F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Szef Red Bulla przyznaje, że weekend na Silverstone obnażył deficyt jednostki Renault.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2018, wyświetlenia: 2770<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Red Bulla – Christiana Hornera, to Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem F1.

Od sezonu 2014 i wejścia do użytku hybrydowych jednostek napędowych za czołowego producenta uważany był Mercedes. Niemiecki producnet nie tylko przygotował konkurencyjny pakiet, ale także dokonywał największych postępów na płaszczyźnie efektywności działania systemów hybrydowych.

Horner zwraca jednak uwagę, że forma, jaką na Silverstone zaprezentowały klienckie ekipy Ferrari: Haas i Sauber, pozwala sugerować, że to fabryka z Maranello dostarcza obecnie najlepsze silniki w stawce F1.

„Myślę, że to Ferrari jest teraz punktem odniesienia. Możecie zobaczyć, że dużych postępów dokonały także zespoły Haasa i Saubera” – powiedział Brytyjczyk podczas spotkania z dziennikarzami.

Po wyścigu na Silverstone Max Verstappen opisywał deficyt mocy silnika Renault jako „tragiczny”. Holender zakomunikował nawet, że czuł się tak, jakby prowadził bolid Formuły 2 i potwierdził, iż Renault traci do czołowych producentów 70 lub nawet 80 koni mechanicznych.

Przed trzema tygodniami Red Bull podjął decyzję o nawiązaniu od 2019 roku partnerstwa z Hondą. Zespół z Milton Keynes wierzy w ambitne plany japońskiego koncernu. „Widzimy, że w tym momencie sytuacja występująca pomiędzy silnikami [Renault i Hondy] jest bardzo podobna. Wszystko sprowadza się do potencjału rozwojowego. Ten weekend był dla Renault niezwykle wymagający. Bardzo jasno pokazał, na jakim są poziomie. Nie można schować się za statystykami. Widać stratę, jaką muszą zniwelować. W przypadku Hondy mocno wierzymy w rozwiązania, jakie przygotowują do wdrożenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy
18.02.2019  Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy
07.02.2019  Horner: Liberty nie doceniło wyzwań, jakie wiążą się z kierowaniem F1
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
11.11.2018  Horner: Ocon miał szczęście, że uniknął ciosu od Verstappena
Tagi:
Horner C.
Ferrari
Renault
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sasza82, 12.07.2018 12:38[!]
Większych mitomanów jak Red Bull w tym sporcie chyba nie będzie... trzeba przed opinią publiczną argumentować przejście na Hondę, to sobie wzięli na cel, jak zawsze zresztą Renault...to złe, tamto złe, tylko oni sami wspaniali...Czekam z utęsknieniem na sezon 2019 i te same płacze pod adresem Hondy. Będzie mega ciekawie :)
dulk, 12.07.2018 14:30[!]
płacz może będzie ten sam - jak honda da d..y
co nie zmieni pewnie i tak faktu że mają aero tak dobre że dalej będą dublowac fabrycznego renaulta

takie są po prostu fakty, w qualu nie odrobią aero brakujących 70km jakie brakuje ***owemu renaultowemu "party mode"
sasza82, 12.07.2018 15:23[!]
W dalszym ciągu strata, o której mowa - 70KM jest nierealna, gdyby takowa była, to RBR mógłby zapomnieć o podiach, czy wygranych. Takiej straty nie odrobiliby nadwoziem. Czas pokaże, kto miał racje, ja jednak uważam, że ich przewaga nad Renault będzie malała. Bardziej wiarygodne są dane GPS, a nie polityczne wywody mające coś uzasadnić. Red Bull sam się wkopał, bo choćby przez wybór innego paliwa ostatnie poprawki silnika spalinowego w ich przypadku były warte 7KM mniej względem fabryki.
dulk, 12.07.2018 16:02[!]
a jakiś dowód na te 7km mniej masz? może wczesniej dzięki swojemu paliwu już je zyskali?
sami kierowcy renault zauważalnej poprawy nie zauważyli.
więc bronienie renault jest też stronnicze - po prostu w stosunku do merca/ferrrai to wychodzi że w tym roku się jeszcze oddalili/pogorszyli - oni mają super party mode a renault praktycznie dalej go nie ma

a deficyt 70-80 km to jest w party mode w kwalifikacjach i jest jak najbardziej realny
w wyścigu juz party mode nie dziala i pewnie jest tylko polowa tego jako deficyt mocy

bo chyba nie myślisz że ferrari ma 30km mocniejszy silnik w kwalifikacjach od renault - baty na poziomie 0,7 sek to by był obciach dla aero RB które niby jest topowe (w ich złotej erze RB+VET chyba tez silnikowi renault brakowało 15-20km, wiec 30km deficytu łyknęliby z radością)
tcx, 15.07.2018 14:08[!]
W czasach V8 to RB miał mały deficyt mocy. Renault miało za to najmniej paliwożerny silnik, a kiligramy paliwa robiły swoje. Nie da się tego bezposrednio porównać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca