F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Vettel po prostu wjechał w mój bolid

Zawodnik RBR nie zgadza się także z karą czasową, jaką otrzymał za kontakt z Raikkonenem.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2018, wyświetlenia: 2825<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen uważa, że Sebastian Vettel wjechał w jego bolid w trakcie pojedynku o trzecie miejsce toczonego tuż po restarcie Grand Prix Japonii.

Stawką pojedynku było trzecie miejsce. Vettel próbował wykorzystać lukę po wewnętrznej stronie toru. Atak kierowcy z Heppenheim zakończył się niepowodzeniem. Pomiędzy zawodnikami doszło do kontaktu, a Niemiec obrócił swój bolid i spadł na jedno z ostatnich miejsc. Sędziowie nie zdecydowali się podjąć akcji w związku z kolizją, ale Vettel przekonywał, że winę za nią ponosi reprezentant Red Bulla.

Verstappen ma w tej sprawie zupełnie inne zdanie. „W tym zakręcie nie można wyprzedzać. Zostawiłem mu nawet miejsce. Seb złapał jednak podsterowność i wjechał w mój bolid”.

Zapytany o to, czy Vettel zasługiwał na karę za swój manewr, Verstappen przypomniał incydent z końcówki wyścigu o GP Chin, za który do czasu jego wyścigu doliczono 10 sekund. „Nie tworzę przepisów. Gdyby tak było, to z F1 zniknęłoby wiele kar. Sądzę jednak, że mieliśmy do czynienia z podobnym scenariuszem do tego, jaki przerobiliśmy w Chinach. Tym razem nie obróciliśmy bolidów, ale Seb wjechał w bok mojego Red Bulla. Mógł zachować nieco większą ostrożność”.

Holender nie zgadza się także z 5-sekundową karą czasową, jaką otrzymał za kolizję z Kimim Raikkonenem. „Całkowicie się z nią nie zgadzam. Zblokowałem koła. Mogłem zupełnie ściąć szykanę, ale zrobiłem wszystko, aby powrócić na tor. Kimi zdecydował się na zajęcie miejsca po zewnętrznej. Mógł poczekać, aż na wyjeździe będę musiał uporać się z podsterownością i wtedy mnie wyprzedzić. Nie wiem dlaczego otrzymałem tę karę. To trochę głupie”.

W późniejszej fazie wyścigu, Bottas wyjechał poza tor w szykanie walcząc z kierowcą Red Bulla. „Jeśli dostałem pięć sekund kary za incydent z Raikkonenem, to następnym razem po prostu zetnę szykanę i pojadę tak jak Valtteri”.

Embed from Getty Images
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
26.11.2018  Bottas: GP Abu Zabi stanowi dobre zobrazowanie mojego ostatniego sezonu
25.11.2018  Verstappen: Olej z silnika Gasly'ego zabrudził mój wizjer
24.11.2018  Verstappen: Mieliśmy problemy z kontrolowaniem temperatury opon
Tagi:
Verstappen M.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
B4rta7, 07.10.2018 11:16[!]
To jest właśnie podejście prawdziwego lidera: "Nie ja ustalam zasady, ale te kary bym zlikwidował", a w wyścigu: "Hej, Sebuś, gdzie mi się tu wciskasz, tu jest zakaz wyprzedzania, nie wiedziałeś? Takie są zasady, właśnie je ustaliłem"
mariusz0608, 07.10.2018 11:27[!]
On nie jest normalny, to jest oczywiste, i będzie dalej niszczył wyścigi innym kierowcom.
piro, 07.10.2018 12:15[!]
A tak nie dawno ojciec go chwalił że syn zmądrzał po chaotycznym początku sezonu :)
kusza, 07.10.2018 12:44[!]
I takich kierowcow jak Verstappen brakuje. Wiekszosc to cieple kluchy.
marrcus, 07.10.2018 14:45[!]
ważne że nie dał sobie krzywdy zrobić i rozprawił się 2 szybszymi bolidami
mbwrobel, 07.10.2018 14:46[!]
„Nie tworzę przepisów. Gdyby tak było, to z F1 zniknęłoby wiele kar" - i mielibyśmy destruction derby. W zasadzie już mamy przedsmak, gdy Max jest na torze.
polek, 08.10.2018 09:28[!]
@kusza Dokładnie. Verstappen urwał się chyba z lat 90. I bardzo dobrze, wnosi trochę emocji i ma jaja. Choć gdyby na torze jeździły same Verstappeny, mielibyśmy istotnie destruction derby. Dobrze, że stawka jest zróżnicowana. Lepszy Verstappen od Pereza, który też się rozbija, ale jaj już za bardzo nie ma.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca