F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monte Carlo.
Grand Prix de Monaco 200727 maja
Circuit de Monaco
Długość toru: 3,340 km
Liczba okrążeń: 78
Pełny dystans: 260,520 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,532 - Q2, Kimi Raikkonen (McLaren), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,439 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
152,773 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1F. AlonsoMcLaren MP4-2221:16,059811:15,431311:15,7261122
2.2L. HamiltonMcLaren MP4-2211:15,685621:15,479421:15,9051222
3.5F. MassaFerrari F200751:16,786851:16,034731:15,9671227
4.3G. FisichellaRenault R27121:17,596761:16,054641:16,2851124
5.16N. RosbergWilliams FW2961:16,870971:16,100351:16,4391224
6.15M. WebberRed Bull RB3141:17,816781:16,420661:16,7841225
7.9N. HeidfeldBMW Sauber F1.07101:17,385541:15,733771:16,8321224
8.10R. KubicaBMW Sauber F1.07111:17,584531:15,576781:16,9551224
9.8R. BarrichelloHonda RA10781:17,2441091:16,454691:17,4981127
10.7J. ButtonHonda RA10791:17,29710101:16,4576101:17,9391228
11.14D. CoulthardRed Bull RB371:17,2049111:16,3197---16
12.17A. WurzWilliams FW29161:17,8749121:16,6627---16
13.18V. LiuzziToro Rosso STR241:16,72011131:16,7036---17
14.12J. TrulliToyota TF107131:17,6868141:16,9886---14
15.4H. KovalainenRenault R27151:17,8388151:17,1258---16
16.6K. RaikkonenFerrari F200731:16,251916-2---11
17.23A. DavidsonSuper Aguri SA07171:18,2507------7
18.19S. SpeedToro Rosso STR2181:18,3907------7
19.20A. SutilSpyker F8-VII191:18,4188------8
20.11R. SchumacherToyota TF107201:18,5398------8
21.22T. SatoSuper Aguri SA07211:18,55410------10
22.21C. AlbersSpyker F8-VII22-3------3
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (McLaren MP4-22) - 1:15,431 w II bloku
 Nie dopuszczony do III bloku ze względu na blokowanie Kovalainena w II bloku; wystartuje z P13

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
kamilka, 26.05.2007 18:47[!]
Nieeeeee! Myślałam, że się popłaczę kiedy Kimi popełnił błąd i nie mógł dalej jechać. Miałam taką nadzieję że może wreszcie w tym GP trochę powalczy. No i faktycznie sobie powalczy - przebijając się z 15 miejsca! Jak nie zdarzy się cud to tytuł mu ostro odjedzie. Zdaję się że on do Ferrari to jednak nie przyszedł sam! Przyciągnął się za nim jak cień nawet na chwilę go nie opuszczający pech!!! Szkoda. Ralf znowu nie pokazał nic dobrego. Nie wiem co się z nim dzieje. BMW w Q2 nieźle, potem... hmmm, zalani pod korek. Zobaczymy jak to będzie jutro. Nick i Robert znowu "razem". Miejmy nadzieję że żadnemu z nich nie wyjdzie to bokiem... McLareny jak co wyścig na przodzie i bez niespodzianki. Szkoda tylko że Lewis nie wywalczył PP. Honda w pierwszej 10. Fajnie. Widać efekty pracy. Coulthard zachował się beee. Brzydko tak blokować kolegę!!!
mkpol, 26.05.2007 18:47[!]
Jak tak dalej pójdzie to Ralfik nie doczeka końca sezonu. I oby tak się stało. Toyota nie potrafi nic osiągnąć to niech przynajmniej daje szanse nowym kierowcom, co im zależy
sadektom, 26.05.2007 18:55[!]
Spokojnie, dzieki temu ze Kimi pocalowal bande moze byc powtorka z rozrywki (Szumi 2006) i mozemy sie spodziewac agresywnej jazdy Ferrari i przez to ciekawego wyscigu.
spike, 26.05.2007 19:04[!]
to kiedy Michael Schumacher wraca na tor?! :)
jędruś, 26.05.2007 20:03[!]
Jak się mu znudzi pomagać Massie!!!!
Sławek56, 26.05.2007 20:39[!]
Niestety, nie oglądałem kwalifikacji - byłem w pracy i tylko w radiu słyszałem o wynikach. Żałuję, bo z Waszych wypowiedzi wynika, że było bardzo ciekawie. Gdyby ktoś napisał coś więcej o zachowaniu Coultharda i może ktoś z Was wie jak się z tego tłumaczył? Tak jak i Wy czekam z niecierpliwością na jutrzejszy wyścig. Mimo wszystko myślę, że będziemy cieszyć się jutro z dobrej jazdy Roberta.
Wszystkich serdecznie pozdrawiam
mkpol, 26.05.2007 21:52[!]
Coulthard tłumaczył się, że nie wiedział że Koval jest na swoim szybkim okrążeniu i że nie dostał właściwych informacji od zespołu. Moim zdaniem dosyć pokrętne tłumaczenie. Ale druga sprawa to gdzie byli stewardzi z niebieskimi flagami? Wersję z brakiem informacji z pit-stopu potwierdził też Horner. No ale w końcu po coś kolo ma lusterka i jak mu się pokazuje auto to z jednej to z drugiej strony to pewnie mu się spieszy.
sower, 26.05.2007 22:40[!]
Rzeczywiscie nie bylo niebieskich flag. Nie wiem czy zauwazyliscie ala Massa dostal niebieska gdy go Kubek gonil na swoim mierzonym kolku i nic to nie zmienilo. Nie wiem czy Massa tez jechal wtedy swoje szybkie kolko czy nie.
Bebalf, 27.05.2007 00:02[!]
HONDA - wreszcie wychodzi z cienia. Już się boję Kanady :D
Williams, Red Bull i Renault chyba odrobili zadania domowe ;)
Mój idol D. Coulthard - byłoby dobrze, a jest tragicznie. Cytuję Cezara "I ty Brutusie". I cóż tu dodać :(
Massa - ciekawe - chyba za dużo zakrętów :D Powolutku potwierdza hasło o "czystej drodze" :))))))))))))
Kimi - wszystko w normie :( szkoda go, ale robi wszystko by tak zostało;
Ralfik - chyba za dużo kasy ;) - brak motywacji; Trulli chyba za dużo sobie obiecywał. Obaj chyba nie przerobili terapii grupowej "TOYOTA" ( za dużo chyba :D)
"Elvis" mnie trochę zawiódł - liczyłem na pierwsze "pool position", ale biorąc jego ciekawe starty Ferdek może mieć kłopoty;
Alonso - tak trzymać - tylko walka przynosi rozwój. Czas uciszyć Laudę :D
Super Aguri dostaje zadyszki. Sato prawdopodobnie za bardzo uwierzył w szczęśliwą gwiazdę ;) a Spyker'owi widać BARRRRDZO zależy na kasssssssie :P
No i BMW - chyba chcą spełnić moje marzenie wyrażone na Forum :-)))) TRZYMAM kciuki !!!!!!!!!!!
Micro_ice7, 27.05.2007 09:51[!]
Raikkonen przeszedł do Ferrari bo McLaren był w tamtym sezonie zawodny co uniemożliwiło mu zdobycie tytułu ani nawet zwycięstwa chociaż w jednym GP
Kimi ma pecha i to trzeba sobie powiedziec jasno
McMarcin, 27.05.2007 11:25[!]
Brawo. Wiedzialem ,że Alonso w koncu sie ocknie i zacznie pokazywać, na co go stać. Dwa Mclareny w pierwszym rzędzie i jeśli nic sie nie stanie, to Fernando wystrzeli na czoło a Lewis zacznie blokować resztę stawki, a na tym torze to nie jest trudne. Stawiam na zwycięstwo Alonso i drugie miejsce Hamiltona. Co do strategii BMW - jesli faktycznie jadą na jedno tankowanie - to moze okazać się duzym blędem. Jeśli Robert i Nick utkną za wlolniejszymi kierowcami, mogą stracić kontakt z czołówką.
Uszaty22, 27.05.2007 15:43[!]
Hondy przypomniały sobie ze jeszcze jest 4 bieg :D:D i dalej :D
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca