F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ecclestone wątpi w starty Prodrive w 2008 roku

"Chciałbym, aby pojawił się kolejny producent samochodów w F1".
Marek Roczniak, 19 października 2007, wyświetlenia: 2314<< | lista | T- | T+ | >>
Wygląda na to, że jest już bardzo niewielka szansa na to, aby w przyszłym sezonie pojawiły się na starcie 24 bolidy w Formule 1, jako że sam Bernie Ecclestone przyznaje, iż raczej nie będzie zgody w tym sporcie na możliwość odkupywania bolidów od innych zespołów w najbliższej przyszłości.

Prodrive wstrzymał negocjacje z McLarenem w sprawie nawiązania współpracy po tym, jak FIA zleciła Międzynarodowemu Trybunałowi Apelacyjnemu rozstrzygnięcie kwestii legalności zgłoszenia stajni Davida Richardsa do startów w sezonie 2008. Mający co do tego zastrzeżenia zespół Williams dał jednak jasno do zrozumienia, że FIA nie jest w pozycji do rozstrzygania kwestii związanych z Concorde Agreement i rozprawa apelacyjna została już podobno odwołana.

Zapytany przez autosport.com o to, co będzie dalej ze zgłoszeniem Prodrive, Ecclestone odpowiedział: „Nie mam pojęcia. Myślę, że zrezygnowali już ze startów, nieprawdaż? Tak mi się wydaje. Szkoda, ponieważ byli bardzo podekscytowani na myśl o tym”. Prodrive zapowiedział co prawda, że rozważa obecnie swoje opcje na przyszły sezon, jednak jest mała szansa na to, aby zdążył zaprojektować własny bolid lub – tak jak Super Aguri w 2006 roku – zaczął startować na kilkuletnich bolidach nieistniejącego zespołu.

Ecclestone przyznaje tymczasem, że sprzedaż bolidów obecnych zespołów to raczej zły pomysł: „Zespoły twierdzą, że prawdziwi konstruktorzy wydają rocznie pół miliarda dolarów, podczas gdy budżet Prodrive wynosiłby rocznie zaledwie 75 milionów. To nie jest fair. Myślę, że będzie nadal 11 zespołów w przyszłym roku, a jeśli chodzi o 2009, to poczekamy i zobaczymy, kto będzie dwunastym zespołem – sprawa jest otwarta. Chciałbym, aby pojawił się kolejny producent samochodów w F1. Jeden czy dwa rozglądają się za taką możliwością”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
25.11.2018  Ecclestone: Vettel nie jest prawdziwym liderem
28.10.2018  Ecclestone: Vettelowi zabrakło wsparcia Ferrari w sezonie 2018
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
02.10.2018  Ecclestone: Ferrari znowu stało się zbyt włoskie
Tagi:
Prodrive
Ecclestone B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rannt, 19.10.2007 18:13[!]
volkswagen? o, może volvo - by zmienić wizerunek marki. A Volkswagen wystawi Skodę, jako promocja krajów rozwijających się. Z Niemiec w sumie są już dwa, jeden z Francji, w Anglii nie ma odpowiedniego koncenrnu, Japończycy mają mnóstwo, we Włoszech nie ma nic prócz Fiata - zostaje Seat. Hiszpański.
leb, 19.10.2007 18:17[!]
No niekoniecznie rannt, nie dopuszczasz myśli, że może wejść jakiś prywatny konstruktor? Jak dla mnie to byłoby to z większym pożytkiem aniżeli kolejna jeżdżąca reklama koncernów motorowych.
Mariusz, 19.10.2007 18:19[!]
A może Hyundai albo ktoś inny z Azji?
Patty, 19.10.2007 18:29[!]
A na czyich rozwiązaniach będą jeździć?Na McLArena czy Ferrari?
Maraz, 19.10.2007 18:45[!]
Żart trochę nie na miejscu - jak mi się wydaje :)
TobaccoBoy, 19.10.2007 18:49[!]
Hyundai zapowiedział wejście w 2010 (to było jakieś rok temu), gdyż Koreance prócz własnego GP w 2010 chcą mieć swój zespół, który zbudują od podstaw (a Hyundai to nie Toyota, oni już nie takie rzeczy robili patrzcie gałęzie firmy).

Koncern z Wolfburga (jak i jedna z podmarek - AUDI) nie ma w planach F1, z prozaicznego powodu - kasa. Obecnie "Ludowe" maja problemy z płynnością finansową, a jest prócz GM i Hyundaya jednym z ostatnich koncernów, które stać na projekt F1 (GM nie ma w planach po ostatnich restrukturyzacjach tego typu fanaberii).

Inne firmy nie wchodzą w grę, wiec stonujecie wodze fantazji.


A co do Prodrive'u to jak powtarzałem - mają probvlemy w WRC, maja problemy z fiskusem w UK, mają problemy ze sponsorami i ekologami i ostatnie wieści jasno to potwioeddzają.
A za Prodrive'a za bardzo nie ma kogo wsadzić z prywaciarzy, bo Akayama Holdings (jedyny POWAŻNY konkurent Prodrive o licencje i bardzo bliski partner Maka) już postawił krzyżyk po fiasku w 2007 i wygranej Richardsa....
jędruś, 19.10.2007 18:53[!]
Mi też tak się wydaje :D Najlepiej będzie jak Bernie kupi ten zespól i sam wystawi tam swoje bolidy.
im9ulse, 19.10.2007 19:34[!]
"zaczął startować na kilkuletnich bolidach nieistniejącego zespołu"
mogli by kupic bolidy BARHondy z sezonu 2005 - gdzies pewnie sie ostały :) ...ale serio mowiac od poczatku wiedzialem ze wybranie ekipy Richards to zly pomysl...
B4ndit, 19.10.2007 19:37[!]
jędruś -> ciekawa wizja, zespol nazywalby sie FIA F1 team, zatrudniliby FIAmiltona i by sie dopiero dzialo :o
zoon, 19.10.2007 19:38[!]
Tylko Hyundai jest na tyle silny i ma chęć.
Audi, czyli Volkswagen od dawna narzeka na koszty. GM jest w kryzysie. Prosze bez dowcipów - Volvo to mała filia będącego również w kryzysie Forda który się wycofał na zawsze sprzedając Coswortha. Tak samo Skoda to mała, lokalna filia tanich aut VW. Promuje się tylko marki których sprzedaż w skali świata jest duża. Oczywiście wyjątkiem jest Ferrari.
Teliss, 19.10.2007 19:54[!]
A może porsche? :D
mutu, 19.10.2007 20:12[!]
Chciałbym, żeby było to Lamborghini
buran, 19.10.2007 21:04[!]
pewnie hyundai
Phaedra, 19.10.2007 21:38[!]
Dajcie spokój z Hyundaiem, dali plame w WRC ktora kosztuje grosze przy F1, blagali o niski wymiar kary kiedy rezygnowali ze startow to tym bardziej w krolewskiej serii ich nie widze.
rafaello85, 19.10.2007 23:12[!]
No i bardzo dobrze! Jeśli Prodrive nie zaprojektuje włanego nadwozia to niech nie myśl o F1! Mam ogromną nadzieję, że Trybunał Apelacyjny zabroni odkupowania gotowych nadwozi. STR i Super Aquri też niech zacznie w końcu projektować swoje własne nadwozia!!!!!
TobaccoBoy, 20.10.2007 10:55[!]
Phaedra, problem w tym, iz obecnie Hyundai to jeden z największych koncernów świata, który ma potężne rezerwy finansowe, a WRC to epizod, który skończył się niewypałem z powodu tarć w administracji koncernu (a nie jedynie płynności zespołu, który tunnerował koreańskie bryki)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca