F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Leclerc: Nie rozumiem dlaczego Magnussen nie otrzymał kary

Kierowca Saubera przyznał, że Duńczyk jest rywalem sprawiającym mu największe problemy.
Mateusz Szymkiewicz, 7 października 2018, wyświetlenia: 1585<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Charles Leclerc przyznał, że nie rozumie dlaczego Kevin Magnussen nie otrzymał kary za incydent z wyścigu o Grand Prix Japonii.

Kierowca Saubera na początku zmagań na Suzuce zderzył się na prostej startowej z Duńczykiem, który broniąc pozycji bardzo późno zmienił tor jazdy. W rezultacie Magnussen rozerwał lewą tylną oponę i po kilku okrążeniach wycofał się przez zbyt poważne uszkodzenia bolidu, natomiast Leclerc zjechał do mechaników na wymianę nosa.

Sędziowie zdecydowali się nie wyciągać konsekwencji wobec Magnussena, co zdaniem Leclerca jest bardzo niezrozumiałym posunięciem. „Z perspektywy kokpitu dla mnie ta sytuacja była bardzo jasna, muszę jeszcze zobaczyć powtórki, ale rok lub dwa lata temu był podobny incydent na Spa między Kimim a Maksem Verstappenem. Max spoglądał wtedy w swoje lusterka i kiedy Kimi wykonał ruch, Max odbił w jego stronę. Wszyscy możemy się zgodzić, że w tamtym momencie to był niebezpieczny manewr. Nie mam pojęcia dlaczego dzisiaj nie została przyznana kara. Muszę to zrozumieć, ponieważ jeżeli jest to dozwolone, to ja zrobię to następnym razem i będę tego spodziewał się po innych zawodnikach. Przy tak wysokiej prędkości dla mnie jest to niebezpieczne” – powiedział Monakijczyk.

Leclerc dodał, że sędziowie powinni zwracać szczególną uwagę na Kevina Magnussena, który w tym roku był zaangażowany w liczne incydenty. „To dopiero mój pierwszy rok w Formule 1 i Kevin z pewnością jest kierowcą, z którym mam największe problemy. Nie jestem jedyny, ponieważ rozmawiałem z innymi i momentami nikt nie rozumie dlaczego nie traktuje się surowo kierowców, ponieważ wkrótce będziemy kontynuowali takie podejście. Jeżeli tego typu jazda jest dozwolona, to również zacznę tak się ścigać, ale moim zdaniem to nie jest właściwa droga”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
20.11.2018  Clear: Ferrari musi być dobrze przygotowane do współpracy z Leclerkiem
20.11.2018  Hamilton: W przyszłym sezonie muszę wejść na jeszcze wyższy poziom
19.11.2018  Leclerc: Nie spodziewaliśmy się tak mocnego finiszu sezonu
12.11.2018  Vettel nie obawia się zespołowego pojedynku z Leclerkiem w 2019 roku
Tagi:
Leclerc C.
Magnussen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 07.10.2018 10:11[!]
Też mnie zaczyna denerwować Kmag. Skręca na rywali, robi jakieś dziwne manewry i jeszcze nie zostaje za to ukarany.
Tydzień temu wjechał w Ocona, a tutaj odwalił jeszcze gorszą rzecz.
kumien, 08.10.2018 10:38[!]
Co jak co, ale moim zdaniem tutaj za bardzo czepiamy się Kevina. Zrobił późny manewr, ale zmienił tylko raz linię jazdy. Leclerc powinien być czujny i zaatakować od zewnętrznej. KMag jeździ jak cham, ale moim zdaniem tutaj pojechał ostro, ale w granicy przepisów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca