F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja Grosjeana i Sainza uznana za incydent wyścigowy

Obaj kierowcy złożyli zgodne wyjaśnienia i podzielili interpretację sędziów.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2018, wyświetlenia: 1094<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kraksa Romaina Grosjeana z Carlosem Sainzem została uznana za incydent wyścigowy.

Do zderzenia obu kierowców doszło po pierwszej neutralizacji, do jakiej doprowadziło wypadnięcie z toru Marcusa Ericssona. Incydent wydarzył się w szybkim zakręcie Copse.

Grosjean i Sainz złożyli zgodne wyjaśnienia. Bolid Hiszpana znajdował się na zewnętrznej zakrętu. Analizowane materiały wykazały, że Sainz lekko zacieśnił linię jazdy w kierunku wierzchołka wirażu. Obaj kierowcy zgodzili się jednak co do tego, iż nie był to jedyny powód, ze względu na który doszło do kolizji.

Francuz wyjaśniał, że w celu uniknięcia kontaktu nie hamował w tym samym miejscu co zawsze, czyli na wjeździe w zakręt. Gdy przednie skrzydło wpadło w turbulencje powstałe za bolidem #55 poczuł lekką podsterowność. Oba bolidy jechały blisko siebie, co zaowocowało kontaktem i uderzeniem o bariery.

Obaj kierowcy zgodzili się co do tego, że wydarzenie należy traktować jako incydent wyścigowy. Sędziowie nie mogli orzec winy żadnego z zawodników i postanowili nie podejmować w tej sprawie dalszych działań.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.07.2018  Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021
13.07.2018  Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS
09.07.2018  Gasly krytykuje decyzję sędziów o karze za kolizję z Perezem
08.07.2018  Pierre Gasly stracił dziesiąte miejsce w wyścigu na Silverstone
08.07.2018  Sauber został ukarany grzywną za incydent z alei serwisowej
Tagi:
FIA

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca