F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ecclestone wątpi w starty Prodrive w 2008 roku

"Chciałbym, aby pojawił się kolejny producent samochodów w F1".
Marek Roczniak, 19 października 2007, wyświetlenia: 2325<< | lista | T- | T+ | >>
Wygląda na to, że jest już bardzo niewielka szansa na to, aby w przyszłym sezonie pojawiły się na starcie 24 bolidy w Formule 1, jako że sam Bernie Ecclestone przyznaje, iż raczej nie będzie zgody w tym sporcie na możliwość odkupywania bolidów od innych zespołów w najbliższej przyszłości.

Prodrive wstrzymał negocjacje z McLarenem w sprawie nawiązania współpracy po tym, jak FIA zleciła Międzynarodowemu Trybunałowi Apelacyjnemu rozstrzygnięcie kwestii legalności zgłoszenia stajni Davida Richardsa do startów w sezonie 2008. Mający co do tego zastrzeżenia zespół Williams dał jednak jasno do zrozumienia, że FIA nie jest w pozycji do rozstrzygania kwestii związanych z Concorde Agreement i rozprawa apelacyjna została już podobno odwołana.

Zapytany przez autosport.com o to, co będzie dalej ze zgłoszeniem Prodrive, Ecclestone odpowiedział: „Nie mam pojęcia. Myślę, że zrezygnowali już ze startów, nieprawdaż? Tak mi się wydaje. Szkoda, ponieważ byli bardzo podekscytowani na myśl o tym”. Prodrive zapowiedział co prawda, że rozważa obecnie swoje opcje na przyszły sezon, jednak jest mała szansa na to, aby zdążył zaprojektować własny bolid lub – tak jak Super Aguri w 2006 roku – zaczął startować na kilkuletnich bolidach nieistniejącego zespołu.

Ecclestone przyznaje tymczasem, że sprzedaż bolidów obecnych zespołów to raczej zły pomysł: „Zespoły twierdzą, że prawdziwi konstruktorzy wydają rocznie pół miliarda dolarów, podczas gdy budżet Prodrive wynosiłby rocznie zaledwie 75 milionów. To nie jest fair. Myślę, że będzie nadal 11 zespołów w przyszłym roku, a jeśli chodzi o 2009, to poczekamy i zobaczymy, kto będzie dwunastym zespołem – sprawa jest otwarta. Chciałbym, aby pojawił się kolejny producent samochodów w F1. Jeden czy dwa rozglądają się za taką możliwością”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
25.11.2018  Ecclestone: Vettel nie jest prawdziwym liderem
28.10.2018  Ecclestone: Vettelowi zabrakło wsparcia Ferrari w sezonie 2018
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
02.10.2018  Ecclestone: Ferrari znowu stało się zbyt włoskie
Tagi:
Ecclestone B.
Prodrive

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rannt, 19.10.2007 18:13[!]
volkswagen? o, może volvo - by zmienić wizerunek marki. A Volkswagen wystawi Skodę, jako promocja krajów rozwijających się. Z Niemiec w sumie są już dwa, jeden z Francji, w Anglii nie ma odpowiedniego koncenrnu, Japończycy mają mnóstwo, we Włoszech nie ma nic prócz Fiata - zostaje Seat. Hiszpański.
leb, 19.10.2007 18:17[!]
No niekoniecznie rannt, nie dopuszczasz myśli, że może wejść jakiś prywatny konstruktor? Jak dla mnie to byłoby to z większym pożytkiem aniżeli kolejna jeżdżąca reklama koncernów motorowych.
Mariusz, 19.10.2007 18:19[!]
A może Hyundai albo ktoś inny z Azji?
Patty, 19.10.2007 18:29[!]
A na czyich rozwiązaniach będą jeździć?Na McLArena czy Ferrari?
Maraz, 19.10.2007 18:45[!]
Żart trochę nie na miejscu - jak mi się wydaje :)
TobaccoBoy, 19.10.2007 18:49[!]
Hyundai zapowiedział wejście w 2010 (to było jakieś rok temu), gdyż Koreance prócz własnego GP w 2010 chcą mieć swój zespół, który zbudują od podstaw (a Hyundai to nie Toyota, oni już nie takie rzeczy robili patrzcie gałęzie firmy).

Koncern z Wolfburga (jak i jedna z podmarek - AUDI) nie ma w planach F1, z prozaicznego powodu - kasa. Obecnie "Ludowe" maja problemy z płynnością finansową, a jest prócz GM i Hyundaya jednym z ostatnich koncernów, które stać na projekt F1 (GM nie ma w planach po ostatnich restrukturyzacjach tego typu fanaberii).

Inne firmy nie wchodzą w grę, wiec stonujecie wodze fantazji.


A co do Prodrive'u to jak powtarzałem - mają probvlemy w WRC, maja problemy z fiskusem w UK, mają problemy ze sponsorami i ekologami i ostatnie wieści jasno to potwioeddzają.
A za Prodrive'a za bardzo nie ma kogo wsadzić z prywaciarzy, bo Akayama Holdings (jedyny POWAŻNY konkurent Prodrive o licencje i bardzo bliski partner Maka) już postawił krzyżyk po fiasku w 2007 i wygranej Richardsa....
jędruś, 19.10.2007 18:53[!]
Mi też tak się wydaje :D Najlepiej będzie jak Bernie kupi ten zespól i sam wystawi tam swoje bolidy.
im9ulse, 19.10.2007 19:34[!]
"zaczął startować na kilkuletnich bolidach nieistniejącego zespołu"
mogli by kupic bolidy BARHondy z sezonu 2005 - gdzies pewnie sie ostały :) ...ale serio mowiac od poczatku wiedzialem ze wybranie ekipy Richards to zly pomysl...
B4ndit, 19.10.2007 19:37[!]
jędruś -> ciekawa wizja, zespol nazywalby sie FIA F1 team, zatrudniliby FIAmiltona i by sie dopiero dzialo :o
zoon, 19.10.2007 19:38[!]
Tylko Hyundai jest na tyle silny i ma chęć.
Audi, czyli Volkswagen od dawna narzeka na koszty. GM jest w kryzysie. Prosze bez dowcipów - Volvo to mała filia będącego również w kryzysie Forda który się wycofał na zawsze sprzedając Coswortha. Tak samo Skoda to mała, lokalna filia tanich aut VW. Promuje się tylko marki których sprzedaż w skali świata jest duża. Oczywiście wyjątkiem jest Ferrari.
Teliss, 19.10.2007 19:54[!]
A może porsche? :D
mutu, 19.10.2007 20:12[!]
Chciałbym, żeby było to Lamborghini
buran, 19.10.2007 21:04[!]
pewnie hyundai
Phaedra, 19.10.2007 21:38[!]
Dajcie spokój z Hyundaiem, dali plame w WRC ktora kosztuje grosze przy F1, blagali o niski wymiar kary kiedy rezygnowali ze startow to tym bardziej w krolewskiej serii ich nie widze.
rafaello85, 19.10.2007 23:12[!]
No i bardzo dobrze! Jeśli Prodrive nie zaprojektuje włanego nadwozia to niech nie myśl o F1! Mam ogromną nadzieję, że Trybunał Apelacyjny zabroni odkupowania gotowych nadwozi. STR i Super Aquri też niech zacznie w końcu projektować swoje własne nadwozia!!!!!
TobaccoBoy, 20.10.2007 10:55[!]
Phaedra, problem w tym, iz obecnie Hyundai to jeden z największych koncernów świata, który ma potężne rezerwy finansowe, a WRC to epizod, który skończył się niewypałem z powodu tarć w administracji koncernu (a nie jedynie płynności zespołu, który tunnerował koreańskie bryki)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca