F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 201110 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.2M. WebberRed Bull RB711:32,670721:31,673711:30,399519
2.1S. VettelRed Bull RB741:32,977661:32,379821:30,431519
3.5F. AlonsoFerrari 150° Italia51:32,986831:31,727731:30,516520
4.6F. MassaFerrari 150° Italia31:32,760811:31,640341:31,124516
5.4J. ButtonMcLaren MP4-26111:34,230841:32,273851:31,898521
6.15P. di RestaForce India VJM04151:34,472791:32,569461:31,929314
7.12P. MaldonadoWilliams FW3321:32,7026101:32,588771:31,933316
8.16K. KobayashiSauber C30121:34,324671:32,399781:32,128316
9.8N. RosbergMercedes GP W02101:34,186751:32,295691:32,209518
10.3L. HamiltonMcLaren MP4-2671:33,581881:32,5057101:32,376520
11.14A. SutilForce India VJM04141:34,4546111:32,6178---14
12.17S. PerezSauber C3081:34,1456121:32,6248---14
13.7M. SchumacherMercedes GP W0291:34,1607131:32,6568---15
14.10W. PietrowRenault R31131:34,7667141:32,7347---14
15.11R. BarrichelloWilliams FW3361:33,5325151:33,1197---12
16.9N. HeidfeldRenault R31171:35,1326161:33,8059---15
17.20H. KovalainenLotus T128161:34,9235171:34,8214---9
18.19J. AlguersuariToro Rosso STR6181:35,2457------7
19.18S. BuemiToro Rosso STR6191:35,7497------7
20.24T. GlockVirgin MVR-02201:36,2037------7
21.21J. TrulliLotus T128211:36,4564------4
22.25J. d'AmbrosioVirgin MVR-02221:37,1546------6
23.23V. LiuzziHRT F111231:37,4847------7
24.22D. RicciardoHRT F111241:38,0596------6
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB7) - 1:30,399 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:39,157

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
ZenekGP, 09.07.2011 17:34[!]
@IceMan11,
nie no-pewnie że lepiej, aby Robert nie miał tej przerwy. Choćby dlatego, że wszyscy będa przed nim w używaniu opon, KERS, DRS i w ogóle we wszystkim, gdy juz wróci. A na dodatek wróci do "niedobitków bolidu", który był budowany wokół dmuchanej podłogi-więc tak jak mówisz-wszystko trzeba będzie zaczynac od nowa (no prawie;)). Tyle, ze gdyby jeździł w tym sezonie i znów dźwigał to całe LRGP na plecach, a tu nagle bum i są dwie sekundy wolniejsi...Wtedy !@#$%^&*!!!;)
kovalf1, 09.07.2011 17:54[!]
@Kamikadze2000 Ja bym się nie obraził, gdyby Grosjean powrócił do F1, właśnie w barwach Lotusa :)
IceMan11, 09.07.2011 18:02[!]
@Kamikadze2000 & @kovalf1 - jestem tego samego zdania. Gość wszedł do F1 przy Alonso, w złomie i w dodatku w połowie sezonu. Niech zatrudnią Romaina.
MairJ23, 09.07.2011 18:16[!]
@IceMan11 Czasami dobrze jest zaczac cos budowac od nowa (mowiac o bolidzie na nastepny rok) a pozatym kto powiedzial ze Rob wroci i ze wrocil do LRGP ?:) Bardzo mnei ciekawi ta sytuacja na przyszly sezon.
Pozdro
Zomo, 09.07.2011 19:27[!]

No nie wiem czy RBR stracil na nowych przepisach czy zyskal - nad McLarenaem Buttona maja 1.5s przewagi (w Hiszpani Hamilton byl 0.4s za Vettelem, w Kanadzie 0.5s). Nad Mercedesem Rosberga maja 1.8s przewagi (w Hiszpani 1.3s, w Kanadzie 0.8s). Jak policzyc to Red Bull powiekszyl przewage!
A co do Ferrari to moze po prostu poprawili samochod?
Kamikadze2000, 09.07.2011 19:42[!]
@Zomo - ja bym się bardziej skłaniał do stwierdzenia, że RBR najmniej stracił na zakazie z ekip mających ten system mocno zaawansowany. pzdr :)
tommyline, 09.07.2011 19:46[!]
Nie zdziwiłbym się, gdyby Robert w natępnym sezonie wylądował w Williamsie jako dodatek do silnika ;)
RY2N, 09.07.2011 19:47[!]
Być może, że Ferrari poprawiło samochód, bo coś za grzeczni są w kwestii dmuchanych dyfuzorów. Zachowują się tak jakby im było wszystko jedno jaką FIA zasadę wprowadzi (czy wolno czy nie wolno dmuchać po odpuszczeniu gazu). No chyba że o czymś nie wiemy (może mają jakieś zakulisowe porozumienie , jak w przypadku Renault i Mercedesa?)
ZenekGP, 09.07.2011 20:59[!]
Cytat RY2N :
Być może, że Ferrari poprawiło samochód, bo coś za grzeczni są w kwestii dmuchanych dyfuzorów. Zachowują się tak jakby im było wszystko jedno jaką FIA zasadę wprowadz


A po co się wychylać i robic z siebie "tych złych". Do tego mają Saubera...;)
Masio, 09.07.2011 21:10[!]
To były ciekawe kwalifikacje. Oby ich było więcej. Dobrze, że Vettel nie zdobył PP, ale myślę że on jutro wygra start i wyścig. :( Mam nadzieję jednak, iż to się nie stanie i Webber obroni się. Trochę jednak kibicuję Buttonowi. Dobrze by było, żeby wygrał domowy wyścig. Liczę też na pierwsze punkty dla Maldonado i dobry wynik di Resty. Hamilton, to największy przegrany sesji. No cóż, zapowiada się ciekawy wyścig. ;)
Aeromis, 09.07.2011 21:25[!]
Totalnie wstrzymuję się od oceny kto ile stracił, lub zyskał na poprawkach, bo ani treningi, ani kwalifikacje na sucho nie były, a o ile wyścig także nie będzie to się dowiemy dopiero w następnym GP.
Jeśli Massa da radę w wyścigu, to już pełną gęba chyba zacznę mówić "nareszcie", bo od GP Monako widzę że coś się zmieniło w jego formie.
Choć Toro Rosso to jeden z najmniej lubianych przeze mnie zespołów, to jednak szkoda chłopaków. Z drugiej strony ciekaw jestem czy Kovalainen będzie w stanie pokazać w wyścigu coś jeszcze więcej.
ZenekGP, 09.07.2011 22:35[!]
Cytat Aeromis :
Jeśli Massa da radę w wyścigu, to już pełną gęba chyba zacznę mówić "nareszcie", bo od GP Monako widzę że coś się zmieniło w jego formie.


Opony się zmieniły na miękką i supermiękką mieszanke. Felipe mówił, ze ma problemy z dogrzaniem twardej mieszanki, bo "150 italia" ogólnie słabo sobie radzi na innych oponach na sucha nawierzchnię, niz "miekkie". No a dzisiaj Massa był znakomicie dysponowany na wszystkich mieszankach-bo On lubi tory z dużą iloscią przestrzeni dookoła;) Na takich torach jest bardzo groźny i zazwyczaj Raikkonen był bezradny...Tyle, ze On nie za bardzo lubi jeździc po mokrym, pomimo tej pamiętnej, niesamowitej walki z naszym Robkiem (nie pamietam juz gdzie i kiedy, ale pamietam tę akcje;)) Fajnie byłoby, gdyby wygrał. Na pewno pomogłoby mu sie odbudować po tej "nie za miłej dominacji" Ferdka Alonso...
rocketman03, 10.07.2011 01:01[!]
Skąd pomysł, że Massa nie lubi jeździć po mokrym? Pierwsze co mi przychodzi na myśl to choćby piękna jazda na Interlagos w 2008 czy zwycięstwo we Francji w tym samym sezonie... W Monaco z kolei było i mokro i nie było "przestrzeni dookoła", a zajął trzecie miejsce, przegrywając tylko z mającym wtedy duuużo szczęścia Hamiltonem i natchnionym Kubicą. Także teorie raczej mocno naciągane i wydaje mi się, że jutro Massa będzie miał większe szanse jeżeli właśnie spadnie deszcz ;)
ZenekGP, 10.07.2011 01:39[!]
Cytat rocketman03 :
Skąd pomysł, że Massa nie lubi jeździć po mokrym? Pierwsze co mi przychodzi na myśl to choćby piękna jazda na Interlagos w 2008 czy zwycięstwo we Francji w tym samym sezonie.


...A mi GP Wielkiej Brytanii (pięć piruetów i ostatnie miejsce w wyścigu) a co do Monako, to tam wieeele się działo wtedy-istna loteria była;) A w tej Francji, to co sie przydarzyło Kimiemu, ze Massa mógł go wyprzedzic? No i jak juz tak skupiłes się (i słusznie) na 2008 roku, to zobacz na jakich torach Filipek "rządził" w kwalifikacjach i w wyscigach-szerokich, bezpiecznych-duzo trawy, zajaczki itd...;)

Ps Aja Masse bardzo lubie i dobrze mu życzę (żeby nie było...)
rocketman03, 10.07.2011 03:01[!]
Np. w Walencji była ta trawa i zajączki? ;> Czy w Singapurze, gdzie też zdobył P1? Ja też nie chcę robić z Massy nagle bohatera, ale też nie widzę u niego tendencji do szczególnie słabej jazdy czy to w deszczu, czy na ulicznych obiektach. Natomiast zawsze był chimeryczny i zdarzało mu się popełniać proste błędy. A wtedy na Silverstone to i Kubica wypadł z toru, także wiesz... ;))
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca