F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Szef Red Bulla przyznaje, że weekend na Silverstone obnażył deficyt jednostki Renault.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2018, wyświetlenia: 2597<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Red Bulla – Christiana Hornera, to Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem F1.

Od sezonu 2014 i wejścia do użytku hybrydowych jednostek napędowych za czołowego producenta uważany był Mercedes. Niemiecki producnet nie tylko przygotował konkurencyjny pakiet, ale także dokonywał największych postępów na płaszczyźnie efektywności działania systemów hybrydowych.

Horner zwraca jednak uwagę, że forma, jaką na Silverstone zaprezentowały klienckie ekipy Ferrari: Haas i Sauber, pozwala sugerować, że to fabryka z Maranello dostarcza obecnie najlepsze silniki w stawce F1.

„Myślę, że to Ferrari jest teraz punktem odniesienia. Możecie zobaczyć, że dużych postępów dokonały także zespoły Haasa i Saubera” – powiedział Brytyjczyk podczas spotkania z dziennikarzami.

Po wyścigu na Silverstone Max Verstappen opisywał deficyt mocy silnika Renault jako „tragiczny”. Holender zakomunikował nawet, że czuł się tak, jakby prowadził bolid Formuły 2 i potwierdził, iż Renault traci do czołowych producentów 70 lub nawet 80 koni mechanicznych.

Przed trzema tygodniami Red Bull podjął decyzję o nawiązaniu od 2019 roku partnerstwa z Hondą. Zespół z Milton Keynes wierzy w ambitne plany japońskiego koncernu. „Widzimy, że w tym momencie sytuacja występująca pomiędzy silnikami [Renault i Hondy] jest bardzo podobna. Wszystko sprowadza się do potencjału rozwojowego. Ten weekend był dla Renault niezwykle wymagający. Bardzo jasno pokazał, na jakim są poziomie. Nie można schować się za statystykami. Widać stratę, jaką muszą zniwelować. W przypadku Hondy mocno wierzymy w rozwiązania, jakie przygotowują do wdrożenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
04.07.2018  Podczas GP Niemiec Ricciardo może otrzymać karę cofnięcia na starcie
01.07.2018  Red Bull skręcił obroty silnika Verstappena
22.06.2018  Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń
Tagi:
Horner C.
Ferrari
Renault
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sasza82, 12.07.2018 12:38[!]
Większych mitomanów jak Red Bull w tym sporcie chyba nie będzie... trzeba przed opinią publiczną argumentować przejście na Hondę, to sobie wzięli na cel, jak zawsze zresztą Renault...to złe, tamto złe, tylko oni sami wspaniali...Czekam z utęsknieniem na sezon 2019 i te same płacze pod adresem Hondy. Będzie mega ciekawie :)
dulk, 12.07.2018 14:30[!]
płacz może będzie ten sam - jak honda da d..y
co nie zmieni pewnie i tak faktu że mają aero tak dobre że dalej będą dublowac fabrycznego renaulta

takie są po prostu fakty, w qualu nie odrobią aero brakujących 70km jakie brakuje ***owemu renaultowemu "party mode"
sasza82, 12.07.2018 15:23[!]
W dalszym ciągu strata, o której mowa - 70KM jest nierealna, gdyby takowa była, to RBR mógłby zapomnieć o podiach, czy wygranych. Takiej straty nie odrobiliby nadwoziem. Czas pokaże, kto miał racje, ja jednak uważam, że ich przewaga nad Renault będzie malała. Bardziej wiarygodne są dane GPS, a nie polityczne wywody mające coś uzasadnić. Red Bull sam się wkopał, bo choćby przez wybór innego paliwa ostatnie poprawki silnika spalinowego w ich przypadku były warte 7KM mniej względem fabryki.
dulk, 12.07.2018 16:02[!]
a jakiś dowód na te 7km mniej masz? może wczesniej dzięki swojemu paliwu już je zyskali?
sami kierowcy renault zauważalnej poprawy nie zauważyli.
więc bronienie renault jest też stronnicze - po prostu w stosunku do merca/ferrrai to wychodzi że w tym roku się jeszcze oddalili/pogorszyli - oni mają super party mode a renault praktycznie dalej go nie ma

a deficyt 70-80 km to jest w party mode w kwalifikacjach i jest jak najbardziej realny
w wyścigu juz party mode nie dziala i pewnie jest tylko polowa tego jako deficyt mocy

bo chyba nie myślisz że ferrari ma 30km mocniejszy silnik w kwalifikacjach od renault - baty na poziomie 0,7 sek to by był obciach dla aero RB które niby jest topowe (w ich złotej erze RB+VET chyba tez silnikowi renault brakowało 15-20km, wiec 30km deficytu łyknęliby z radością)
tcx, 15.07.2018 14:08[!]
W czasach V8 to RB miał mały deficyt mocy. Renault miało za to najmniej paliwożerny silnik, a kiligramy paliwa robiły swoje. Nie da się tego bezposrednio porównać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca