F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gascoyne chwali postawę mechaników w czasie incydentu we Francji

"Chłopaki mają kilka otarć i zadrapań, ale to mocne i twarde sztuki".
Mariusz Karolak, 5 lipca 2007, zmieniony 05.07.2007 21:05, wyświetlenia: 1827<< | lista | T- | T+ | >>
Kierownik techniczny zespołu Spyker pochwalił ekipę mechaników, którzy obsługiwali Christijana Albersa podczas incydentu we Francji. Według niego zachowali się bardzo przytomnie w tej sytuacji. Wszyscy odskoczyli i uniknęli tym samym poważniejszych kontuzji. W chwilę później byli już gotowi kontynuować dalszą normalną pracę przy obsłudze Adriana Sutila.

Gascoyne udzielił wywiadu dla The Daily Telegraph: „Po pierwsze, muszę powiedzieć, że dobrze się stało, iż nikt nie został poszkodowany. Chłopaki mają kilka otarć i zadrapań, ale to mocne i twarde sztuki – muszę ich pochwalić. Zrobili naprawdę bardzo, bardzo dobrą robotę. W chwilę później do boksu zjechał nasz drugi kierowca i oni już byli gotowi, obsłużyli go na prawdę tak, jakby nic wcześniej złego się nie stało. To była świetna robota”.

„Tak więc mechanikom należy się uznanie, a co do Albersa, to na nagraniu wideo widać, że był on jeszcze wstrzymywany przez członka ekipy mechaników, ale mimo to ruszył samochód z miejsca. To był jego błąd i niestety ale to bardzo poważny. Całe zajście było bardzo niebezpieczne i nasi chłopcy pracujący przy aucie mogli doznać poważnych uszkodzeń ciała. To byłaby straszna rzecz”.

Gascoyne przyznał, że wszystko mogło przybrać jeszcze bardziej dramatyczny scenariusz, bo nie zamknął się zawór do paliwa i mógł wybuchnąć pożar. Stwierdził też, że mechanicy mieli odpowiednie ubiory ochraniające ciało przed ogniem. Na koniec powiedział: „To mogło zakończyć się bardzo niemiło, ale na szczęście jest tylko kilka siniaków i otarć”.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.05.2012  Force India pragnie wywalczyć większe odszkodowanie od Aerolab
21.03.2012  Spór Force India z Aerolab rozstrzygnięty
12.01.2012  Gascoyne nie komentuje plotek dotyczących niepewnej przyszłości Trullego
16.12.2011  Przyszłoroczny bolid Caterhama przeszedł testy zderzeniowe FIA
19.09.2011  Team Lotus celuje w obiecującą końcówkę sezonu
Tagi:
Gascoyne M.
Spyker

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rafaello85, 05.07.2007 19:20[!]
Całe "szczęście", że Albers ruszył w momencie gdy już paliwo nie było tłoczone do baku. Strach pomyśleć co by się działo gdyby kilkadziesiąt litrów paliwa zostało tam rozlane...
Matador, 05.07.2007 20:09[!]
"jeszcze bardziej dramatyczniejszy scenariusz" :/ po jakiemu to??
patgaw, 05.07.2007 20:53[!]
jak oni obsluzyli sutila jak nie mieli weza do taknowania?? poszli na inne stanowisko?
M@ru$, 05.07.2007 21:01[!]
bo są racej dwie pompy z paliwem ;>
slawek_s, 05.07.2007 21:30[!]
wszystkie zespoly maja po 2 pompy
RaceMaster, 06.07.2007 15:28[!]
Z tego co sie orientuje to obecnie stosowane w F1 paliwo ma specjalne dodatki, ktore sprawiaja ze sie na zapali - zatem chyba ryzyko pozaru nie bylo duze w przypadku rozlania.
los-kamilos, 06.07.2007 21:05[!]
Paliwo stosowane w F1 normalnie się może zapalić (było to widać w tym sezonie na przykładze Ferrari). Jedynie olej napędowy jest ciężko palny (tzn można go podpalić dopiero po znacznym podgrzaniu).

A co do pomp - każdy zespół ma dwie, bo musi być możliwość szybkiego przeprogramowania pomp na drugiego kierowcę - szczególnie w przypadkach, gdy nagle musi być obsłużonych obu kierowców w krótkim czasie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca