F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Zamieszanie wokół odkupywania nadwozi zostanie rozwiązane

Ecclestone ma nadzieję, że zespoły podpiszą w końcu porozumienie.
MDK, 7 lipca 2007, wyświetlenia: 1973<< | lista | T- | T+ | >>
Szef administracji Formuły 1 Bernie Ecclestone ma nadzieje, że zespoły podpiszą w końcu porozumienie definitywnie kończące zamieszanie związane z odkupywaniem nadwozi. Jak donosi portal autosport.com, przełomowe spotkanie w tej sprawie odbyło się w piątek i wtedy też być może nastąpił przełom.

Po miesiącach sporów na temat czy Super Aguri i Scuderia Toro Rosso miały prawo używać w tym sezonie swoich wersji odkupionych nadwozi, szefowie zespołów doszli do wniosku, że konieczne jest spotkanie w tej sprawie. Jak podają wiarygodne źródła, po ponad godzinnej dyskusji Ecclestone doprowadził do kompromisu między zespołami Super Aguri i Scuderia Toro Rosso, których skutkiem będzie zaniechanie przez Spykera arbitrażu przeciw tym zespołom.

Jest oczywiste, że porozumienie to ma charakter finansowy, w ramach którego trzy zespoły stworzą wspólny fundusz, który będzie zasilany pieniędzmi pochodzącymi z praw do transmisji telewizyjnych. Fundusz ten ma zapewnić, że Spyker nie straci finansowo, jeśli te dwa zespoły pokonają go w klasyfikacji generalnej mistrzostw. Porozumienie zostało zaproponowane zespołom podczas GP USA, ale Super Aguri nie zdecydowało się wówczas na jego akceptację. Wprawdzie nie wywierano nacisku na zespoły aby zaakceptowały porozumienie, to jednak wydarzyło się coś, co skłoniło zespoły do zmiany stanowiska.

Ponadto zespoły zgodziły się, że od następnego sezonu używanie odkupionych nadwozi będzie się wiązało ze zmniejszeniem wpływów z transmisji telewizyjnych. Teamy te będą otrzymywały jedynie część należnych pieniędzy. Dyrektor zarządzający Super Aguri Daniel Audetto odmówił udzielenia odpowiedzi na pytanie dziennikarza portalu autosport.com, który zapytał co takiego wydarzyło się na spotkaniu, że zmienił zdanie. „Nie mamy nic do powiedzenia.” – stwierdził. „Musicie zapytać Berniego Ecclestone'a”.

Ecclestone chętnie potwierdził, że porozumienie zostało osiągnięte, ale dodał, że dopóki dokumenty nie zostaną podpisane, jest za wcześnie aby mówić, że zamieszanie wokół odsprzedaży nadwozi zakończyło się. „Spór został zakończony.” – powiedział kiedy został zapytany czy porozumienie zostało osiągnięte. „Ale dopóki wszyscy nie podpiszą dokumentów, wszystko może się zdarzyć. Powinni podpisać je jutro.” – dodał na zakończenie.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
21.01.2019  Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
14.01.2019  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
Tagi:
F1 ogólnie
Ecclestone B.
Audetto D.
Super Aguri
Spyker
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Vorim, 07.07.2007 10:35[!]
„Musicie zapytać Berniegp Ecclestone'a”. - literówka :)
patgaw, 07.07.2007 10:41[!]
Berniegp czyli gp turcji ;]
Maraz, 07.07.2007 10:42[!]
Hehe, poprawione :)
m3, 07.07.2007 13:02 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
"odkupywaniem"- hehe, poprostu uwielbiam to słowo

<i>tym niemniej poprawne :-)</i>
Bebalf, 07.07.2007 17:15[!]
Wreszcie, szkoda tylko, że nie na początku sezonu. Nie pierwszy raz wiadomo, że jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Audetto na pewno nie jest szczęśliwy, ale chyba nikt nie jest szczęśliwy, gdy sprawę postanawia załatwić Bernie ;))))))))))) Fajny gość. Co chce to ma i nikt mu nie podskoczy :D
Spór załatwiony, tylko dalej nie wiemy, czy mogą się ubiegać o kasę za zdobyte punkty w kategorii konstruktorów?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca