F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Vettel po prostu wjechał w mój bolid

Zawodnik RBR nie zgadza się także z karą czasową, jaką otrzymał za kontakt z Raikkonenem.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2018, wyświetlenia: 2857<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen uważa, że Sebastian Vettel wjechał w jego bolid w trakcie pojedynku o trzecie miejsce toczonego tuż po restarcie Grand Prix Japonii.

Stawką pojedynku było trzecie miejsce. Vettel próbował wykorzystać lukę po wewnętrznej stronie toru. Atak kierowcy z Heppenheim zakończył się niepowodzeniem. Pomiędzy zawodnikami doszło do kontaktu, a Niemiec obrócił swój bolid i spadł na jedno z ostatnich miejsc. Sędziowie nie zdecydowali się podjąć akcji w związku z kolizją, ale Vettel przekonywał, że winę za nią ponosi reprezentant Red Bulla.

Verstappen ma w tej sprawie zupełnie inne zdanie. „W tym zakręcie nie można wyprzedzać. Zostawiłem mu nawet miejsce. Seb złapał jednak podsterowność i wjechał w mój bolid”.

Zapytany o to, czy Vettel zasługiwał na karę za swój manewr, Verstappen przypomniał incydent z końcówki wyścigu o GP Chin, za który do czasu jego wyścigu doliczono 10 sekund. „Nie tworzę przepisów. Gdyby tak było, to z F1 zniknęłoby wiele kar. Sądzę jednak, że mieliśmy do czynienia z podobnym scenariuszem do tego, jaki przerobiliśmy w Chinach. Tym razem nie obróciliśmy bolidów, ale Seb wjechał w bok mojego Red Bulla. Mógł zachować nieco większą ostrożność”.

Holender nie zgadza się także z 5-sekundową karą czasową, jaką otrzymał za kolizję z Kimim Raikkonenem. „Całkowicie się z nią nie zgadzam. Zblokowałem koła. Mogłem zupełnie ściąć szykanę, ale zrobiłem wszystko, aby powrócić na tor. Kimi zdecydował się na zajęcie miejsca po zewnętrznej. Mógł poczekać, aż na wyjeździe będę musiał uporać się z podsterownością i wtedy mnie wyprzedzić. Nie wiem dlaczego otrzymałem tę karę. To trochę głupie”.

W późniejszej fazie wyścigu, Bottas wyjechał poza tor w szykanie walcząc z kierowcą Red Bulla. „Jeśli dostałem pięć sekund kary za incydent z Raikkonenem, to następnym razem po prostu zetnę szykanę i pojadę tak jak Valtteri”.

Embed from Getty Images
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1
11.02.2019  Verstappen: Wspólnie z Leclerkiem będziemy przyszłymi gwiazdami F1
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
Tagi:
Verstappen M.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
B4rta7, 07.10.2018 11:16[!]
To jest właśnie podejście prawdziwego lidera: "Nie ja ustalam zasady, ale te kary bym zlikwidował", a w wyścigu: "Hej, Sebuś, gdzie mi się tu wciskasz, tu jest zakaz wyprzedzania, nie wiedziałeś? Takie są zasady, właśnie je ustaliłem"
mariusz0608, 07.10.2018 11:27[!]
On nie jest normalny, to jest oczywiste, i będzie dalej niszczył wyścigi innym kierowcom.
piro, 07.10.2018 12:15[!]
A tak nie dawno ojciec go chwalił że syn zmądrzał po chaotycznym początku sezonu :)
kusza, 07.10.2018 12:44[!]
I takich kierowcow jak Verstappen brakuje. Wiekszosc to cieple kluchy.
marrcus, 07.10.2018 14:45[!]
ważne że nie dał sobie krzywdy zrobić i rozprawił się 2 szybszymi bolidami
mbwrobel, 07.10.2018 14:46[!]
„Nie tworzę przepisów. Gdyby tak było, to z F1 zniknęłoby wiele kar" - i mielibyśmy destruction derby. W zasadzie już mamy przedsmak, gdy Max jest na torze.
polek, 08.10.2018 09:28[!]
@kusza Dokładnie. Verstappen urwał się chyba z lat 90. I bardzo dobrze, wnosi trochę emocji i ma jaja. Choć gdyby na torze jeździły same Verstappeny, mielibyśmy istotnie destruction derby. Dobrze, że stawka jest zróżnicowana. Lepszy Verstappen od Pereza, który też się rozbija, ale jaj już za bardzo nie ma.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca