F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Brown: Vandoorne nie jest wystarczająco agresywny w Formule 1

Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki

Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019

Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona

Kubica otrzymał propozycję funkcji kierowcy rozwojowego Ferrari?

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Pirelli powinno przygotować zdecydowanie miększe opony

"Wszystkie te wyścigi na jeden pit stop są po prostu niepoważne".
Nataniel Piórkowski, 6 października 2018, wyświetlenia: 1351<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton wezwał Pirelli do wprowadzenia do Formuły 1 od sezonu 2019 zdecydowanie bardziej mieszanek ogumienia.

Kierowca Mercedesa uważa, że włoski koncern powinien dostarczyć zespołom ogumienie o kilka stopni miększe od tego, jakie wykorzystywane jest obecnie.

Brytyjczyk nakłania także Pirelli do użycia opon o cieńszym bieżniku, podobnych do tych używanych w Hiszpanii, Francji i Wielkiej Brytanii, aby zredukować zjawisko blisteringu.

„Muszę naprawdę naciskać na Pirelli. Opony spisują się tutaj bardzo dobrze, ale wszystkie te wyścigi na jeden pit stop są po prostu niepoważne. Domyślam się, że w przyszłym sezonie musieliby dać nam opony o trzy stopnie miększe. Obniżmy poziom trwałości wszystkich mieszanek, tak byśmy musieli wykonać co najmniej dwa pit stopy w trakcie wyścigu” – powiedział lider klasyfikacji generalnej.

Warto przypomnieć, że trzynaście z szesnastu tegorocznych wyścigów zostało wygranych przez kierowcę, który realizował strategię jednego pit stopu.

Hamilton kontynuował: „Wyzwanie będzie większe, a my dostaniemy opony o wyższej przyczepności. To normalne przy miększych mieszankach. Bieżnik byłby cieńszy, dzięki czemu na oponach powstawałoby mniej pęcherzy. Może pozwoliłoby nam to na bliższą jazdą za rywalem i nieco ostrzejsze ściganie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
20.10.2018  Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019
18.10.2018  Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019
16.10.2018  Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku
09.10.2018  McLaren ponownie zdecydował się na konserwatywny wybór opon
Tagi:
Pirelli
Hamilton L.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 06.10.2018 14:38[!]
Powinny usunąć 3 mieszankę, wtedy by były 2 pit stopy.
pluto, 06.10.2018 14:44[!]
to nic nie da ,będą dalej kombinować jak przedłużac im ''życie'' tak jak obecnie z hipermiekka. To miała byc opona kwalifikacyjna a okazuje sie, że da sie na niej przejachac 20 okr albo wiecej jak sie dobrze pokombinuje nie przegrzewając jej.Jedynym sposobem na 2 pitstopy jest regulamin i twardsze opony których nie bedzie potrzeby osczedzania i będzie mozna wycisnąc je do końca. Jak nawet beda 2 pitstopy obowiązkowe i jeszcze mieksze opony to dalej beda je oszczedzać, beda 2 pitstopy ale tempa na limicie nie bedzie
piro, 06.10.2018 14:58[!]
Zastanawiam się czy z technicznego punktu widzenia jest możliwość stworzenia gumy które żywotność będzie wyznaczona nie tyle przez to jak kto ciśnie ale przez czas. Powiedzmy mieszanka która po dojściu do okna temperaturowego wytrzymuje 30min a później już się nie nadaje do jazdy. Aby było ciekawiej miękka mogłaby wytrzymywać 20, pośrednia 30 a twarda 40.
DBR, 06.10.2018 15:05[!]
Za dużo zmiennych - docisk, obciążenie, styl jazdy itd. by można to było tak precyzyjnie policzyć - co widac choćby po założeniach Pirelli a rzeczywistości w wielu wyścigach.
bartoszcze, 06.10.2018 15:08[!]
Nie chce mi się szukać wypowiedzi z lat 2011-2013, ale wtedy dominowało "na tych oponach się nie da cisnąć"...
Maciek znafca, 06.10.2018 15:24[!]
To jest prawdziwy mistrz! Nie dość, że wygrywa notoryvznue na obecnych regulacjaach, to chcę je zmienić tak by było więcej frajdy i ekscytacji ze ścigania. Tak postępują najwięksi.
pluto, 06.10.2018 16:08[!]
@Maciek znafca chyba odwrotnie. Przeczytaj ze zrozumieniem jego wypowiedź-on chce więcej pitstopów i miekszych opon ale dalej nie bedzie na nich cisnał jak obecnie bo sie nie da,trzeba je oszczedzać .Do 2011 kiedy były opony B ,które były twardsze ,wyścig to były sprinty na każdym stincie i HAM popełniał duzo błedów ,podobnie jak wielu innych kierowców. Wtedy czas najszybszego okr w wyścigu był gorszy nierzadko mniej niz 1 sec od PP, a teraz to kilka sekund - to jazda na 90 %
christoff.w, 06.10.2018 20:51[!]
Jeszcze więcej mieszanek?? 😁 😂 Udał wam się pierwszy akapit.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca