F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen i Grosjean pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2019

Stajnia z Kannapolis zdecydowała się zatrzymać na trzeci rok z rzędu ten sam skład.
Mateusz Szymkiewicz, 28 września 2018, wyświetlenia: 2140<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Haas potwierdził, że Kevin Magnussen oraz Romain Grosjean pozostaną jego kierowcami w sezonie 2019.

Dzisiejszy komunikat stajni z Kannapolis oznacza, że ta zdecydowała się zatrzymać na trzeci rok z rzędu ten sam skład kierowców. Duńczyk reprezentuje barwy Haasa od sezonu 2017 i w tym czasie wywalczył łącznie 68 punktów, a jego najlepszą pozycją na mecie była piąta w tegorocznym Grand Prix Australii oraz Austrii.

Z kolei Grosjean pozostanie zawodnikiem zespołu już czwarty rok, będąc jego częścią od momentu debiutu w sezonie 2016. Francuz jest autorem najlepszego wyniku w historii Haasa, czyli czwartego miejsca podczas lipcowych zmagań na Red Bull Ring.

„Od samego początku potrzebowaliśmy doświadczonych kierowców, którzy wspomogą rozwój naszego bolidu oraz zespołu i są nimi Romain Grosjean oraz Kevin Magnussen” – powiedział Gunther Steiner, szef Haasa. „Względem ubiegłego roku nasza poprawa jest drastyczna, więc zatrzymanie naszych kierowców było dosyć łatwą decyzją”.

„Nigdy nie byłem w lepszym położeniu niż teraz w Haasie” – stwierdził Kevin Magnussen. „Ten zespół tworzą ludzie poświęceni wyścigom i wszyscy idziemy w tym samym kierunku. Nie ma tu zbędnej biurokracji, a wszystko jest bardzo bezpośrednie. Gene Haasowi zależy na efektywności, więc on i Gunther Steiner stworzyli środowisko, w którym udaje się wyciągnąć z każdego to co najlepsze. Każdy wierzy w swojego kolegę i dlatego udało nam się tyle osiągnąć”.

„Jestem pod wrażeniem osiągnięć zespołu w tak krótkim czasie” – dodał Romain Grosjean. „Dla kogoś, kto jest tutaj od samego początku, świadomość włożonego wysiłku w utworzenie tak konkurencyjnego zespołu przyprawia mnie o radość. Jestem szczęśliwy mogąc kontynuować współpracę z Haas F1 Team. Gene Haas zbudował coś bardzo specjalnego, a my możemy uczynić to jeszcze lepszym, więc bycie tego częścią jest zaszczytem”.

Magnussen po piętnastu wyścigach zajmuje dziewiątą pozycję w klasyfikacji kierowców, natomiast Grosjean plasuje się na czternastej lokacie. Z kolei Haas jest póki co drugim zespołem obok Mercedesa, który zatrzyma ten sam skład kierowców w sezonie 2019.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
24.11.2018  Sędziowie odrzucili protest Haasa przeciwko Force India
23.11.2018  Haas tłumaczy dlaczego złożył protest w sprawie Force India
23.11.2018  Werdykt w sprawie protestu Haasa zostanie wydany najwcześniej przed FP3
23.11.2018  Posiedzenie sędziów ws. protestu Haasa zostało przesunięte w czasie
Tagi:
Haas
Magnussen K.
Grosjean R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kumien, 28.09.2018 14:18[!]
Dwa zmarnowane miejsca :/ Teraz Groszek powinien zrobić akcję w Sochi, aby zebrać dodatkowe 3 pkt i potwierdzić swoje idealne predyspozycje.
marios76, 28.09.2018 14:33[!]
O tym jak mocny jest to sklad swiadcza wlasnie zajmowane miejsca, ktore zamiast 7 i 8 to 9 i 14... Czy tam naprawde nie widza, ze z tymi kierowcami wyzej sie nie da?? Ani konkretnej szybkosci, ani stabilizacji formy, ani regularnosci. O ile Dunczyk jeszcze jako tako daje rade, to Francuz zmarnowal im sezon.
PS Chyba ze bedzie odrabial.za darmo! ;)
JuJu_Hound, 28.09.2018 15:00[!]
Przewidywalna decyzja. Magnussen jest moim zdaniem słabszy niż Grosjean ale przynajmniej konsekwentny przez cały sezon. A Grosejan po chyba najgorszej połowie sezonu w swojej karierze ogarnął się i pokazuje, że może jeździć solidnie, jak na lidera zespołu przystało.
raafal, 28.09.2018 15:15[!]
Zaskakująca decyzja. Czy w przyszłym sezonie chcą spać za Saubera?
Pauree, 28.09.2018 15:25[!]
Szkoda mi strasznie tego Haasa. Potencjał mają ogromny, tym bardziej dzięki układom z Ferrari, no ale z takim składem...

A z Magnussena to zrobiono teraz gwiazdę, bo na tle bardzo przeciętnego Grosjeana wypada tak a nie inaczej. Niedobry McLaren zniszczył mu karierę, a on jest takim dobrym kierowcą. Heca.
F1V0, 28.09.2018 19:13[!]
Zatrudnili średniaków to nie ma co liczyć, że będą mieć dobre i równe wyniki. Nawet Alonso w tym słabym McLarenie jest przed nimi w generalce. Ale z drugiej strony to też za dużego wyboru nie mają. Ocon odpada bo Mercedes. Inni kierowcy zaklepani, a na Kubicę nawet nie spojrzą, bo ma za dużą przerwę w startach.
marios76, 28.09.2018 21:58[!]
@F1V0 To jest Formula 1... Patrzac na to zupelnie nie po kibicowskiemu, na ich miejscu w ciemno pisalbym kontrakt z ... Kubica. Na pewno jest zagadka, ma zalety co do pracy nad ustawieniami, doswiadczenie nie mniejsze niz obecna dwojka. Oczywiscie moglby byc wolny, niepewny itp. Co wtedy? Wystarczy zobaczyc ilu zawodnikow puka do drzwi F1 a nawet nikt nie spyta "kto tam" ;)
Zastepce mieli by od reki. Ani Magnussen, anj tym bardziej Grosjean, to nie jest swiatowa czolowka. Jest sporo kierowcow, ktorzy byli by gotowi jezdzic w ... tak dobrym zespole. Moze nawet byly by opcje zatrudnienia testerow Ferrari.
Skoro podpisali kontrakt z Grosjeanem, to po tym co pokazal w tym sezonie, Kubica bylby mniejszym ryzykiem. Ocon teraz tez do wziecia by byl.
Player1, 29.09.2018 07:02[!]
Czytając komentarze to większość kierowców powinno jeszcze raz podejść do kursu na prawo jazdy, a większość szefów teamów to idioci nie potrafiący zarządzać firmami wartymi kilkadziesiąt/set milionów euro.
My jeździlibyśmy lepiej, a za 1€ nasz team zdobyłby mistrzostwo. ;)
MarkoNieHelmut, 29.09.2018 07:32[!]
@Player1 to że szefowie tak wybrali, nie znaczy, że nie można mieć własnego zdania na ten temat.
F1V0, 29.09.2018 07:58[!]
@Player1
Fakty są takie, że Haas na przestrzeni całego sezonu jest czwartą siłą, a przez głupie błędy kierowców stracili dużo punktów. Grosejan mimo obecnych 137 wyścigów popełnia banalne błędy jakie nie przytrafiają się innym kierowcom. Do tego nazbierał już 9 punktów karnych i wystarczy, że coś odwali i będzie zawieszony. Magnussen z kolei miał bardzo dobrą pierwszą część sezonu, a ostatnio oprócz idiotycznych manewrów jak chociażby z Alonso na Monzy coś stracił tempo i odstaje od Grosejana. Mają dwóch dosyć szybkich, ale niestabilnych kierowców.
bartoszcze, 29.09.2018 08:44[!]
Cytat marios76 :
po tym co pokazal w tym sezonie

"Jesteś tak dobry jak twój ostatni wyścig" ;)
Ostatnie wyścigi Grosjeana były niezłe, a Kubicy... no właśnie, nie było ich.
F1V0, 29.09.2018 09:49[!]
@bartoszcze
No ostatni wyścig szczególnie był dobry. Kucharzyk nawet zapunktował. Jeszcze 3 punkciki i dostanie wolne.
Player1, 29.09.2018 13:38[!]
@Marko, F1V0
Chodzi o to, że my widzimy TYLKO wycinek ich pracy. Nikt nie zatrudnia pracowników bo ich lubi.

W Australii kierowcy "pojechali po bandzie" :) Zespół też ma za uszami, więc jednostronne stwierdzenie, że to kierowcy zaniżają poziom zespołu nie jest do końca uzasadnione.

Generalnie i Haas (jako zespół) i kierowcy mają pecha, popełniają błędy i nadal się uczą (choć GRO już powinien umieć).
marios76, 30.09.2018 06:49[!]
@Player1 Dobrze ujales koncowke. Grosjean juz powinien umiec... ale nie bedzie. Taki juz jest. Sie nie zmieni. Byli tacy, ktorzy po dobrych kwalifikacjach czy wyscigu, stawiali go ponad Raikkonenem. :)
To jest gosc, ktory sie nie rozwinie, szybszy nie bedzie i zaden z zespolow czolowki, awet o nim nie pomysli. A czwarty zespol mistrzostw, moze jeszcze w tym sezonie byc czwarty, ale nie sadze, by to utrzymali w kolejnym, z tym skladem...
Widocznie Grosjeana bardzo lubia i go nie oceniaja. ;)

@bartoszcze Wlasnie Groszek pokazal, jak jest mocny ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca