F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gascoyne studzi oczekiwania wobec F8-VIIB

"To krok naprzód, choć niezbyt wielki i nadal możemy kwalifikować się w ostatnim rzędzie".
Marek Roczniak, 11 sierpnia 2007, wyświetlenia: 2260<< | lista | T- | T+ | >>
Szef techniczny zespołu SpykerMike Gascoyne przestrzegł, aby nie oczekiwać zbyt wiele po mocno poprawionej wersji tegorocznego bolidu. F8-VIIB ma oficjalnie zadebiutować na torze Istanbul Park w Grand Prix Turcji, czyli za dwa tygodnie.

Holenderski zespół zaliczył w tym tygodniu jeden dzień testów na torze Santa Pod Racing, na którym zwykle organizowane są wyścigi na 1/4 mili, podczas którego kierowca testowy Fairuz Fauzy sprawdzał nowy pakiet aerodynamiczny i testował poprawność działania różnych systemów.

„Staramy się trochę ostudzić oczekiwania, ale jest to rozsądny krok naprzód pod względem aerodynamicznym, a także mechanicznym, jeśli chodzi o tył.” – powiedział Gascoyne o nowym samochodzie. „Myślę, że przyniesie to pewne korzyści, ale trudno jest ocenić, jak duże. To krok naprzód, choć niezbyt wielki i nadal możemy kwalifikować się w ostatnim rzędzie, ale ocenicie nas za rok od tego momentu”.

„W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy tunel aerodynamiczny w Brackley i myślę, że to dopiero początek całego procesu. Tunel miał jednak ruszyć już sześć tygodni temu, więc jesteśmy trochę za harmonogramem i to wpłynęło na specyfikację B samochodu. Jesteśmy najmniejszym zespołem w stawce i wyznaczyliśmy sobie ambitny, bardzo napięty harmonogram prac. To nieuniknione, że nie wszystko będziemy w stanie zrobić na czas, ale zaczynamy mieć stabilność finansową i dzięki tunelowi aerodynamicznemu w Brackley może wreszcie zacząć naprawdę posuwać się naprzód”.

Przy okazji warto wspomnieć, że Christijan Albers w przyszłym tygodniu powróci jednorazowo za kierownicę bolidu Spyker podczas pokazów w Rotterdamie. Holender, którego w stajni z Silverstone począwszy od Grand Prix Węgier zastępuje Sakon Yamamoto, weźmie udział w imprezie "Bavaria City Racing" wraz ze swoim dawnym partnerem Adrianem Sutilem. Ponadto w pokazach na ulicach Rotterdamu weźmie udział zespół Renault, którego barwy reprezentowali będą Heikki Kovalainen i kierowca testowy Nelson Piquet Jr.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.05.2012  Force India pragnie wywalczyć większe odszkodowanie od Aerolab
21.03.2012  Spór Force India z Aerolab rozstrzygnięty
12.01.2012  Gascoyne nie komentuje plotek dotyczących niepewnej przyszłości Trullego
16.12.2011  Przyszłoroczny bolid Caterhama przeszedł testy zderzeniowe FIA
19.09.2011  Team Lotus celuje w obiecującą końcówkę sezonu
Tagi:
Gascoyne M.
Spyker
Albers C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sobczak, 11.08.2007 13:34[!]
oni przynajmniej nie wciskają kitu tak jak inne słabsze zespoły :)
Ramzi, 11.08.2007 14:44[!]
NIe klam koles ,bedziecie w top 15 :]
buran, 11.08.2007 15:28[!]
myślę, że przy dużym szczęściu zajmą 11 miejsce :p
a tak na serio to kto wie morze wyprzedzą Toro Rosso
Maly-boy, 11.08.2007 16:03[!]
na przod kasy niestarczylo
Matador, 11.08.2007 22:05[!]
hondę na pewno wyprzedzą... ;))))
James Bond, 11.08.2007 22:54[!]
Jeżeli weźmie się jeszcze pod uwagę katastrofalny kurs akcji Spykera na giełdzie i w ogóle złą kondycję producenta samochodów, to naprawdę widzi mi się jedno z dwojga, jak patrzę na stoicki spokój zespołu i inwestycje, jakich dokonują: albo mają w zanadrzu kupców za, powiedzmy, 2-3 lata, albo to samobójcy, którzy bezmyślnie topią pieniądze w sporcie, w którym dużo bogatsi od nich upadali. A może jest jak mówił Ryszard Ochódzki: prawdziwą kasę robi się na słomianych inwestycjach. Zrobi się protokół zniszczenia...:)
rafaello85, 11.08.2007 23:57[!]
Szkoda mi tego zespołu, sami budują bolidy, starają się jak tylko mogą a rezultatów nie ma:/// Może ten poprawiony tył pozwoli zniwelować troszkę straty do STR i Super Aquri.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca