F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Włoski producent wskazał opony, jakie zostaną użyte w Australii, Bahrajnie, Chinach i Azerbejdżanie.
Nataniel Piórkowski, 10 grudnia 2018, wyświetlenia: 3285<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.

Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.

Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.

Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.

W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
 Grand Prix  Mieszanka #1 Mieszanka #2 Mieszanka #3 
 Australii C2 (O) C3 (O) C4 
 Bahrajnu C1 (O) C2 (O) C3 
 Chin C2 (O) C3 (O) C4 
 Azerbejdżanu C2 (O) C3 (O) C4 
 Hiszpanii    
 Monako    
 Kanady    
 Francji    
 Austrii    
 Wielkiej Brytanii    
 Niemiec    
 Węgier    
 Belgii    
 Włoch    
 Singapuru    
 Rosji    
 Japonii    
 Meksyku    
 USA    
 Brazylii    
 Abu Zabi    
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe).
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 10.12.2018 17:08[!]
W odniesieniu do zdjęcia, Pirelli zamierza malować to ręcznie? Bridgestone miał przynajmniej taką fajną maszynkę która robiła to za nich :)
J.P.S., 11.12.2018 08:03[!]
Bridgestone miały "charakterystyczny paseczek" tylko, Pirelki mają napisy ;)
F1V0, 11.12.2018 09:29[!]
@J.P.S.
Paseczki zniknęły w 2009r.
pluto, 11.12.2018 11:42[!]
no to robia tak jak zapowiadali ,twardsze mieszanki ; w 4 pierwszych wyścigach nie zobaczymy hipermiekkich a szkoda bo powinny być zamiast supermiekkich. Wtedy czołówka nie byłaby w stanie przejść przez Q2 na miękkich lub średnich
F1V0, 11.12.2018 15:56[!]
@pluto
Supermiękkie zostały usunięte.
Nitros, 11.12.2018 22:39[!]
Będzie jeszcze gorzej jak przed rokiem z tymi oponami ... jedni będą mówić po numerkach a inni twardosciami a jeszcze inni w odniesieniu do zeszłorocznych😁
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca