F1 2018AustraliaBahrajnChinyAzerbejd瘸n HiszpaniaMonakoKanadaFrancjaAustriaWielka BrytaniaNiemcyW璕ryBelgiaW這chySingapurRosjaJaponiaUSAMeksykBrazyliaAbu Zabi
  Logowanie (serwis)
U篡tkownik:Has這:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomo軼i
Wyszukiwarka wiadomo軼i

  Najnowsze wiadomo軼i

22.10.2018

Stroll mo瞠 zadebiutowa w Force India przy okazji test闚 w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykuj przepisy dotycz帷e zarz康zania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektyw kolejnego sezonu

Vandoorne b璠zie pomaga Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony u篡te w wy軼igu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wynik闚 GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodni貫m, 瞠 niekt鏎zy ludzie si mylili

Kevin Magnussen z mo磧iw dyskwalifikacj za zbyt du瞠 zu篡cie paliwa

Alonso: W F1 軼iga si wi璚ej amator闚 ni w WEC

Grosjean zostanie cofni皻y o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybi dziur w 軼ianie po odpadni璚iu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okr捫enia wy軼igu

GP USA: wyniki wy軼igu

Verstappen wystartuje do GP Stan闚 Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostro積y w ocenie szans Ocona na posad w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych polece zespo這wych podczas wy軼igu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespo貫m Ferrari

Wi璚ej wiadomo軼i

  Archiwum 2018
PnWtCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Do za這瞠nia przej軼iowych opon sk這ni造 nas prognozy pogody

Niemiec nie chcia obwinia zespo逝 za b陰d w doborze ogumienia na start Q3.
Nataniel Pi鏎kowski, 6 pa寮ziernika 2018, wy鈍ietlenia: 1649<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel przyzna, 瞠 podejmuj帷 decyzj o rozpocz璚iu Q3 na przej軼iowych oponach Ferrari kierowa這 si prognozami pogody wieszcz帷ymi rych貫 nadej軼ie opad闚 deszczu.

Ryzykowny plan okaza si zupe軟ie nieskuteczny i w efekcie doprowadzi do tego, i najpowa積iejszy rywal Lewisa Hamiltona w walce o mistrzostwo 鈍iata zako鎍zy czas闚k na dziewi徠ym miejscu. Niemiec rozpocznie wy軼ig z 鏀mej pozycji, po karze na這穎nej na Estebana Ocona z Force India.

Vettel t逝maczy: „Pi耩 minut p騧niej zacz窸o mocno pada. Deszcz wisia w powietrzu. Spodziewali鄉y si opad闚. Oczywi軼ie nie pojawi造 si one na czas i dlatego m闚imy teraz o b喚dnej decyzji. W takich warunkach mo積a albo zrobi co dobrze, albo 幢e, wi璚 nikogo nie obwiniam”.

Deszcz przybra na sile w drugiej po這wie Q3, gdy kierowcy Ferrari pr鏏owali pokona szybkie okr捫enia na supermi瘯kich oponach. „Gdyby zacz窸o pada pi耩, sze嗆, siedem minut wcze郾iej, to wszyscy m闚iliby, 瞠 dokonali鄉y cudu i byli鄉y najsprytniejsi. Teraz jako jedyni wygl康amy na g逝pk闚”.

„Broni tej decyzji. To nasza decyzja, decyzja zespo逝. Fakty s jednak takie, 瞠 na pocz徠ku trzeciego bloku czas闚ki tor nie by wystarczaj帷o mokry. Deszcz przyszed p騧niej” – podsumowa

Vettel nie chcia zdradzi, kto sta za decyzj o wyje寮zie na tor na przej軼iowych oponach. „To nie ma znaczenia. Dlaczego mia這by mie jakiekolwiek znaczenie? To by豉 nasza decyzja”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Raikkonen: Udowodni貫m, 瞠 niekt鏎zy ludzie si mylili
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespo貫m Ferrari
21.10.2018  Ricciardo nie otrzyma zgody na udzia w testach ogumienia z Renault
20.10.2018  Hamilton zdziwiony taktyk Ferrari z deszczowych pi徠kowych trening闚
19.10.2018  Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018
Tagi:
Ferrari
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
DBR, 06.10.2018 15:57[!]
Cytat :
„Gdyby zacz窸o pada pi耩, sze嗆, siedem minut wcze郾iej, to wszyscy m闚iliby, 瞠 dokonali鄉y cudu i byli鄉y najsprytniejsi. Teraz jako jedyni wygl康amy na g逝pk闚”


Nie - po prostu wtedy inni tak瞠 zjechaliby na pit po przej軼i闚ki (albo pe軟e deszcze je郵i mocno by lun窸o) by這 na to sporo czasu, a skoro nie pada這 to trzeba by這 pr鏏owa przejazdu na sporo szybszych slickach. Odwrotny pomys to jakie kuriozum - co niby Ferrari mia這by zyska - jeden przejazd na przej軼i闚kach wi璚ej ? - inni te by zd捫yli przejecha na nich minimum jedno okr捫enie.

Doprawdy dziwna strategia - brak tu jakiej warto軼i dodanej nawet w sytuacji szybkiego deszczu.

I by nie by這 - komunikat Vettela jeszcze nim ruszy 鈍iadczy, 瞠 nie by do tego posuni璚ia przekonany wi璚 to nie jego wina a decyzja zespo逝 - Arribavene?
Pawcioco, 06.10.2018 16:13[!]
@DBR Mogli mie dwa powody:
1. My郵eli 瞠 mi璠zy Q2 a Q3 warunki pogorszy造 si na tyle, 瞠 wyjazd na SS by zbyt ryzykowny.
2. Spodziewali si wi瘯szych opad闚 i my郵eli, 瞠 kierowc na SS deszcz przeszkodzi w ko鎍闚ce okr捫enie, a oni przejad najlepsze okr捫enie na przej軼iowych, gdy tor nie b璠zie jeszcze tak mokry.
Gdyby prognozy im si sprawdzi造 to du穎 zyskaliby, ale zbyt mocno zaryzykowali i przesadzili.
pluto, 06.10.2018 16:22[!]
pow鏚 jest jeden ,banalny-stratedzy do zwolnienia, b喚dy w kwalifikacjach ,w wy軼igach. Dziwie sie Ferrari 瞠 tego nie widz,mog kupic ka盥ego w padoku -czemu nie 軼i庵na strateg闚 z FI czy Haasa? Oni praktycznie nie pope軟iaja b喚d闚
beret, 06.10.2018 17:07[!]
Vettel zachowal sie przyzwoicie. Wyobrazcie sobie jak Hamilton by mowil, gdyby znalazl sie w takiej sytuacji?
DBR, 06.10.2018 17:18[!]
To za przyzwoito嗆 s w F1 jakie punkty? Chyba, 瞠 chodzi, o punktowanie w zespole, ale to sugerowa這by niepewn pozycj VET w Ferrari ;-)
bartoszcze, 06.10.2018 17:18[!]
@Pawcioco
To drugie.
Zak豉dali, 瞠 opady rozwin si na tyle, 瞠 nie da si uzyska dobrego czasu na slickach, a w dalszej cz窷ci Q3 opady si nasil.
Sprawdzi豉 si tylko druga cz窷.
beret, 06.10.2018 17:55[!]
@DBR
Czy nie jestes w stanie zrozumiec co to jest przyzwoitosc? Mieszasz godne zachowanie z lizusostwem.
Mam ci przypomniec jak w podobnych sytuacjach zachowal sie Alonso, lub Hamilton w Mercedesie?
DBR, 06.10.2018 18:47[!]
To co pokazuje w tej wypowiedzi Vettel to z pewno軼i nie przyzwoito嗆 a w豉郾ie przypochlebianie si, w najlepszym razie 幢e poj皻a lojalno嗆 - zdecydowanie bardziej odpowiada mi dzisiejsza postawa Leclerca i otwarte pretensje wzgl璠em zespo逝 - uczciwe i bez nadmiernych wyrzut闚 - ale szczere a nie kolejne Supper Ragazzi itd . Rzygam od tego PR fa連zu.
Pawcioco, 06.10.2018 19:14[!]
@DBR Czy nie rzygasz PR fa連zem, gdy Hamilton powtarza po ka盥ej sesji ka盥ego wy軼igu, 瞠 "Ch這paki zrobili nieprawdopodobn robot, jestem szcz窷ciarzem 瞠 jestem w tym zespole" itp.? Troch obiektywizmu nie zaszkodzi.
tcx, 06.10.2018 19:55[!]
Przecie ten go嗆 to g堯wny narzekacz.
Ferrari przegrywa - 幢e, Ferrari wygrywa - 幢e, wypowiada si ktokolwiek z Ferrari - 幢e.
DBR, 06.10.2018 19:59[!]
@Pawcioco A i owszem - to ca趾owicie ociekaj帷e wazelin wypowiedzi i mnie od nich mdli. Bez dw鏂h zda - st康 nie dziwie sie f1wm.pl, 瞠 zrezygnowa豉 z zupe軟ie pozbawionych sensu PR gadek zawodnik闚 po wy軼igach - nie tych na gor帷o, ale tych "konsultowanych"

I tak - tu Hamilton sporo traci .

@tcx - je郵i to do mnie to wynika z faktu, 瞠 uwa瘸m, 瞠 obecnie Ferrari to przyk豉d kwintesencji patologii, kt鏎a dr捫y F1 - uk豉dy, nier闚ny podzia 鈔odk闚 ba wr璚z permanentny szanta ekipy z Maranello petryfikuj帷y chory uk豉d. A to smutne bo kiedy bardzo im kibicowa貫m jak mia貫m ta na軼ie lat - dekady temu.
Glupi Jasiek, 06.10.2018 20:14[!]
Panowie zachowujcie si jak doro郵i, czyli z wyrozumia這軼i.
Wyja郾ienie s這wa przyzwoito嗆 pojawia si w p騧niejszych klasach, wi璚 mo積a nie wiedzie.
Przypochlebienie i lizusostwo jest od pocz徠ku.
christoff.w, 06.10.2018 20:49[!]
DBR@- ale komentarz to m鏬豚y zmieni. Ferrari logicznie obdtawi這 a 瞠 nie popada) o na tyle by wykr璚i jako pierwsi dobry czas na intermediatach tylko jeszcze slicki klei造 no c騜... Zdarza si, maj pecha. 😁
derwisz, 07.10.2018 02:40[!]
Ca豉 ta ekipa kierowcy, stratedzy szefostwo to grupa nieudacznik闚. Wszyscy sa godni siebie. Niech Ferrari dalej prowadzi tak polityk personaln to poczeka kolejne dekady na zdobycie tytu這w mistrzowskich.
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz by zalogowany, aby m鏂 pisa komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym g鏎nym rogu strony.
Forum Wyprzed mnie!





F1WM.plAktualno軼i, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artyku造, S這wniczek poj耩 F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespo造, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolid闚, Dostawcy silnik闚, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualno軼i, Profil kierowcy, Osi庵ni璚ia, Daniele Morelli (mened瞠r), Statystyki kierowcy, Historia start闚 z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis po鈍i璚ony F1 i innym seriom wy軼igowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrze穎ne
Kana RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzed Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatno軼i  •  Reklama i wsp馧praca