F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

Auto Bild sugeruje, że były szef stajni z Maranello może przejść do Saubera.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2019, wyświetlenia: 4472<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari musiało zdecydować się na zwolnienie Maurizio Arrivabene, aby zapewnić, że Mattia Binotto nie ustąpi ze stanowiska dyrektora technicznego Scuderii.

Zasugerował to w rozmowie z La Gazetta dello Sport Piero Ferrari.

Na początku tygodnia stajnia z Maranello poinformowała o rozstaniu z dotychczasowym szefem – Maurizio Arrivabene. Jego stanowisko ze skutkiem natychmiastowym przejął Binotto.

„Wszystko wydarzyło się przed świętami. Z różnych względów zadecydowaliśmy o tym, że nie będziemy od razu ujawniać naszej decyzji. Nie chcę wchodzić w szczegóły, także z tego powodu, iż mogę wypowiadać się wyłącznie jako udziałowiec. Powiem tylko, że pomiędzy członkami zarządu doszło do konfrontacji. Koniec końców podjęliśmy działania kierując się wyłącznie interesem Ferrari”.

Ferrari zasugerował, że gdyby Arrivabene pozostał w zespole, Binotto mógłby zdecydować się na zmianę pracodawcy, wzmacniając tym samym jedną z konkurencyjnych ekip.

„Najważniejszą kwestią, jaką braliśmy pod uwagę, było zapewnienie ciągłości i stabilności w dziale technicznym. Chcieliśmy zagwarantować, iż nadal będziemy mogli polegać na szerokich kompetencjach Mattii Binotto, który odegrał fundamentalną rolę w budowaniu silnego zespołu”.

Auto Bild donosi z kolei, że Arrivabene może pozostać w Formule 1. Niemieccy dziennikarze wiążą Włocha ze stanowiskiem w Sauberze. W artykule możemy przeczytać, że może być to jeden z elementów projektu przekształcenia zespołu w fabryczną stajnię Alfy Romeo.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari
16.01.2019  Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
15.01.2019  Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?
14.01.2019  Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?
Tagi:
Ferrari
Arrivabene M.
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 11.01.2019 15:47[!]
Jednym słowem Maurizio się nie sprawdził w sporcie.
marios76, 11.01.2019 15:48[!]
A, czyli dziewczyny sie podrapaly... ;)

@sneer Dlaczego tak uwazasz? Zespol dzialal lepiej niz w trakcie niektorych sezonow z Alonso... bylo ok, a przez ten czas, na pewno zdobyl doświadczenie, ktore by zaprocentowalo. Biontti wskoczy na GP i sie bedzie uczył...
Zle sie dzieje w Ferrari. Ludzie sie nie dogaduja.
sneer, 11.01.2019 19:37[!]
Zastanów się - jak techniczny wolał odejść patrząc jak szef partoli nietechniczne rzeczy, a przez to jego robotę, to chyba się jednak nie sprawdził. Przede wszystkim doborem kierowców. Ale on był od papierosów. I na papierze miał bardzo mocny skład: czterokrotny i jednokrotny. A potem to już szedł w zaparte.
marios76, 11.01.2019 22:09[!]
@sneer Techniczny chcial awansowac... ;) A ze nie bylo na niego haka, polecial Maurizio. Z reszta jak mialby leciec, to dlaczego mowi sie o nim w Sauberze? Mysle, ze powodow moze byc tak wiele jak domniemanych opinii.
Aeromis, 11.01.2019 23:48[!]
@marios76
Cytat :
Techniczny chcial awansowac
I to jeszcze rozumiem, ale mniej zrozumiałe (teoretycznie) jest to że mógł bo był ważniejszy. Ot, całe Ferrari 2018. O tym jak ważna postacią w Ferrari jest Binotto wypowiadał się m.in Lauda: Binotto odegrał kluczową rolę w restrukturyzacji Ferrari. Tyle że Maurizio miał chyba poparcie byłego szefa (o ile dobrze pamiętam).
F1V0, 12.01.2019 02:40[!]
Problem Maurizio jest taki, że zamiast postawić ewidentnie na Vettela to starał się traktować kierowców w miarę równo i pewnie to był jeden z powodów utraty stanowiska.
Maciek znafca, 12.01.2019 06:25[!]
Stawiali na Vettela caly cas. On to niweczyl wypadkami na torze.
marios76, 12.01.2019 14:49[!]
Życie pokazalo ze ten ktory stracil najwiecej punktów jedzie dalej, a Raikkonen po najlepszym od lat sezonie out, Arrivabene out... to teraz powinni powtorzyc bolid z zeszlego sezonu i niech Leclerc nie uniesie presji, a Vettel jezdzi jak jezdzil i co poleci Binotti? :D
Powinna byc sprawa postawiona na ostrzu noża i czekamy na wyniki. Tak pewnie bylo. Ale Binotti zasugerowal, ze jak tak ma byc dalej, to odchodze, wiec poswiecili Maurizio, ktory pewnie dobrze dogadywal sie z Kimim. Sebastian musi miec dobry kontrakt i jeszcze w nkego wierzą, choc na tle Raikkonena wypadal ck sezon gorzej. Albo odwrotnie. ;)
bartoszcze, 13.01.2019 11:59[!]
Cytat marios76 :
na tle Raikkonena wypadal ck sezon gorzej

W sensie że raz miał sezon lepszy (2015,2017) a raz gorszy (2016, 2018)? To teraz powinien mieć lepszy ;)
pluto, 13.01.2019 16:51[!]
hahaha marios76 jest najlepszy: RAI najlepszy sezon od lat ,genialny a pokonał BOT z najgorszym sezonem w karierze o 4 punkty i to tylko dlatego ze BOT w drugiej częsci sezonu nonstop musiał wykonywać TO a RAI finiszował regularnie przed swoim liderem. Cos sie tu nie zgadza w rozumowaniu tego kolegi :albo Merc miał taka przewage nad Ferrari ,że BOT dorównywał RAI albo RAI był kompletnie do d..y
Haifisch7734, 13.01.2019 17:22[!]
@pluto Wydaje mi się, że sezon 2013 był dla BOT odrobinkę gorszy.
Poza tym, jak spojrzysz w statystyki, to w pierwszych 10 wyścigach RAI zdobył 12 pkt więcej niż BOT, obaj mieli po 2 DNF. W kolejnych 11 wyścigach BOT zdobył 8 pkt więcej, niż RAI, ale za to RAI miał 2 DNF, a BOT wszystkie ukończył.
pluto, 13.01.2019 22:28[!]
@Haifisch7734 to dalej nic nie wyjasnia. Jak RAI miał mistrzowski bolid to powinien walczyc o tytuł albo byc tam gdzie BOT w 2017- walczyć o wicemistrza. Tuż juz nie chodzi o same statystyki tylko o sytuacje w wyścigach -RAI tylko na Monzy i USA włączył sie do walki o wygrane ,BOT robił to częściej. Albo RAI byl tragiczny albo Ferrari było przereklamowane
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca