F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Honda przedstawia RA107 w przejściowym malowaniu

Nowy samochód przeszedł wczoraj pierwsze udane testy w rękach Rubensa Barrichello.
Marek Roczniak, 25 stycznia 2007, wyświetlenia: 2386<< | lista | T- | T+ | >>
Dziś na hiszpańskim torze Catalunya pod Barceloną zespół Honda Racing F1 przedstawił swój nowy bolid RA107, który wczoraj przeszedł pierwsze udane testy w rękach jednego z kierowców wyścigowych japońskiej stajni – Rubens Barrichello.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami nowe auto jest na razie pomalowane w całości na czarno (widnieją na nim tylko białe napisy reklamowe), jako że Honda swoje oficjalne barwy na sezon 2007 zaprezentuje dopiero w przyszłym miesiącu. Póki co, zespół zamierza skupić się na rozwoju RA107 i poprawie swoich osiągów na bazie dobrej formy, jaką prezentował w drugiej połowie sezonu 2006. Podczas konferencji prasowej, która rozpoczęła się punktualnie o 10:00, zarząd zespołu wypowiedział się na temat swoich wielkich oczekiwań względem nowego sezonu.

„Z dumą prezentujemy produkt doskonałej, rocznej współpracy pomiędzy oddziałami Hondy w Wielkiej Brytanii i Japonii.” – powiedział szef zespołu Nick Fry. „Mimo iż różne grupy inżynierów blisko współpracowały ze sobą od wielu lat, to jednak RA107 jest przykładem prawdziwie międzynarodowych starań zespołu, obejmujących komunikację godzina za godziną, silną pracę zespołową i wspaniałego ducha zespołu po obu stronach globu”.

„W tym roku chcemy budować nasz sukces na dalszej części sezonu 2006 i udanych testach przedświątecznych, podczas których przejechaliśmy najwięcej kilometrów ze wszystkich zespołów. Zamierzamy skorzystać z ciągłości wynikającej z zatrzymania dotychczasowych kierowców wyścigowych i kluczowego personelu, połączonej z poprawą osiągów nowego RA107, zaprojektowanego z pomocą naszego tunelu aerodynamicznego do testowania bolidów w pełnej skali, który został ukończony w zeszłym sezonie. Ma to nas przybliżyć do realizacji naszych ambicji związanych z wywalczeniem mistrzostwa świata”.

„W osobach Jensona Buttona i Rubensa Barrichello mamy dwóch z najbardziej konkurencyjnych i zarazem doświadczonych kierowców w stawce Formuły Jeden, którzy dobrze ze sobą pracują i odgrywają decydującą rolę w prowadzeniu zespołu oraz rozwoju samochodu. Wspierają ich Christian Klien i James Rossiter, którzy zaliczyli imponujący początek zimowych testów, przejeżdżając ważne dla rozwoju kilometry i demonstrując obiecującą mieszankę szybkości, młodości i doświadczenia w prowadzeniu bolidu”.

Później głos zabrał dyrektor techniczny zespołu Shuhei Nakamoto: „Jesteśmy zadowoleni z wstępnych wskazówek na temat osiągów po pierwszym pełnym dniu testów z RA107. Czeka nas jeszcze mnóstwo pracy rozwojowej na torze, zanim przystąpimy do wyścigowego sezonu, jednakże pozytywne oznaki z debiutu testowego samochodu dają nam pewność, że podążyliśmy we właściwym kierunku”.

„RA107 jest rezultatem dziesięciu miesięcy wytężonej pracy nad projektem, rozwojem i produkcją nowego auta, która rozpoczęła się niemal tuż po debiucie wyścigowym RA106. Łączy w sobie wysiłki naszych pracowników w Brackley i Bracknell z kilkoma długoterminowymi projektami, które od pewnego czasu są realizowane w japońskim centrum badawczo-rozwojowym Hondy w Tochigi”.

„Głównym wyzwaniem podczas prac projektowych było uzyskanie poprawy wydajności aerodynamicznej przy jednoczesnym uwzględnieniu nowych, rygorystycznych przepisów bezpieczeństwa dotyczących struktur uderzeniowych samochodu. Jestem zadowolony, że udało nam się uzyskać ten cel i jednocześnie zmniejszyć ogólną wagę samochodu. RA107 może się także poszczycić innowacyjnymi rozwiązaniami jeśli chodzi upakowanie wewnętrznych komponentów, zwłaszcza w okolicy układu wydechowego i chłodnic, co umożliwiło stworzenie znacznie bardziej obcisłej karoserii i jak to można ogólnie określić – dobrze zintegrowanego pakietu aerodynamicznego”.

„Ponadto jesteśmy zadowoleni ze sposobu, w jaki rozwijamy nasze zrozumienie opon Bridgestone Potenza i naszych postępów w tym zakresie dzięki kombinacji prac symulacyjnych przeprowadzonych w naszej centrali w Brackley i niezwykle produktywnego programu przedświątecznych testów, w trakcie którego nasz zespół przejechał więcej kilometrów od naszych rywali. Rozwój silnika także był niemniejszym wyzwaniem z uwagi na przepisy dotyczące homologacji. Jestem usatysfakcjonowany z tego, co udało nam się osiągnąć pod względem używalnego momentu obrotowego i zużycia paliwa przy jednoczesnym ograniczeniu maksymalnych obrotów silnika do 19.000 na minutę. Teraz jesteśmy gotowi podjąć następne wyzwanie, jakim jest optymalizacja RA107 przed pierwszym wyścigiem w Melbourne 18 marca podczas wszechstronnego przedsezonowego programu rozwojowego”.

Zobacz także:

Źródło: HondaRacingF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2019  Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki
11.02.2019  Red Bull wciąż nie podjął decyzji w sprawie startów w F1 po sezonie 2020
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
Tagi:
Honda
Prezentacje
Fry N.
Nakamoto S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TobaccoBoy, 25.01.2007 14:19[!]
Na pierwszym okrążeniu "zwis" jak z Windowsem 98 na premierze. Czekam na premierę malowania.
DarkArt, 25.01.2007 14:22[!]
Mogliby zostawic to czarne malowanie, mi sie podoba. Ale troche podobne do Minardi z roku 2002 ;)
Ulver, 25.01.2007 14:51[!]
Tak, tak!!! Niech zostawią to malowanie!!!
Ale nie, oni i tak zaskoczą nas zupełnie nowym, odmładzającym zespół połączeniem kolorów czerwonego z białym:/ Tak, abyśmy mogli ich bez problemów odróżnić od ogórków i toyoty...
hide, 25.01.2007 15:03[!]
Zgadza sie Honda padla na pierwszym okrazeniu dzisiaj. Do takiego malowania juz nas przyzwyczaili.
Pussik, 25.01.2007 15:12[!]
Bardzo ładne malowanie, czmeu go nie zostawią? :)
bolekse, 25.01.2007 15:14[!]
jak znowu bedzie biało - czerwono to nic tylko płakac nad ich losem...
Zlatan, 25.01.2007 15:22[!]
takie malowanie może być bo i tak są "czarną owcą" f1 więc malowanie jak najbardziej by pasowało
im9ulse, 25.01.2007 15:31[!]
Maraz czemu podajesz linka donikad barhonda podawaj ten http://www.hondaracingf1.com
Maraz, 25.01.2007 15:35[!]
Hmmm, podaję linka www.hondaf1.com, który w 2006 działał i teraz też działa, choć właśnie zauważyłem, że po drodze przechodzi (nie wiadomo po co) przez www.barhondaf1.com :) Ok, od tej pory będę podawał od razu www.hondaracingf1.com.
owca, 25.01.2007 15:36[!]
ten czarny lakier jest super! :D mogli by taki zostawic! :D

jestem jednak oczywiscie pewien ze na bank go zmeinią :/
Kobe, 25.01.2007 15:55[!]
Wygląda fajnie :D:D ale Honda się kojarzy z białym kolorem, na pewno zmienią malowanie ;)
grissley, 25.01.2007 16:07[!]
A mi z czerwonym...
leon, 25.01.2007 16:27[!]
Ze zdjęć można wywnioskować ,że jednemu pryncypałowi podoba się a drugiemu nie .
rafaello85, 25.01.2007 16:49[!]
Kolor bolidu bardzo mi się podoba, szkoda, że go zmienią. Zastanawiam się czy Honda zdoła się uporać z problemami technicznymi, zwłaszcza silnikiem. Jeśli tak to może być kolejny konkurent w walce o podium. Liczę, że Rubens zaprezentuje się o niebo lepiej niż w sezonie 2006.
McMarcin, 25.01.2007 18:02[!]
mogłaby zostać czarna, jak niegdyś Lotusy JPS ;) wyglądało to niesamowicie. Chyba w 1993 r. cały czarny był Sauber - szkoda, że ten kolor jest tak rzadko wykorzystywany przez teamy, ale cóż - loga sponsorów są wówczas mało widoczne.
Fireball, 25.01.2007 19:32[!]
Bolid Hondy mógłby taki pozostać, przyjemnie mi się kojarzy z bolidami Minardi lub starymi Sauberami.
mikoolaj, 25.01.2007 19:47[!]
Honda ciągle mówi o nowej strategii marketingowej na sezon 2007, obejmującej także prezentację sponsorów na bolidzie. Myślę że ostateczne malowanie RA107 może być sporym zaskoczeniem
mkpol, 25.01.2007 22:36[!]
Jakoś nie chciałbym jeździć taką trumną. Czarny źle mi się kojarzy. Poprzednie malowanie było o niebo lepsze, nie mówiąc już o tym z czasów Lucky Strike.
Led_Zeppelin, 25.01.2007 23:43[!]
Podoba mi się to malowanie. Niestety pewnie będziemy mieli kolejny bolid w biało-czerwonych barwach i znów komentatorzy TV4 nie odróżnią Hondy od Super Ogórków

Jeżeli moja interpretacja jest dobra to ze strony Polstatu wynika że w 2007 roku F1 będzie transmitowane w Polsacie, Polsacie Sport i TV4. Czy to prawda??Jest to dal mnie ważne bo nie mam niestety żadnej telewizji cyfrowej ani kablówki
dz, 26.01.2007 13:24[!]
generalnie Honda wyglada na szybką , szkoda że w czerni bo nie mozna wypatrzeć wszystkich nowych elementów ,no ale nosek wysmuklał - ogolnie ok .
Jesli bedzie jeździć jak wyglada no to może napsuć krwi czołówce znaczy 3 bo honda to juz czołowka .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca