F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda przedstawia RA107 w przejściowym malowaniu

Nowy samochód przeszedł wczoraj pierwsze udane testy w rękach Rubensa Barrichello.
Marek Roczniak, 25 stycznia 2007, wyświetlenia: 2350<< | lista | T- | T+ | >>
Dziś na hiszpańskim torze Catalunya pod Barceloną zespół Honda Racing F1 przedstawił swój nowy bolid RA107, który wczoraj przeszedł pierwsze udane testy w rękach jednego z kierowców wyścigowych japońskiej stajni – Rubens Barrichello.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami nowe auto jest na razie pomalowane w całości na czarno (widnieją na nim tylko białe napisy reklamowe), jako że Honda swoje oficjalne barwy na sezon 2007 zaprezentuje dopiero w przyszłym miesiącu. Póki co, zespół zamierza skupić się na rozwoju RA107 i poprawie swoich osiągów na bazie dobrej formy, jaką prezentował w drugiej połowie sezonu 2006. Podczas konferencji prasowej, która rozpoczęła się punktualnie o 10:00, zarząd zespołu wypowiedział się na temat swoich wielkich oczekiwań względem nowego sezonu.

„Z dumą prezentujemy produkt doskonałej, rocznej współpracy pomiędzy oddziałami Hondy w Wielkiej Brytanii i Japonii.” – powiedział szef zespołu Nick Fry. „Mimo iż różne grupy inżynierów blisko współpracowały ze sobą od wielu lat, to jednak RA107 jest przykładem prawdziwie międzynarodowych starań zespołu, obejmujących komunikację godzina za godziną, silną pracę zespołową i wspaniałego ducha zespołu po obu stronach globu”.

„W tym roku chcemy budować nasz sukces na dalszej części sezonu 2006 i udanych testach przedświątecznych, podczas których przejechaliśmy najwięcej kilometrów ze wszystkich zespołów. Zamierzamy skorzystać z ciągłości wynikającej z zatrzymania dotychczasowych kierowców wyścigowych i kluczowego personelu, połączonej z poprawą osiągów nowego RA107, zaprojektowanego z pomocą naszego tunelu aerodynamicznego do testowania bolidów w pełnej skali, który został ukończony w zeszłym sezonie. Ma to nas przybliżyć do realizacji naszych ambicji związanych z wywalczeniem mistrzostwa świata”.

„W osobach Jensona Buttona i Rubensa Barrichello mamy dwóch z najbardziej konkurencyjnych i zarazem doświadczonych kierowców w stawce Formuły Jeden, którzy dobrze ze sobą pracują i odgrywają decydującą rolę w prowadzeniu zespołu oraz rozwoju samochodu. Wspierają ich Christian Klien i James Rossiter, którzy zaliczyli imponujący początek zimowych testów, przejeżdżając ważne dla rozwoju kilometry i demonstrując obiecującą mieszankę szybkości, młodości i doświadczenia w prowadzeniu bolidu”.

Później głos zabrał dyrektor techniczny zespołu Shuhei Nakamoto: „Jesteśmy zadowoleni z wstępnych wskazówek na temat osiągów po pierwszym pełnym dniu testów z RA107. Czeka nas jeszcze mnóstwo pracy rozwojowej na torze, zanim przystąpimy do wyścigowego sezonu, jednakże pozytywne oznaki z debiutu testowego samochodu dają nam pewność, że podążyliśmy we właściwym kierunku”.

„RA107 jest rezultatem dziesięciu miesięcy wytężonej pracy nad projektem, rozwojem i produkcją nowego auta, która rozpoczęła się niemal tuż po debiucie wyścigowym RA106. Łączy w sobie wysiłki naszych pracowników w Brackley i Bracknell z kilkoma długoterminowymi projektami, które od pewnego czasu są realizowane w japońskim centrum badawczo-rozwojowym Hondy w Tochigi”.

„Głównym wyzwaniem podczas prac projektowych było uzyskanie poprawy wydajności aerodynamicznej przy jednoczesnym uwzględnieniu nowych, rygorystycznych przepisów bezpieczeństwa dotyczących struktur uderzeniowych samochodu. Jestem zadowolony, że udało nam się uzyskać ten cel i jednocześnie zmniejszyć ogólną wagę samochodu. RA107 może się także poszczycić innowacyjnymi rozwiązaniami jeśli chodzi upakowanie wewnętrznych komponentów, zwłaszcza w okolicy układu wydechowego i chłodnic, co umożliwiło stworzenie znacznie bardziej obcisłej karoserii i jak to można ogólnie określić – dobrze zintegrowanego pakietu aerodynamicznego”.

„Ponadto jesteśmy zadowoleni ze sposobu, w jaki rozwijamy nasze zrozumienie opon Bridgestone Potenza i naszych postępów w tym zakresie dzięki kombinacji prac symulacyjnych przeprowadzonych w naszej centrali w Brackley i niezwykle produktywnego programu przedświątecznych testów, w trakcie którego nasz zespół przejechał więcej kilometrów od naszych rywali. Rozwój silnika także był niemniejszym wyzwaniem z uwagi na przepisy dotyczące homologacji. Jestem usatysfakcjonowany z tego, co udało nam się osiągnąć pod względem używalnego momentu obrotowego i zużycia paliwa przy jednoczesnym ograniczeniu maksymalnych obrotów silnika do 19.000 na minutę. Teraz jesteśmy gotowi podjąć następne wyzwanie, jakim jest optymalizacja RA107 przed pierwszym wyścigiem w Melbourne 18 marca podczas wszechstronnego przedsezonowego programu rozwojowego”.

Zobacz także:

Źródło: HondaRacingF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
04.12.2018  TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
23.11.2018  Alonso nie żałuje decyzji o powrocie do McLarena przed sezonem 2015
17.11.2018  Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?
Tagi:
Honda
Prezentacje
Fry N.
Nakamoto S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TobaccoBoy, 25.01.2007 14:19[!]
Na pierwszym okrążeniu "zwis" jak z Windowsem 98 na premierze. Czekam na premierę malowania.
DarkArt, 25.01.2007 14:22[!]
Mogliby zostawic to czarne malowanie, mi sie podoba. Ale troche podobne do Minardi z roku 2002 ;)
Ulver, 25.01.2007 14:51[!]
Tak, tak!!! Niech zostawią to malowanie!!!
Ale nie, oni i tak zaskoczą nas zupełnie nowym, odmładzającym zespół połączeniem kolorów czerwonego z białym:/ Tak, abyśmy mogli ich bez problemów odróżnić od ogórków i toyoty...
hide, 25.01.2007 15:03[!]
Zgadza sie Honda padla na pierwszym okrazeniu dzisiaj. Do takiego malowania juz nas przyzwyczaili.
Pussik, 25.01.2007 15:12[!]
Bardzo ładne malowanie, czmeu go nie zostawią? :)
bolekse, 25.01.2007 15:14[!]
jak znowu bedzie biało - czerwono to nic tylko płakac nad ich losem...
Zlatan, 25.01.2007 15:22[!]
takie malowanie może być bo i tak są "czarną owcą" f1 więc malowanie jak najbardziej by pasowało
im9ulse, 25.01.2007 15:31[!]
Maraz czemu podajesz linka donikad barhonda podawaj ten http://www.hondaracingf1.com
Maraz, 25.01.2007 15:35[!]
Hmmm, podaję linka www.hondaf1.com, który w 2006 działał i teraz też działa, choć właśnie zauważyłem, że po drodze przechodzi (nie wiadomo po co) przez www.barhondaf1.com :) Ok, od tej pory będę podawał od razu www.hondaracingf1.com.
owca, 25.01.2007 15:36[!]
ten czarny lakier jest super! :D mogli by taki zostawic! :D

jestem jednak oczywiscie pewien ze na bank go zmeinią :/
Kobe, 25.01.2007 15:55[!]
Wygląda fajnie :D:D ale Honda się kojarzy z białym kolorem, na pewno zmienią malowanie ;)
grissley, 25.01.2007 16:07[!]
A mi z czerwonym...
leon, 25.01.2007 16:27[!]
Ze zdjęć można wywnioskować ,że jednemu pryncypałowi podoba się a drugiemu nie .
rafaello85, 25.01.2007 16:49[!]
Kolor bolidu bardzo mi się podoba, szkoda, że go zmienią. Zastanawiam się czy Honda zdoła się uporać z problemami technicznymi, zwłaszcza silnikiem. Jeśli tak to może być kolejny konkurent w walce o podium. Liczę, że Rubens zaprezentuje się o niebo lepiej niż w sezonie 2006.
McMarcin, 25.01.2007 18:02[!]
mogłaby zostać czarna, jak niegdyś Lotusy JPS ;) wyglądało to niesamowicie. Chyba w 1993 r. cały czarny był Sauber - szkoda, że ten kolor jest tak rzadko wykorzystywany przez teamy, ale cóż - loga sponsorów są wówczas mało widoczne.
Fireball, 25.01.2007 19:32[!]
Bolid Hondy mógłby taki pozostać, przyjemnie mi się kojarzy z bolidami Minardi lub starymi Sauberami.
mikoolaj, 25.01.2007 19:47[!]
Honda ciągle mówi o nowej strategii marketingowej na sezon 2007, obejmującej także prezentację sponsorów na bolidzie. Myślę że ostateczne malowanie RA107 może być sporym zaskoczeniem
mkpol, 25.01.2007 22:36[!]
Jakoś nie chciałbym jeździć taką trumną. Czarny źle mi się kojarzy. Poprzednie malowanie było o niebo lepsze, nie mówiąc już o tym z czasów Lucky Strike.
Led_Zeppelin, 25.01.2007 23:43[!]
Podoba mi się to malowanie. Niestety pewnie będziemy mieli kolejny bolid w biało-czerwonych barwach i znów komentatorzy TV4 nie odróżnią Hondy od Super Ogórków

Jeżeli moja interpretacja jest dobra to ze strony Polstatu wynika że w 2007 roku F1 będzie transmitowane w Polsacie, Polsacie Sport i TV4. Czy to prawda??Jest to dal mnie ważne bo nie mam niestety żadnej telewizji cyfrowej ani kablówki
dz, 26.01.2007 13:24[!]
generalnie Honda wyglada na szybką , szkoda że w czerni bo nie mozna wypatrzeć wszystkich nowych elementów ,no ale nosek wysmuklał - ogolnie ok .
Jesli bedzie jeździć jak wyglada no to może napsuć krwi czołówce znaczy 3 bo honda to juz czołowka .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca