image" psuje
patronas7, 08.07.2018 18:56[!]
@dulk
Właśnie zastanawiam się, bo czy nie jest tak, że każdy czasem marudzi, ale do przekazu TV trafia tylko Hamilton. Nie mniej zgadzam się z Tobą, że to 'marudzenie' jest słabe, a w tym wypadku nawet okazało się, że team podjął najlepszą możliwą decyzję.

Co do stłuczek Ferrari w Merca. Teoretycznie, trudno, żeby na starcie Merc zderzał się z Renault czy Williamsem, bo jednak nie startują obok siebie, ale z drugiej strony gdyby Raikkonen zamiast Hamiltona miał tam Vettela, na pewno potoczyłoby się to inaczej..
Pauree, 08.07.2018 18:58[!]
No ja jestem przekonany, że Vettel we Francji uderzył celowo Bottasa, żeby spaprać sobie wyścig. Ma to wszystko sens, trzyma się kupy jak nic!

Ale bałwanom nie przetłumaczysz, że ich śmieszne teorie spiskowe są po prostu żałosne.
dulk, 08.07.2018 19:06[!]
zobaczymy jakie ty bedziesz mial teorie jak Botas wjedzie w Vettela
skoro 3 tematy są o dementowaniu że Kimi specjalnie wjechał więc kto wie - może coś w tym jest że on jako gwarantowany nr 2 ma jechac na limicie zwłaszcza jak HAM jest obok
w sumie jak widziałem jak broni się Botas to też myślałem że mu kazali dać 110% i lepiej jak by miał mieć kontakt z VET niż go przepuścić - w sumie spadł o tyle pozycji że spoko mógł więcej ryzykować - dostałby +10 sek i może by zdobył nawet więcej punktów a VET by skończył np. w żwirze - idealne zakończeni dla MERca a farciarz HAM by pewnie dojechał pierwszy
jorge30, 08.07.2018 19:37[!]
gdzie te czasy gdy po starcie takie rzeczy się działy...takie??...większe i gorsze! uznawane za "race incident"

- a tutaj w dodatku teorie spiskowe...kompromitacja :-(
kriskab, 08.07.2018 19:52[!]
TOTEK i jego przyboczny płaczek HAMILTON zaczynają panikować:-), zawsze powściągliwy i wyważony...,ach co ten strach potrafi z ludźmi zrobić...od razu szuka spisku...Dieter Zetsche zagląda na tory i biedaczek nie wie co powiedzieć prezesowi. Ale prędzej czy później, każdego to czeka. Nich się zgłosi na konsultacje do Bulliera, on mu wyjaśni jak spadek formy wyjaśniać przed zarządem. Francuzowi udawało się wciskać ciemnotę przez 3 lata...więc ma jeszcze trochę czasu.FORZA FERRARI:-)

HAMILTON - 4 krotny mistrz świata...,a lamentuje jak baba...malowany macho w spódnicy. Jak śmie się porównywać z Senną...do pięt mu nie dorasta, żenada.
Pietrek, 08.07.2018 20:08[!]
@kriskab
Nienawidzę Mercedesa za takie buractwo. Jeszcze tydzień temu Wolff pierniczył o tym, że Ferrari postąpiło super nie wydając team orders Raikkonenowi a dzisiaj kazał Bottasowi puścić Hamiltona. Mam nadzieję, że FIA nałoży karę na Wolffa. Zero honoru, klasy i szacunku! Dlatego teraz jeszcze bardziej chcę, aby Ferrari z Vettelem wygrali mistrzostwa w tym roku. Bardziej niż kiedykolwiek!

Najbardziej wkurzające jest to, że nikt nie krzyczy o tym, że w Mercu wydano team orders i zyskał na tym Hamilton. Gdyby w Ferrari wydało team orders, to już by była wielka wrzawa.
magiel666, 08.07.2018 20:22[!]
Cytat patronas7 :
Właśnie zastanawiam się, bo czy nie jest tak, że każdy czasem marudzi,

jest tak jak napisałeś, tzn. marudzą wszyscy tylko nie wszystko trafia na wizje. wszystko zależy od sympatii, lub jej braku, realizatora. swego czasu lamentował Alonso, płakał Vettel a teraz przyszła kolej na Hamiltona. tak ja to widze
ZR-1, 08.07.2018 20:38[!]
Cos w tych teoriach spiskowych moze byc.Dlaczego jest taka dysproporcja kar f1v f2?

http://wyscigi.au...cci-zawieszony,86229
Baku ubiegly rok.....FIArrari?
ZR-1, 08.07.2018 21:11[!]
Ale roznice w karach nie sa smieszne...
dulk, 08.07.2018 21:21[!]
Cytat Pietrek :
Najbardziej wkurzające jest to, że nikt nie krzyczy o tym, że w Mercu wydano team orders i zyskał na tym Hamilton. Gdyby w Ferrari wydało team orders, to już by była wielka wrzawa.

a może wyprzedził? Botas nie miał już tempa jak przegrał z VETem
a Ferrari już chyba od drugiego wyścigu ustawia strategie Kimiego pod potrzeby Seba - to jest dopiero wioska - chyba tak bardzo nie mają wiary że sam da rade je wygrac

co do mistrzostwa nie martw się - tyle skopanych sytuacji się mści - na koniec sezonu będzie jak zwykle - Ferrari zawsze drugie - przynajmniej w tym składzie
derwisz, 08.07.2018 21:33[!]
Vettel ma szczęście. Pamiętacie jak Kimi bedąc w Lotusie do spółki z Grosjanem dwukrotnie w decydującej fazie rywalizacji wyeliminowali z wyscigu Alonso? Gdyby nie tamte wypadki ALO zdobylby wówczas tytuł mistrzowski i bylby to jeden z najpiękniej wywalczonych tytułów bo na sprzęcie mocno ustępującym najlepszym.

Dziś znowu Vettelowi potrzebne punkty i tak się dziwnie składa, że kolega rozbija głownego rywala. Jakos nie widać sytuacji odwrotnych. Bottas poki co Vettelowi krzywdy nie zrobił.
jorge30, 08.07.2018 21:43[!]
Cytat derwisz :
Bottas poki co Vettelowi krzywdy nie zrobił
Jeśli masz na myśli Francję to Vettel głównie zrobił sobie krzywdę biorąc pod uwagę rywalizację Vet vs Ham - tak obiektywnie rzecz biorąc, a jeśli już to pomógł Kimiemu (raczej wątpliwa teoria spiskowa - WB strata 12 pkt, KR zysk 3 pkt, SV strata 5 pkt, LH bez zmian).

Dzisiaj....Ham i tak nie byłby wyżej niż drugi - obiektywnie rzecz biorąc, zwłaszcza po jego perfekcyjnym starcie z P1. Kolejność na mecie prawdopodobnie i tak byłaby dokładnie taka sama z incydentem czy bez.
Ale usłyszeć płacz LH, Toto i Laudy - bezcenne ;-)
Pietrek, 09.07.2018 05:47[!]
Mercedesom wolno wszystko, a jak już Ferrari, to be.
derwisz, 09.07.2018 18:23[!]
@Pietrek
Tylko ze to Ferrarri psują wyscigi Mercedesom a nie na odwrót.
Tetracampeon, 09.07.2018 19:47[!]
@derwisz Fanom ślepo zapatrzonych w Ferrari nie wytłumaczysz. :)
MairJ23, 09.07.2018 21:24[!]
ja nie rozumiem po co wy caly czas z tym gosciem rozmawiacie.... niby kazdy go poblokowal ale odpowiadacie mu caly czas. Coz.
Pietrek, 09.07.2018 21:55[!]
@MairJ23
No i co jeszcze powiesz? Ciepło jest na dworze? No dawajcie, zablokujcie mnie tu wszyscy! Jesteście śmieszni, jeśli myślicie, że ja się tym przejmuję. Blokujcie mnie dalej, mam to gdzieś.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca