F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ericsson: Ścigam się teraz z mniejszą presją

Szwed potwierdza, że w sezonie 2019 chciałby rywalizować w serii IndyCar.
Nataniel Piórkowski, 5 października 2018, wyświetlenia: 1390<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przekonuje, że ściga się z mniejszą presją gdy poznał decyzję o tym, iż w sezonie 2019 nie będzie kierowcą wyścigowym Saubera.

Szwed straci wyścigowy fotel na rzecz protegowanego Ferrari – Antonio Giovinazziego. Pozostanie jednak związany ze szwajcarskim teamem jako kierowca rezerwowy i ambasador marki Alfa Romeo.

„Nie będę ukrywał gdy poznałem decyzję zespołu byłem bardzo rozczarowany. Chciałem się ścigać. Gdy jednak pogodziłem się z nią, to w pewnym sensie odczuwam teraz nieco mniejszą presję. Pragnę cieszyć się tymi kilkoma ostatnimi wyścigami sezonu – opuścić garaż i po prostu się ścigać”.

„Moim celem jest teraz czerpanie radości z jazdy bez presji. Oczywiście jeździsz mając w myślach swoją przyszłość. Chcę się gdzieś ścigać, chcę prezentować swoje możliwości w jak najlepszy sposób, ale moje odczucia są teraz inne niż wtedy, gdy walczyłem o kontrakt z Sauberem”.

Ericsson potwierdził, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami IndyCar. Tak, rozmawiamy z kilkoma stajniami. Myślę, że to realistyczny cel. Jesteśmy także w kontakcie z zespołami rywalizującymi w innych seriach. Chcę ścigać się na możliwie najwyższym poziomie, bo moim celem jest powrót do Formuły 1.

„Pragnę pozostać w szybkim bolidzie jednomiejscowym. Patrząc na to, jak wyglądają w tej chwili sporty motorowe najlepszym miejscem dla mnie jest teraz IndyCar” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
03.12.2018  Ericsson: Sauber przez dwa i pół roku walczył o przetrwanie
21.11.2018  Ericsson: Chcę pokazać Sauberowi, co traci
11.11.2018  Leclerc zszokowany swoim szybkim kółkiem z Q2
10.11.2018  Sauber poszukuje drugiego kierowcy rezerwowego na sezon 2019
Tagi:
Ericsson M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca