F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Zespoły BMW i Williams badane przez stewardów

Bolidy tych stajni nie przeszły pomyślnie inspekcji technicznej po wyścigu na torze Interlagos.
Marek Roczniak, 21 października 2007, wyświetlenia: 8680<< | lista | T- | T+ | >>
Jak podał właśnie portal autosport.com, zespoły BMW Sauber i Williams są obecnie badane przez stewardów obecnych na Grand Prix Brazylii.

Przedstawiciele obydwu zespołów zostali wezwani do biura stewardów, jako że ich bolidy nie przeszły pomyślnie inspekcji technicznej po wyścigu na torze Interlagos.

Problem dotyczy najprawdopodobniej temperatury próbek paliwa pobranych z bolidów Nico Rosberga (Williams) i obydwu kierowców BMW – Roberta Kubicy i Nicka Heidfelda. Kierowcy ci zajęli miejsca P4-P6 i jeśli zostaną zdyskwalifikowani, mistrzem będzie Lewis Hamilton, a nie Kimi Raikkonen.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA
BMW
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Matizzulo, 22.10.2007 00:47[!]
http://f1.wp.pl/w...761&ticaid=14ae8 Co Wy na to?? Czyżby już pewne ?;/
deeze, 22.10.2007 00:49[!]
villy: to był wspaniały dzień: wygrana Raikkonena, wyniki wyborów. Zaraz mi natomiast powiedzą, że to wszystko nieprawda...
mutu, 22.10.2007 00:49[!]
mam nadzieje że nie ma takich którzy by sądzili że nie był faworyzowany.
alkatraz, 22.10.2007 00:50[!]
http://www.sport....1,64997,4599451.html :-)
Wyniki utrzymano :-)
Można pić dalej ;-)
TimOOv, 22.10.2007 00:50[!]
kończmy krakać... bo i wybory powtórza ;/
Alien, 22.10.2007 00:51[!]
Pamietam jak przed rozpoczeciem sezonu wywolalem mala burze odnosnie kto jest bardziej "czarny" w F1 i zostalem posadzony o zapedy rasistowskie bo kazdy asekuracyjnie podchodzil do osoby Hamiltona. Teraz widac ,ze nie tylko skora jest u niego ciemna ... Ciesze sie z trimfu Kimiego !
himself, 22.10.2007 00:55[!]
alkatraz:
Na news.bbc.co.uk nie potwierdzaja tego ale za to pisza :

"The statement said Heidfeld's fuel was 13C lower than ambient at his first stop and 12C lower at his second.
Kubica's varied by 14C, 13C and 13C at his three stops, while Rosberg's was 13C and 12C out at his two stops. "
alkatraz, 22.10.2007 00:58[!]
no to jest nie wesoło, chyba już wiadomo jaka będzie kara... nie ukarają zespołu jak to było np z oponami w piatek... tylko kierowców
m3, 22.10.2007 00:58[!]
jak sie okazuje, paliwo wlewane do bolidu kubka było najcieplejsze i mogło zdaniem gascoyna dawać od 5 do 10 koni więcej, więc zarzuty są b.poważne
Szu, 22.10.2007 01:02[!]
chyba najzimniejsze, Alonso dla Hiszpańskiego radia powiedział że to nic nadzwyczajnego i normalna praktyka, zespoły oscylują koło tych -10 st C, a odebranie tytułu Kimiemu to będzie żart i śmierć F1
niemownikomu, 22.10.2007 01:05[!]
Oczywiscie ze tak i najciekawsze jest to ze pomiar tej temperatury jest podczas wlewania paliwa do baku wiec temperatury paliwa sa mierzone we wszystkich bolidach a wiec sprawdzenie jej np u hamiltona nie byloby problemem a swoja droga ciekawe jaka miala wartosc :)
mkpol, 22.10.2007 01:05[!]
Ej no panowie. Nie kompromitujcie się. Paliwo nie może być chłodniejsze o więcej niż 10 stopni od temperatury otoczenia a nie wyższe.
viwaro, 22.10.2007 01:08[!]
CYTAT ZE STR : http://f1.wp.pl/k...17896,wiadomosc.html

Delegat techniczny FIA Jo Bauer potwierdził, że temperatura paliwa w bolidach Williamsa i BMW Sauber nie mieściła się w normie i miała wynosić od 2 do 4 stopni Celcjusza poza dopuszczalną granicą. Trudno sobie jednak wyobrazić, aby z tego powodu Kimi Raikkonen stracił wywalczony tytuł. Możliwe, że oba zespoły pozbawione zostaną punktów w klasyfikacji konstruktorów, jednak kolejność na mecie GP Brazylii pozostanie bez zmian tak, jak to miało miejsce w 1995 roku również po wyścigu na torze Interlagos.

Nie wierzę jednak w to za bardzo gdyż na tej samej stronie przed 5 minutami była zupełnie inna informacja!
Szu, 22.10.2007 01:12[!]
Reuters to raczej wiarygodne źródło i właśnie podał że Kimi zostaje mistrzem
villy, 22.10.2007 01:13[!]
@deeze
Ponieważ to nie jest strona o polityce to powiem tylko tyle zobaczymy co będziesz mówić przy kolejnych wyborach, może coś podobnego jak się mówiono przy wyborach w 2001 roku? Ale to tyle o polityce i nie rozmawiajmy już o tym bo to nie miejsce do tego.

Jeśli FIA miałaby zachować się fair to powinna stwierdzić to co w piątek to nie wina kierowcy, bo skąd kierowca ma wiedzieć jaka temperatura paliwa jest wlewana?
rafo, 22.10.2007 02:05[!]
No i stało się... Raikkonen zachowuje mistrzostwo! Dobrze, że panowie z FIA choć przez chwilę pomyśleli, i nie skompromitowali się. Uff ;)
wojtassss, 22.10.2007 02:20[!]
2 kompletow opon deszczowych tez nie mozna uzywac podczas treningow....gdzie tu logika
...powinni doawlic za ta temperature 1000 pesos kary dla zespolu i tyle:P
pjcarp, 22.10.2007 06:54[!]
Panowie ale Mclaren sklada juz apelacje w zwiazku z ta sprawa,
lori.en, 22.10.2007 09:41[!]
McLaren powinien leczyć się w szpitalu... Widać, że robią wszystko, alby tylko zdyskwalifikować BMW i Williamsa, bo wtedy to Hamcio byłby mistrzem... Żałosne i kompromitujące...
A Ci stewardzi...No cóż... Są od tego, żeby wszystko przebiegało wg "regulaminu"... A czy temp. paliwa nigdy nie spada? Czy utrzymuje się zawsze taka sama?
mkpol, 22.10.2007 14:25[!]
Denis umie liczyć i wie ile straci na niezdobyciu tytułu. Walczy o życie i śmiem twierdzić o swoją pozycję w teamie. Z przegranym nikt nie chce gadać to oczywiste. Więc może się nagle zdarzyć, żę sponsorzy powiedzą ok damy kaskę, ale ni edla tego pana. I Ron pójdzie na emeryturkę. Albo co bardziej prawdopodobne zostanie szefem i/lub udziałowcem prodrive (o ile juz nie jest)
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca