F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

McLaren przedstawił w Walencji bolid MP4-22

Prezentacja ta odbyła się w centrum sztuki i nauki Ciudad de las Artes y de las Ciencias.
Marek Roczniak, 15 stycznia 2007, wyświetlenia: 4936<< | lista | T- | T+ | >>
Dziś w Walencji w widowiskowym centrum sztuki i nauki Ciudad de las Artes y de las Ciencias odbyła się oficjalna prezentacja nowego bolidu i nowych barw zespołu Vodafone McLaren Mercedes.

Poprzedziły ją pokazowe przejazdy jednego z najmłodszych duetów w historii Formuły 1 – Fernando Alonso i Lewisa Hamiltona po ulicach Walencji za kierownicami pomalowanych już w nowe barwy zeszłorocznych bolidów MP4-21.

Pierwsze jazdy próbne nowego McLarena MP4-22 odbędą się pojutrze, w środę 17 stycznia na pobliskim torze Ricardo Tormo, a przeprowadzi je Alonso. Intensywny program testów rozpocznie się tymczasem 24 stycznia także na tym samym torze, ale już za zamkniętymi drzwiami i z udziałem obydwu kierowców wyścigowych stajni z Woking.

Obok zupełnie nowych kierowców wyścigowych, zespół McLaren w tym roku będą ponownie reprezentowali ci sami kierowcy testowi – doświadczony Pedro de la Rosa, który w drugiej połowie sezonu 2006 godnie zastępował Juana Pablo Montoyę i młody Gary Paffett, dla którego będzie to drugi rok pełnienia obowiązków pomocniczego kierowcy testowego w stajni z Woking. Brytyjczyk w nadchodzącym sezonie ma także powrócić do serii DTM, gdzie w 2005 roku wywalczył tytuł mistrzowski.

„To dla mnie fantastyczny dzień – jestem naprawdę dumny, że mogę zaprezentować się jako kierowca Vodafone McLaren Mercedes w moim rodzimym kraju i oczywiście pomóc przedstawić mój nowy zespół hiszpańskim fanom.” – powiedział dwukrotny mistrz świata Fernando Alonso.

„Choć jest to mój pierwszy publiczny występ z Vodafone McLaren Mercedes, spędziłem już sporo czasu z zespołem i jego pozostałymi kierowcami: Lewisem, Pedro i Garym w Centrum Technologicznym McLarena. To wspaniały zespół i jestem bardzo podekscytowany na myśl o tym nowym początku. Moi fani stanowią dla mnie dużą inspirację i wspaniale jest móc przybliżyć ich tak bardzo do zespołu. Mam nadzieję, że oglądanie Lewisa i mnie jeżdżących bolidami w nowym malowaniu po ulicach Walencji sprawiło im przyjemność”.

Dla Lewisa dzisiejszy dzień to z kolei spełnienie marzenia z czasów dzieciństwa. „Dorastając, widziałem wiele prezentacji Formuły 1 w mediach i bycie tutaj w Walencji w celu zaprezentowania nowego wizerunku zespołu Vodafone McLaren Mercedes jest zakończeniem długiej drogi, jaką przebyłem realizując moje marzenie pozostania kierowcą Grand Prix.” – powiedział Lewis Hamilton.

„Przede mną nadal jest jeszcze długa droga, jako że jestem jeszcze we wczesnych stadiach mojej kariery i muszę się dużo nauczyć, ale pasja, z jaką podchodzę do sportu i tego zespołu, jest ogromna i już nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie znajdę się na starcie w Melbourne w marcu. Ten rok będzie stanowił dla mnie wiele początków – zaczynając od dzisiaj i mojej pierwszej prezentacji Formuły 1 oraz moich pierwszych pokazowych przejazdów. Wspaniale było móc wyjechać na ulice i mam nadzieję, że nowe malowanie spodobało się fanom tak bardzo jak i mnie!”

Ron Dennis, szef zespołu Vodafone McLaren Mercedes i zarazem prezes/dyrektor wykonawczy McLaren Group dodał: „To wyjątkowa chwila, w której prezentujemy dzisiaj zespół w Walencji. Vodafone reprezentuje zaledwie drugą zmianę tytularnego sponsora w ostatnich 30 latach – coś, z czego jako organizacja jesteśmy bardzo dumni”.

„Firmy McLaren i Mercedes-Benz łączy udany i zarazem bardzo silny związek partnerski od ostatnich 12 lat i liczymy teraz na udaną przyszłość jako Vodafone McLaren Mercedes. Wszyscy chcemy wygrać, ale dla nas zawsze bardzo ważne było również to jak wygrywamy i czynnik ten będzie także stanowił siłę napędową dla naszego nowego partnerstwa. Równolegle rozwinęliśmy strategię marki, która – mamy nadzieję – pozwoli uchwycić i pokazać młodzieńczego i dynamicznego ducha nowego zespołu. W Fernando i Lewisie mamy dwóch z najbardziej ekscytujących i utalentowanych kierowców w Formule 1. Obaj mają wielki potencjał do inspirowania innych i zachęcania do wytężonej pracy nad realizacją ich marzeń”.

Głos zabrał także Norbert Haug, wiceprezydent Mercedes-Benz Motorsport: „Podobnie jak DaimlerChrysler, nasz nowy partner Vodafone to światowa firma z ponad 190. milionami klientów na całym globie. To bez wątpienia otwiera przed nami nowe perspektywy i możliwości w dziedzinie komunikacji dla zespołu”.

„Z naszym składem kierowców na sezon 2007 w postaci dwukrotnego mistrza świata Fernando Alonso i debiutującego w F1 Lewisa Hamiltona, mamy zarówno najmłodszą parę kierowców na starcie, jak i w historii naszego zespołu. Co więcej, kiedy Fernando i Lewis zadebiutują w barwach zespołu w Grand Prix Australii w Melbourne, będzie to 10 rocznica pierwszego zwycięstwa pary McLaren-Mercedes na tym właśnie torze”.

Zobacz także:

Źródło: McLaren.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015
21.01.2019  Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid
11.01.2019  Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie
10.01.2019  Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena
03.01.2019  McLaren zaprezentuje tegoroczny bolid 14 lutego
Tagi:
McLaren
Prezentacje
Alonso F.
Hamilton L.
Dennis R.
Haug N.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mkpol, 15.01.2007 21:59[!]
Nie wiem na czym to polega, a;e MacLaren i Ferrari robią najbardziej "miękkie" auta spośród wszystkich zespołów. I o ile Maki były zawsze kocio miękkie, o tyle w Ferrari ta miękkość była zgoła drapieżna. Niby wszystkie auta są do siebie podobne, a jednak. Teraz jeszcze malowanie zdecydowanie podkreśliło tę miękkość Maka. Czy będzie to miało wpływ na osiągi? Ano różnie to w ostatnich latach bywało. Wniosek z tego taki, że o ile do malowania nie użyli jakiejś super cudownej farby zmniejszającej tarcie :-) to możliwości tego autka są wielką niewiadomą, ze wskazaniem raczej na przeciętne możliwości (przeciętne jak na Maka oczywiście). Niczego tak nie pragnę jak oglądać emocjonujące wyścigi w których walczy równorzędnie kilka kilkanaście aut, a ie 2-3. Mam nadzieję, że tego chce teżmaczalstwo MacLarena i że deklarowane nowe podejście do wyścigów zaczęli od nowego bolidu a nie jak dotychczas od odgrzania jakiegoś starawego kotleta. Tym, którzy doczytali aż do tego miejsca szczerze współczuję i zazdroszczę takich ilości wolnego czasu.
joz84, 15.01.2007 22:12[!]
Zostało się pomodlić o szybkość i niezawodność :)
Skarpeta, 15.01.2007 22:55[!]
Wygląd drobne modyfikacje oby pod tylna maska były rewolucje !!! a i podoba mi się ta 1-czka z przodu GO GO GO McLaren GO boys !!!
mkpol, 16.01.2007 08:16[!]
W wiadomościach na jurosporcie pokazali dziś i autko i kierowców. Na żywo prezentują się zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Nie jest źle.
McMarcin, 16.01.2007 08:39[!]
w końcu McLaren z nr 1 ;) Oby zasłużyli na 1 w 2008! A tak poważnie, to malowanie na srebrno wynika z tego, że jest to tradycyjna sportowa barwa Mercedesa. Bolid jest ładny, podobni jak nowe Ferrari. Widać, że dba się o estetykę malowania pojazdów. Mam nadzieje, że na torze zobaczymy także, jak te "ładne" bolidy ostro rywalizują o zwycięstwo.
jankos89, 16.01.2007 10:05[!]
Jestem wiernym fanem Mclarena i pozostane.Troche ubolewalem ze Raikkonen odszedł , dla mnie był to najwiekszy talent w F1 i wspóllnie z Alonso mysle ze zdobyliby wszystko co mozliwe.Patrzac w pryzmat przyszłosci smiem twierdzic ze nowy bolid zostawi konkurencje daleko w tyle .Jedynie martwie sie o silnik Mercedesa , o ile teraz gwiazda na masce pozostawia daleko w tyle wszystkie beemki itd to w F1 juz jest inaczej.Powodzenia !!!
dz, 16.01.2007 10:08[!]
znowu maszyna McLarena wyglada mistrzowsko , tylko ........., własnie tylko żeby cos pokazala oprócz designu.wiadomo nie ma Raikkonena etatowego niszczyciela silników ale w dalszym ciągu jestem dość zaniepokojony niezawodnością mechaniki i elektroniki. życzę im wszyystkiego dobrego.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca