F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Steiner: Czołowe zespoły mają szansę zbudować jeszcze większą przewagę

Szef Haasa prognozuje, iż większe ekipy mogą lepiej przygotować się do debiutu nowych przepisów.
Nataniel Piórkowski, 24 grudnia 2018, wyświetlenia: 2795<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Guenther Steiner obawia się, że po zmianach w przepisach technicznych na sezon 2019 czołowe zespoły F1 powiększą swą przewagę nad resztą stawki.

Od przyszłego roku w Formule 1 będzie wykorzystywany zmodyfikowany pakiet aerodynamiczny.
Uproszczone konstrukcje przedniego skrzydła, kanałów chłodzących hamulce i deflektorów mają za zadanie ograniczyć efekt "brudnego powietrza" pozostawianego za bolidem jadącym po torze. Z kolei szersze i głębsze tylne skrzydło zapewni efektywniej działający DRS.

Steiner obawia się, że największe zespoły zyskają jeszcze większą przewagę nad mniejszymi ekipami.

„Zawsze istnieje takie ryzyko. Dla największych zespołów pracują dobrzy eksperci. Wykonują swoje obowiązki na wysokim poziomie i mają do dyspozycji większe zasoby. Naturalnie powinni z nimi radzić sobie lepiej od pozostałych. W przeciwnym wypadku robią coś nie tak”.

„Sądzę, że przynajmniej na początku sezonu różnica pomiędzy dużymi zespołami i resztą ekip powinna być większa. Wszystko ze względu na zasoby. Mają ich więcej, więc ich bolidy mogą być szybsze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
28.12.2018  Steiner: Byliśmy zaskoczeni walcząc z Renault o czwarte miejsce
18.12.2018  Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów
13.12.2018  Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy
Tagi:
Steiner G.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dulk, 24.12.2018 10:50[!]
Guenther przewiduje spadek swojej formy bo mniej w tym roku "odziedziczą" po Ferrari?
michal132, 24.12.2018 11:44[!]
@dulk
jakby nie patrzeć to z tegorocznego Ferrari nie za dużo będzie się dało skopiować :D
OldSeb, 24.12.2018 13:20[!]
W punkt koledzy.
F1V0, 25.12.2018 03:53[!]
@michal132
A w połączeniu z prawdopodobnie najbardziej niestabilnym składem kierowców ze wszystkich zespołów nie wróży im to sukcesu na koniec sezonu.
michal132, 25.12.2018 10:16[!]
@F1V0
i szczerze to nie będzie mi ich żal :D
marios76, 25.12.2018 21:34[!]
@michal132 Rozumiem, ze gdyby z innym skladem kierowcow, zajeli w tym sezonie 4 miejsce, to bylo by ci ich zal bardziej?
No coz, jak sa i beda innowacyjni, to utrzymaja piate/ szoste miejsce, jak faktycznie tylko kopiowali, to spadna i bede rozumial placz Steinera. Kibicuje prywatnym zespolom, ale zostawienie takiego skladu bylo czy jest strzalem w stope. Byly dostepne lepsze opcje.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca