F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela

Fin przyznaje, że z perspektywy czasu lepszą decyzją byłby zjazd po świeże opony.
Nataniel Piórkowski, 9 lipca 2018, wyświetlenia: 2333<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Valtteri Bottas przyznał, że wiedział, iż kwestią czasu jest utracenie przez niego prowadzenia w Grand Prix Wielkiej Brytanii na rzecz Sebastiana Vettela.

Bottas został liderem wyścigu o GP Wielkiej Brytanii po tym, jak pozostał na torze na zużytych oponach podczas pierwszej neutralizacji. Podobną taktykę zastosował Lewis Hamilton. Kierowcy Ferrari zjechali po nowe opony, dzięki czemu w końcówce zawodów dysponowali znacznie lepszym tempem.

Fin podkreśla, że szybko uświadomił sobie, iż nie ma żadnych szans na obronę prowadzenia. „To była tylko kwestia czasu. Oczywiście czułem wtedy rozczarowanie, ale później okrążenie po okrążeniu widziałem, jak zachowywały się opony, jaką niską miałem przyczepność. Nie mogłem nic z tym zrobić”.

„Mówienie o tym, co by się stało gdyby na torze nie doszło do neutralizacji to tylko spekulacje. Tuż przed wyjazdem samochodu bezpieczeństwa czułem, że dysponuję mocnym tempem w porównaniu do Ferrari. Zbliżałem się do Sebastiana i pamiętałem, że pod koniec pierwszego stintu mieliśmy nad nim przewagę. Drugi przejazd miał być w założeniu bardzo długi” – kontynuował.

„Podjęliśmy ryzyko zostając na torze. Próbowaliśmy wygrać ten wyścig. Gdy walka toczy się pomiędzy dwoma szybkimi bolidami wyprzedzanie na torze jest bardzo trudne. Gdyby w tamtym momencie zespół zapytał się mnie o to, czy chcę spróbować powalczyć o zwycięstwo, czy zadowolić się drugim miejscem, to na pewno wybrałbym walkę o najwyższy stopień podium. Teraz jednak widać, że lepiej było zjechać na wymianę opon. Takie są fakty” – podsumował kierowca Mercedesa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
15.09.2018  Bottas chce pomóc Hamiltonowi w walce o mistrzostwo świata
09.09.2018  Bottas: Seria wyścigów bez zwycięstwa jest rozczarowująca
04.09.2018  Bottas: Mercedes nie poświęcił mojego wyścigu na rzecz Hamiltona
02.09.2018  Verstappen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Bottasem
Tagi:
Bottas V.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Matthias, 09.07.2018 12:13[!]
Gdyby Hamilton był wczoraj w bolidzie Bottasa to chyba by się zaczął zastanawiać czy może jednak nie podpisać tego nowego kontraktu, zakładając, że strateg zespołu zostaje.
dulk, 09.07.2018 12:18[!]
Hamilton nie dałby się wyprzedzić - dlatego Bottas jest nr 2
JuJu_Hound, 09.07.2018 12:19[!]
Takie gdybanie jest g warte
pluto, 09.07.2018 12:21[!]
@dulk nie bądź taki pewny. W Austrii też miał problemy z oponami i się dał Vettelowi
rno2, 09.07.2018 12:23[!]
@dulk
Prędzej czy później i tak Vettel by go wyprzedził.
Można Bottasa krytykować za brak agresji w Bahrajnie, ale na Silverstone nie miał nic do gadania...
dulk, 09.07.2018 12:27[!]
jak 5 okrążeń później to by było po wyścigu
fakt że Bottas bronił się jak na niego agresywnie ale on nie jest zbyt dobry w obronie
i fakt można gdybać
ale HAM miał tempo VETa więc z pustym torem z przodu VET by go po prostu nie doszedł
rocque, 09.07.2018 14:29[!]
Hamilton w czystym powietrzu jechał zauważalnie szybciej od Bottasa i był w stanie utrzymać swoje opony w lepszej kondycji, z kolei pod koniec pierwszego stintu Vettel miał spadek tempa...
Bez neutralizacji można było spodziewać się walki VET-BOT o zwycięstwo (jeśli obaj próbowaliby dojechać na jedną zmianę opon albo sam Bottas). Mercedes ściągając Bottasa ponownie może uratowałby mu miejsce na podium, ale raczej nie dopadłby Vettela, któremu już wystarczyłoby opon do końca wyścigu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca