F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner: Magnussen nie ponosi winy za kolizję z Leclerkiem

„To Leclerc wjechał w bolid Kevina”.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2018, wyświetlenia: 2098<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Guenther Steiner uważa, że Kevin Magnussen nie popełnił żadnego błędu broniąc się przed atakiem Charlesa Leclerca w Grand Prix Japonii.

Na drugim okrążeniu Leclerc przypuścił atak na Magnussena podczas pokonywania prostej startu mety. Gdy Duńczyk zorientował się, że może wkrótce stracić pozycję, podjął decyzję o zmianie linii jazdy i przesunięciu się na lewą stronę toru. Pomiędzy kierowcami doszło do kolizji. Leclerc uszkodził przednie skrzydło swego Saubera, a w bolidzie Magnussena przebiciu uległa lewa tylna opona. Duńczyk w wolnym tempie dotarł do mechaników, ale niedługo później wycofał się z rywalizacji.

W przekazie radiowym Leclerc nie ukrywał frustracji z jazdy Magnussena. Pytany o to, czy Monakijczyk i Sauber mieli powody do niezadowolenia, Steiner odrzekł: „Nie. To Lerclerc wjechał w bolid Kevina. To on w niego wjechał. Kevin nie hamował. Nie zepchnął go. Nic z tych rzeczy. Kevin przesunął się na linię jazdy Leclerca, a on w niego wjechał. Co miał zrobić Kevin? Przepuścić go jak gdyby nigdy nic?”.

Po sugestii o tym, że Magnussen dokonał zmiany linii jazdy w sposób, w jaki nie powinien był tego robić, Steiner kontynuował: „Byli przed punktem hamowania. Do zdarzenia nie doszło na dohamowaniu”.

Pytany o to, czy Leclerc powinien wziąć na siebie część odpowiedzialności za incydent, szef Haasa odparł: „Dokładnie. Tak sądzę. Musi oceniać, co może robić, a czego nie. Kevin nie uderzył go w bok. Był wyraźnie przed nim, bo mógł zmienić linię jazdy znajdując się w takiej sytuacji”.

Zachowanie Magnussena na torze jest często krytykowane przez kierowców. W ostatnich tygodniach styl jazdy Duńczyka piętnowali Pierre Gasly i Fernando Alonso. Steiner broni swego zawodnika – stwierdził nawet, że jest on łatwym celem dla rywali. Pytany o to, czy w tym wypadku jest podobnie, odrzekł: „Zdecydowanie. To kolejny tego przykład. Zaczyna mnie już to męczyć. Jeśli kierowcy mają problem, to zrzucają winę na Kevina. To stało się już całkiem normalne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2018  Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy
23.11.2018  Haas tłumaczy dlaczego złożył protest w sprawie Force India
23.11.2018  Werdykt w sprawie protestu Haasa zostanie wydany najwcześniej przed FP3
09.11.2018  Steiner: Renault desperacko próbuje pokonać Haasa
05.11.2018  Steiner nie spodziewa się dużych zmian w przepisach silnikowych
Tagi:
Steiner G.
Magnussen K.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 07.10.2018 12:56[!]
Leclerc po prostu wpadł na nogę podstawioną przez Kevina!
BGP001, 07.10.2018 13:45[!]
Ależ panie i panowie, jaki dzisiaj mieliśmy fascynujący wyścig.
Wygrał Perez drugi był Grosjean i trzeci Ocon, podwójne podium Force India. Sainz też ładnie na czwartym miejscu. I warto zwrocić uwagę na klasyfikacje - aż trzech pretendentów do tytułu ma taką samą liczbę punktów - 53 (PER, HULK, MAG) a jeszcze Alonso się czai z 50pkt. Naprawdę bardzo emocjonujący rok.

Oczywiście mówie o Formule 1B, ale walka w środku stawki jest naprawdę ładna i wyrównana.
F1V0, 07.10.2018 14:40[!]
No pewnie, że nie. Kevinka trzeba bronić. Haas wychodzi na największych frajerów tego sezonu. W Australii przez pitstopy stracili dużo punktów, a w kolejnych wyścigach to już popisy ich świetnych kierowców. Jak nie Grosjean zawodził to teraz Magnussen jeździ fatalnie. Jak nie zdobędą 4 miejsca w generalce to będzie ich można postawić obok Ferrari jako największych przegranych tego sezonu.
Sasilton, 07.10.2018 15:42[!]
Cytat BGP001 :
Ależ panie i panowie, jaki dzisiaj mieliśmy fascynujący wyścig.
Wygrał Perez drugi był Grosjean i trzeci Ocon, podwójne podium Force India. Sainz też ładnie na czwartym miejscu. I warto zwrocić uwagę na klasyfikacje - aż trzech pretendentów do tytułu ma taką samą liczbę punktów - 53 (PER, HULK, MAG) a jeszcze Alonso się czai z 50pkt. Naprawdę bardzo emocjonujący rok.

Oczywiście mówie o Formule 1B, ale walka w środku stawki jest naprawdę ładna i wyrównana.

https://i.redd.it/7wyx00pgmpq11.png
Patok12, 07.10.2018 15:51[!]
@F1V0
Renault jest cieniutkie, Hulk powtarza zeszły sezon z fatalną 2 połową sezonu. Haas bez problemu odrobi te punkty. Kevin troszkę za późno zjechał żeby się bronić, ale on zawsze tak się broni, więc Leclerc mógł to przewidzieć.
paymey852, 07.10.2018 16:08[!]
Cytat Patok12 :
Kevin troszkę za późno zjechał żeby się bronić

On wykonał minimalny ruch w lewo a dopiero potem agresywny w prawo.
Dopiero jak Kevinowi ktoś zrobi taki numer to może zrozumie jakim jest obecnie idiotą.
hubert_babica, 07.10.2018 16:54[!]
Jechałem ostatnio za nim niedaleko Monako moim Ferrari 250 GT, potwierdzam opinię chłopca o nicku @paymey852 - Magnussen to kompletny idiota
Rasputin, 07.10.2018 17:27[!]
@Patok12
Renault w drugiej połowie ma beznadziejny samochód chociaż myślę że wpływ na kiepską formę Hulka ma kolizja w Belgii
Bo Sainz jakoś zdołał być dwa razy ósmy w a Niemiec był raptem raz 10-ty w Singapurze
Aeromis, 07.10.2018 17:35[!]
To prawda, wina po stronie Leclerca w 100% za zniedołężniały, ślamazarny atak. Wszystko zdarzyło się przed strefą hamowania, więc Kevin miał pełne prawo się bronić, a Charles miał pełen obowiązek panować nad różnicą w prędkościach. Widzieliśmy agresywne ataki i obrony na tym torze w tym wyścigu, chłopaki bawili się nieraz po całej szerokości toru.

https://youtu.be/cRTmuPOhaIA?t=85

Leclerc powinien dostać kare przesunięcia na starcie w następnym wyścigu.
hubert_babica, 07.10.2018 18:03[!]
@Aeromis
ja dodatkowo odesłałbym go do kąta na godzinę a następnię kazał klęczeć na grochu
dobra kara?
Neeo, 07.10.2018 18:31[!]
Jako karę proponuję całodzienne słuchanie obrad naszego sejmu. Hubertowi babicy propnuję snickersa. Bez karmelu.
Schumacher, 07.10.2018 19:26[!]
Panie Steiner...chlejesz Pan? Bo odnoszę wrażenie że nie ten sam wyścig oglądaliśmy
paymey852, 07.10.2018 19:32[!]
@Aeromis

Zgadza się że wina Leclerca ale 100% ?
Nie dostrzegasz nic niebezpiecznego w zachowaniu Kevina?
Mam na myśli jazdę zygzakiem jest to dla Ciebie coś co powinniśmy traktować jako zachowanie normalne.
piro, 07.10.2018 22:07[!]
Czy mógłby ktoś z administracji sprawdzić użytkownika hubert_babica? Jest to prawdopodobnie drugie konto Piotrka. Gdyby było można zbanować użytkownika po adresie IP byłbym wdzięczny ponieważ jego komentarze są poniżej poziomu i tylko przeszkadza innym użytkownikom tego portalu.
Maciek znafca, 07.10.2018 22:28[!]
Zawsze powtarzam, że uważać powinien ten z tyłu. W Kanadzie'14 winny był Massa, w Baku'18 Ricciardo,w Monako'08 Kimi, w Melbourne'16 Alonso i można by tak wymieniac.. Czego tu nie rozumieć? Żadnym pojazdem jeszcze nie jezdsiliscie?!
MisieQ1997, 08.10.2018 01:10[!]
@BGP001 @Sasilton
https://www.reddi...rand_prix_standings/

tutaj dokładna klasyfikacja F1.5 :D
F1V0, 08.10.2018 12:48[!]
@Maciek znafca
A co to ma do jazdy po normalnych drogach? Na normalnych drogach też wyskakujesz zaraz zza slipstreamu?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca