F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Spyker nie będzie już testował w tym roku

"Wolimy mieć poprawioną wersję bolidu w trakcie sezonu niż przejściowy samochód teraz".
Marek Roczniak, 23 listopada 2006, wyświetlenia: 965<< | lista | T- | T+ | >>
Szef zespołu Spyker MF1 Colin Kolles ujawnił dzisiaj, że stajnia z Silverstone do końca bieżącego roku nie będzie uczestniczyła w testach, skupiając w zamian całe swoje zasoby na opracowaniu jak najlepszego przyszłorocznego samochodu.

Kolles zapewnił, że problemem nie są silniki Ferrari, które zespół może otrzymać jeszcze w tym roku, a jedynie fakt, iż przygotowanie teraz przejściowej wersji bolidu po prostu nie opłaca się.

„Preferujemy skupić całe nasze wysiłki na rozwoju aerodynamicznym, a poza tym znamy dosyć dobrze rodzinę opon Bridgestone. Wolimy mieć poprawioną wersję bolidu w trakcie sezonu niż przejściowy samochód teraz”.

Zespół planuje obecnie powiększenie swojego personelu i w międzyczasie kontynuuje rozbudowę swojego tunelu aerodynamicznego. „Zdecydowanie rozglądamy się za dodatkowymi pracownikami, ale mamy bardzo wybiórczą metodę robienia tego. Po prostu musimy skoncentrować się na jak najbardziej efektywnej pracy”.

„Rozbudowujemy też tunel aerodynamiczny do rozmiaru umożliwiającego testowanie bolidów w skali 1:2. Poza tym wynajęliśmy inny tunel aerodynamiczny i rozglądamy się za jeszcze jednym. Główny nacisk kładziemy zdecydowanie na rozwój aerodynamiczny”.

Na koniec Kolles powiedział, że decyzja w sprawie drugiego kierowcy, który będzie w przyszłym sezonie partnerem Christijana Albersa, jeszcze nie zapadła. „Jak zawsze powtarzam – mamy kilka opcji. Myślę, że wkrótce podejmiemy decyzję”. Oprócz Tiago Monteiro wśród potencjalnych kandydatów wymieniani są Gary Paffett, Adrian Sutil i Robert Doornbos.

Przy okazji warto wspomnieć, że zespół Spyker MF1 zyskał wczoraj kolejnego sponsora. Jest nim holenderski producent obuwia i odzieży Ferrini B.V. – właściciel marki Quick Sports International B.V. W ramach współpracy opracowane zostaną buty wyścigowe dla kierowców Spykera, a także pojawi się gama produktów dla zwykłych konsumentów pod nazwą "Spyker by Q".

Źródło: SpykerF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.03.2009  Spyker zamieszany w przejęcie zespołu Hondy?
12.06.2008  Van der Garde pozywa Force India na 2 miliony dolarów
30.04.2008  Teixeira nie jest już zainteresowany kupnem zespołu F1
23.02.2008  Formuła Jeden mogła wykończyć Spykera
04.01.2008  Litewski bank ratuje firmę Spyker
Tagi:
Spyker
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maraz, 23.11.2006 12:37[!]
Paffetta można już w zasadzie skreślić - Autosport twierdzi, że Gary wraca do DTM, ale będzie też dalej testerem McLarena.
Majster, 23.11.2006 14:41[!]
Nie a ja właśnie chciałem Paffeta... Doornbos jest kiepski a Monteiro to już wogóle żenada, Sutil zaś jest Niemcem i też go nie chce...
Maraz, 23.11.2006 14:45[!]
No ja bym mimo wszystko wybrał Sutila - jeździ odważnie, jest szybki i debiutantów nigdy za wiele.
McLuke, 23.11.2006 15:26[!]
ja tam mowiac szczerze to też wolę żeby drugim kierowcą był Sutil - chłopak podczas treningów pokazał że potrafi jeździć szybko i to się liczy. Nie wiem jak wy ale mnie bardzo zastanawia jak będzie wyglądać bolid Spykera w przysłym sezonie... :-D
RENO, 23.11.2006 15:30[!]
Sutil na 2-go!! :)
Mariusz, 23.11.2006 16:07[!]
Ja obstawiam Monteiro. ;)
deeze, 23.11.2006 16:46[!]
zdecydowanie Sutil!
Indy, 23.11.2006 17:00[!]
Ja bym chciał Premata ale pewnie będzie Monteiro i tester Sutil...
buran, 23.11.2006 17:54[!]
ale albers jest juz potwierdzony
kuba_new, 23.11.2006 23:13[!]
a ja widze ze zabraknie zaraz miejsca na bolidzie na naklejki sponsorow :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca