F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ericsson: Wypadek był spowodowany brakiem docisku przy mijaniu Bottasa

Kierowca Saubera ujawnił, iż dane wykazały dużą podsterowność bolidu w zakręcie numer siedem.
Mateusz Szymkiewicz, 6 października 2018, wyświetlenia: 1315<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson ujawnił, że wypadek podczas kwalifikacji do Grand Prix Japonii był spowodowany utratą docisku podczas mijania Valtteriego Bottasa.

Szwed w połowie Q1 rozbił bolid w zakręcie numer siedem. Zawodnik Saubera po minięciu wolniejszego Valtteriego Bottasa pojechał prosto, wypadając na żwirową pułapkę oraz bariery. Po analizie dokonanej przez zespół okazało się, iż C37 prowadzone przez Ericssona wykazało się w tym miejscu dużą podsterownością w porównaniu do poprzedniego okrążenia.

„Po prostu straciłem kontrolę nad przodem” – powiedział Marcus Ericsson, który wyruszy do wyścigu na Suzuce z ostatniego pola. „Wiedziałem, że przede mną znajduje się bolid, ale był mocno po wewnętrznej części toru, więc uważałem, że wszystko będzie w porządku. Mimo to oglądając powtórki wydaje mi się, iż było to wystarczające by wytrącić mój bolid z równowagi. Na zebranych danych widać, iż miałem nieco większą podsterowność niż okrążenie wcześniej. To nie jest wymówka, ponieważ jechałem też szybciej niż powalała na to przyczepność. Wielka szkoda”.

28-latek postanowił wziąć całą winę za wypadek na siebie, traktując utratę przyczepności jako jeden z czynników. „Bolidy są bardzo wrażliwe na wiatr, jeżeli dojdzie do zmiany jego kierunku możesz stracić mnóstwo przyczepności. Pomyliłem się w ocenie tego ile mogę stracić, a później pojechałem zbyt szeroko. To było złe miejsce na taki błąd, ponieważ przy jednym kole poza torem to już jest koniec”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
03.12.2018  Ericsson: Sauber przez dwa i pół roku walczył o przetrwanie
21.11.2018  Ericsson: Chcę pokazać Sauberowi, co traci
11.11.2018  Leclerc zszokowany swoim szybkim kółkiem z Q2
10.11.2018  Sauber poszukuje drugiego kierowcy rezerwowego na sezon 2019
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 06.10.2018 12:50[!]
Czy ja wiem? Bottas nie jechał tam 300km/h by powodować takie zawirowania za jego bolidem.
hubert_babica, 06.10.2018 13:28[!]
@Sasilton - oooo, widzę że mamy eksperta
Phaedra, 06.10.2018 15:09[!]
@hubert_babica kolega wyżej dobrze kombinuje!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca