F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Magnussen: Grosjean jest szybszym kierowcą od Buttona

Kierowca Haasa przyznał, że jego partner w kwalifikacjach jest bardzo wymagającym rywalem.
Mateusz Szymkiewicz, 2 stycznia 2019, wyświetlenia: 2317<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen stwierdził, że jego obecny partner – Romain Grosjean, jest szybszym kierowcą od Jensona Buttona.

26-latek rozpoczynał karierę w McLarenie u boku Mistrza Świata z sezonu 2009. Brytyjczyk pokonał wówczas Magnussena różnicą aż 71 punktów, natomiast podczas kwalifikacji dziesięciokrotnie okazał się być lepszy.

Zdaniem Duńczyka, jego obecny partner z Haasa – Romain Grosjean, jest znacznie szybszy od Buttona na pojedynczym okrążeniu. „Jeżeli spojrzymy na cały pakiet, czyli człowiek, chemia oraz czasy okrążeń, to Jenson jest najlepszym partnerem jakiego miałem. Nie ma jednak żadnych wątpliwości, że to Romain jest szybszy od Jensona. Na pojedynczym okrążeniu Romain jest wyjątkowo szybki, szczególnie kiedy wszystko układa się po jego myśli. Miałoby to dla mnie znaczenie gdybym wygrał z nim ten pojedynek [w kwalifikacjach]. To niesie pewną wartość, kiedy duże zespoły rozglądają się za kierowcami, ale nie promuję siebie w ten sposób”.

„Romain zdołał pozbierać się po trudnym okresie i wyglądałem przy nim jakbym zrobił krok do tyłu. Tak jednak nie było. Po prostu on zdołał wrócić na swój najwyższy poziom. To dosyć jasne, że po wprowadzeniu pakietu poprawek Romain otrzymał bolid, który pasował do jego stylu jazdy. Doszło do poprawy, ale w przeciwieństwie do Romaina ja byłem w stanie poradzić sobie ze starszą wersją. Fakt jest taki, że miałem za sobą trudny okres, co zrobiło różnicę w pojedynku z Romainem”.

Haas w sezonie 2018 zajął wysokie piąte miejsce w klasyfikacji, najlepsze w swojej trzyletniej historii. Magnussen uważa jednak, że ostateczny wynik mógł być dużo lepszy. „Wciąż jesteśmy młodym zespołem na krzywej wznoszącej. Mieliśmy znacznie lepszy bolid niż mogliśmy się tego spodziewać. Walczyliśmy w wyższej kategorii wagowej niż byliśmy przygotowani. To jednak kłopot bogactwa, który pokazuje jak wielki talent oraz potencjał drzemie w tej ekipie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.11.2018  Magnussen oraz Sirotkin otrzymali reprymendy po kwalifikacjach w Brazylii
26.10.2018  Magnussen przekroczył w USA limit paliwa o 170 gramów
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
21.10.2018  Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa
20.10.2018  Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy
Tagi:
Magnussen K.
Grosjean R.
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ymru, 02.01.2019 09:52[!]
"kłopot bogactwa"
A nie "klęska urodzaju"?
Polska język zaiste trudna być...
JuJu_Hound, 02.01.2019 14:05[!]
@ymru zgadzam sie, chodziło o luxury problem, klęska urodzaku brzmi lepiej, a kłopot bogactwa to tłumaczenie słowo w słowo i brzmi sztucznie
kovalf122, 02.01.2019 14:11[!]
I jeden i drugi przy Buttonie wyglądają jak amatorzy.
Lejnus, 02.01.2019 14:25[!]
@kovalf122
Dokładnie. Było to widać w 2014 r., który był dla Jensona niezbyt udany, a i tak zlał Magnussena jak dziecko. :)
marios76, 02.01.2019 14:30[!]
Bylo wielu, ktorzy Jensona nie doceniali. Kpiono wrecz, ze to przypadkowy mistrz swiata itp. A facet kosekwentnie robil zawsjze swoje, nie wymiekal przy Hamiltonie czy przy Alonso. Romain jest szybki w kwalu? A ile za to jest punktow? Jakies PP zdobyl? Magnussenowi chyba sie wlaczyl Amerykanski pijar. W moim odczuciu, wlasnie probuje wypromowac partnera, zeby nie bylo widac, jak slaba mial koncowke sezonu. Romain przekrashowal pol sezonu, Kevin zdolowal drugie pol i czar prysnal. A kupili taki fajny bolid... ;) To se ne wrati. :/
rno2, 02.01.2019 14:43[!]
Nie rozumiem po co od razu rzucacie się na Magnussena, podczas gdy prawdopodobnie ma on rację. Button nigdy mistrzem kwalifikacji nie był, natomiast Grosjean już w Lotusie pokazywał przebłyski na pojedynczym szybkim kółku.
Oczywiście mówię tu o przebłyskach na miarę możliwości bolidu, bo wiadomo, że Button zdobył ileś tam PP, a Grosjean całe 0.
Dodatkowo Magnussen wyjaśnił, że w pakiecie całościowym Button był najlepszym i najbardziej kompletnym kierowcą, więc nic mu nie ujmuje.

Ja się zgodzę z wypowiedzią Duńczyka - Button zazwyczaj przegrywał pojedynki zespołowe w kwalifikacjach, ale w wyścigach, zwłaszcza w zmiennych warunkach, był klasą samą w sobie.
Jego doświadczenie szczególnie dobrze było widać w sezonie 2014, kiedy deklasował Magnussena w zarządzaniu oponami w trakcie wyścigów.
marios76, 02.01.2019 15:51[!]
@rno2 Tak to jest, jak sie porowna przecietniaka do mistrza, ktory wygrywal z mistrzami i odniosl zwyciestwa w GP reprezentujac 3 zespoły. ;)

Rok 2019, druga polowa:
-Jestem Romain Grosjean, szukam zespolu na 2020r
Szefowie zespolow F1chorem:
-Szukaj dalej! :)
Aeromis, 03.01.2019 12:15[!]
@marios76
Zauważ że to co piszesz o GRO nie jest wcale niespójne z wypowiedzią MAG czy też powyższej @rno2. Też uważam że GRO w kwalifikacjach jest mocny, czy też może raczej - potrafi być bardzo mocny, co wcale nie oznacza że szef jakiegokolwiek zespołu chciałby go mieć u siebie, bo po prostu nie można na niego liczyć co pokazał nie raz i to nie w jednym sezonie.
82TOMMY82, 04.01.2019 20:25[!]
Mag ma 100% racji, ludzie po prostu nie doceniaja Francuza.

Nie bede tu wypisywal, sprawdzcie sobie wyniki Groszka w RoC z 2012, gdzie nie ma znaczenia bolid w danym teamie, a kazdy sciga sie w porownywalnych autach w parze.
marios76, 10.01.2019 18:52[!]
@82TOMMY82 RoC? Ale masz porownanie... To impreza ktorej nigdy nie wygral Schumacher, a Coulthard ma dwa razy wiecej zwyciestw od Vettela itd. Tam mogl wygrac kazdy, komu srzet w miare podpasowal i liczyla sie dyspozycja dnia. To jest dla tych kierowcow pamiec i zabawa... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca