F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hamilton: Pirelli powinno przygotować zdecydowanie miększe opony

"Wszystkie te wyścigi na jeden pit stop są po prostu niepoważne".
Nataniel Piórkowski, 6 października 2018, wyświetlenia: 1433<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton wezwał Pirelli do wprowadzenia do Formuły 1 od sezonu 2019 zdecydowanie bardziej mieszanek ogumienia.

Kierowca Mercedesa uważa, że włoski koncern powinien dostarczyć zespołom ogumienie o kilka stopni miększe od tego, jakie wykorzystywane jest obecnie.

Brytyjczyk nakłania także Pirelli do użycia opon o cieńszym bieżniku, podobnych do tych używanych w Hiszpanii, Francji i Wielkiej Brytanii, aby zredukować zjawisko blisteringu.

„Muszę naprawdę naciskać na Pirelli. Opony spisują się tutaj bardzo dobrze, ale wszystkie te wyścigi na jeden pit stop są po prostu niepoważne. Domyślam się, że w przyszłym sezonie musieliby dać nam opony o trzy stopnie miększe. Obniżmy poziom trwałości wszystkich mieszanek, tak byśmy musieli wykonać co najmniej dwa pit stopy w trakcie wyścigu” – powiedział lider klasyfikacji generalnej.

Warto przypomnieć, że trzynaście z szesnastu tegorocznych wyścigów zostało wygranych przez kierowcę, który realizował strategię jednego pit stopu.

Hamilton kontynuował: „Wyzwanie będzie większe, a my dostaniemy opony o wyższej przyczepności. To normalne przy miększych mieszankach. Bieżnik byłby cieńszy, dzięki czemu na oponach powstawałoby mniej pęcherzy. Może pozwoliłoby nam to na bliższą jazdą za rywalem i nieco ostrzejsze ściganie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.02.2019  Pirelli: Wprowadzanie coraz miększych opon nie poprawiało widowiska
31.01.2019  Pirelli przygotowało na sezon 2019 nowe deszczowe opony
25.01.2019  W drugiej połowie roku Pirelli zacznie przygotowania do sezonu 2021
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
Tagi:
Pirelli
Hamilton L.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 06.10.2018 14:38[!]
Powinny usunąć 3 mieszankę, wtedy by były 2 pit stopy.
pluto, 06.10.2018 14:44[!]
to nic nie da ,będą dalej kombinować jak przedłużac im ''życie'' tak jak obecnie z hipermiekka. To miała byc opona kwalifikacyjna a okazuje sie, że da sie na niej przejachac 20 okr albo wiecej jak sie dobrze pokombinuje nie przegrzewając jej.Jedynym sposobem na 2 pitstopy jest regulamin i twardsze opony których nie bedzie potrzeby osczedzania i będzie mozna wycisnąc je do końca. Jak nawet beda 2 pitstopy obowiązkowe i jeszcze mieksze opony to dalej beda je oszczedzać, beda 2 pitstopy ale tempa na limicie nie bedzie
piro, 06.10.2018 14:58[!]
Zastanawiam się czy z technicznego punktu widzenia jest możliwość stworzenia gumy które żywotność będzie wyznaczona nie tyle przez to jak kto ciśnie ale przez czas. Powiedzmy mieszanka która po dojściu do okna temperaturowego wytrzymuje 30min a później już się nie nadaje do jazdy. Aby było ciekawiej miękka mogłaby wytrzymywać 20, pośrednia 30 a twarda 40.
DBR, 06.10.2018 15:05[!]
Za dużo zmiennych - docisk, obciążenie, styl jazdy itd. by można to było tak precyzyjnie policzyć - co widac choćby po założeniach Pirelli a rzeczywistości w wielu wyścigach.
bartoszcze, 06.10.2018 15:08[!]
Nie chce mi się szukać wypowiedzi z lat 2011-2013, ale wtedy dominowało "na tych oponach się nie da cisnąć"...
Maciek znafca, 06.10.2018 15:24[!]
To jest prawdziwy mistrz! Nie dość, że wygrywa notoryvznue na obecnych regulacjaach, to chcę je zmienić tak by było więcej frajdy i ekscytacji ze ścigania. Tak postępują najwięksi.
pluto, 06.10.2018 16:08[!]
@Maciek znafca chyba odwrotnie. Przeczytaj ze zrozumieniem jego wypowiedź-on chce więcej pitstopów i miekszych opon ale dalej nie bedzie na nich cisnał jak obecnie bo sie nie da,trzeba je oszczedzać .Do 2011 kiedy były opony B ,które były twardsze ,wyścig to były sprinty na każdym stincie i HAM popełniał duzo błedów ,podobnie jak wielu innych kierowców. Wtedy czas najszybszego okr w wyścigu był gorszy nierzadko mniej niz 1 sec od PP, a teraz to kilka sekund - to jazda na 90 %
christoff.w, 06.10.2018 20:51[!]
Jeszcze więcej mieszanek?? 😁 😂 Udał wam się pierwszy akapit.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca