F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Arrivabene: Błędy z kwalifikacji są niedopuszczalne

„Czasem lepiej jest oderwać wzrok od komputera i użyć zdrowego rozsądku”.
Mateusz Szymkiewicz, 6 października 2018, wyświetlenia: 3033<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Maurizio Arrivabene, stwierdził, że błędy popełnione przez jego zespół w kwalifikacjach do Grand Prix Japonii są niedopuszczalne.

Stajnia z Maranello w Q3 wypuściła swoich kierowców na przejściowych oponach, uznając, iż będzie to najlepsze ogumienie po lekkim deszczu pod koniec drugiego segmentu. Mimo to właściwym wyborem okazały się slicki, przez co Vettel i Raikkonen po zaledwie jednym okrążeniu musieli wrócić do mechaników.

W rezultacie Mercedes bezproblemowo zdobył pierwszą linię do niedzielnego wyścigu na Suzuce, a Ferrari zabrakło czasu na drugi szybki przejazd przez ulewę w końcówce. Tym samym Raikkonen ustawi się do zmagań na czwartym polu, natomiast Vettel po karze dla Ocona przesunie się na ósme miejsce.

„Po tym co dzisiaj się wydarzyło nie sądzę, by pole position było w zasięgu ręki” – powiedział Maurizio Arrivabene stojący na czele Ferrari. „To co jednak wydarzyło się jest niedopuszczalne. Jestem bardzo zły i to nie był pierwszy raz, kiedy przydarzyły nam się takie błędy. Nie mam ochoty wskazywać na kogoś palcem, ale jestem bardzo rozczarowany. W przeciwieństwie do innych sytuacji łatwo było dziś dostrzec co dzieje się na torze. Czasem lepiej jest oderwać wzrok od komputera i obserwować tor, by móc skorzystać ze zdrowego rozsądku. Prawdą jest, że mamy młody zespół i brakuje nam kogoś z doświadczeniem, kto mógłby odczytywać wydarzenia na torze szybko oraz poprawnie”.

Włoch postanowił też nie krytykować Sebastiana Vettela, który na najszybszych okrążeniach popełniał kosztowne błędy. „Sebastian jest spokojny, a w przeszłości zdarzało mu się jeździć w podobnych warunkach, zwłaszcza kiedy odrobił stratę 31 punktów i sięgnął po mistrzostwo. Uważam, że nawet w tak trudnych chwilach wie jak sobie radzić”.

Spekuluje się, że tegoroczne błędy Ferrari mogą wpłynąć na strukturę zarządzającą zespołu w sezonie 2019. Arrivabene zapytany o tę kwestię, odpowiedział: „Podsumowania są robione na koniec i w razie potrzeby podejmiemy się interwencji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto
07.01.2019  Ferrari potwierdziło awans Binotto na stanowisko szefa zespołu
07.01.2019  Mattia Binotto zostanie nowym szefem Scuderii Ferrari
14.12.2018  Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego
11.12.2018  Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni
Tagi:
Arrivabene M.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
teambuktu, 06.10.2018 17:53[!]
@bartoszcze nie twierdzę tak. Ale takie augmentacje to jednak szara strefa ;)
beret, 06.10.2018 18:08[!]
Smieszy mnie wasza arogancja (wiekszosci) o kierowcach.
Wszyscy siedzicie schowani za monitorem komputera i poprawiacie sobie samopoczucie zlozeczac na kierowcow.
Kim wy jestescie?
Czy ktorys z was zastanawia sie co to znaczy byc kierowca F1?
Napewno zaden z was nie widzial bolidu pedzacego po torze. To wlasnie wy zachowujecie sie jak rozkapryszone dzieciory.
DBR, 06.10.2018 18:49[!]
Ty oczywiście o tym wszystko wiesz i równie dobrze możesz pouczać z pozycji wyższości moralnych innych - a nie - zapomniałem - jedynym Polakiem w F1 był i jest jak dotąd Kubica - hipoktyto !
Glupi Jasiek, 06.10.2018 20:29[!]
Od czasu jak obejrzałem cały wyścig z kamery kierowcy szanuję każdego w stawce. To jest kawał ciężkiej roboty i to bardzo obciążającej psychicznie.
teambuktu, 06.10.2018 21:11[!]
@beret zgadzam się z Tobą w kwestii szacunku dla kierowców. Sam o to czasem apeluję.
Ale teoria, że na forum dla ludzi interesujących się wyscigami jesteś jedynym, który widział bolid na torze jest delikatnie mówiąc zabawna.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca