F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Qantas Australian Grand Prix 201028 marca
Albert Park Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.6Mark WebberRed Bull RB61:28,358--216,06247
2.4Nico RosbergMercedes GP W011:28,4890,1310,131215,74253
3.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-251:28,5060,1480,017215,70147
4.3Michael SchumacherMercedes GP W011:29,1850,8270,679214,05858
5.9Rubens BarrichelloWilliams FW321:29,2100,8520,025213,99858
6.1Jenson ButtonMcLaren MP4-251:29,2910,9330,081213,80452
7.7Felipe MassaFerrari F101:29,5371,1790,246213,21752
8.11Robert KubicaRenault R301:29,5701,2120,033213,13852
9.15Vitantonio LiuzziForce India VJM031:29,6851,3270,115212,86555
10.8Fernando AlonsoFerrari F101:29,7071,3490,022212,81347
11.17Jaime AlguersuariToro Rosso STR51:29,7131,3550,006212,79949
12.22Pedro de la RosaBMW Sauber C291:30,5872,2290,874210,74554
13.5Sebastian VettelRed Bull RB61:31,5563,1980,969208,51522
14.19Heikki KovalainenLotus T1271:33,6385,2802,082203,87952
15.24Timo GlockVirgin VR-011:34,2305,8720,592202,59837
16.20Karun ChandhokHRT F1101:35,0456,6870,815200,86148
17.25Lucas di GrassiVirgin VR-011:36,6078,2491,562197,61317
18.12Witalij PietrowRenault R301:43,13214,7746,525185,1106
19.14Adrian SutilForce India VJM031:43,22314,8650,091184,9476
20.21Bruno SennaHRT F1102:27,27658,91844,053129,6264
107% najlepszego czasu: 1:34,543

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
andy, 28.03.2010 19:00[!]
Wolek> naucz się czytać ze zrozumieniem
A.S., 28.03.2010 20:08[!]
Zastanawiam się, czy kiedyś doczekam się choć nutki obiektywizmu w stosunku do Roberta Kubicy. Rozumiem, że to rodak – i będzie zawsze specjalnie traktowany. Ale to co robi Polsat i niektórzy komentatorzy na tym forum to już przechodzi granice zdrowego rozsądku. Gdy Robert zajmie słabe miejsce – to zawsze wina auta (źle ustawione, słabe itp). Dobre miejsce to zawsze zasługa nadprzyrodzonych umiejętności Polaka, a samochód zawsze ma słaby. (To odwrotnie jak Hamilton, który gdy zajmuje słabe miejsce to dlatego, że jest cienkim kierowcą, a jak jedzie jak w transie – to zasługa super McLarena).
Tymczasem Robert miał dziś bardzo poprawny wyścig. Dobra taktyka zespołu i całkiem poprawnie ustawiony na te warunki samochód – pozwoliły mu cieszyć się drugim stopniem podium. Kubica jechał dobrze, ale dał się np. wyprzedzić Buttonowi, nie objechał go Hamilton, ale nie dlatego, że z Roberta taki fighter. Lewis odpuścił, bo za pół okrążenia miał zaplanowany pit stop i po jaką cholerę było wyprzedzać na siłę Kubka, jak za chwilę jechało się do boksu. Czerwoni nie próbowali dopaść Roberta, bo musieli oszczędzać opony i każda próba walki mogłaby się skończyć (w najlepszym razie) koniecznym dodatkowym pit stopem, który zrujnowałby im wyścig.
Reasumując Kubica – bardzo dobry i szczęśliwie ułożony wyścig – ale szału nie było, za wcześnie na stawianie pomnika.
kemek, 28.03.2010 21:15[!]
Buttonowi dał się wyprzedzić na pierwszym kółku po swojej zmianie opon, bo Button już miał rozgrzane opony przez dwa okrążenia.
Lewis nie planował postoju - w tym roku nie ma czegoś takiego, jak planowanie wcześniej (np 5 okrążeń wcześniej) postoju. Po prostu chcieli objechać Kubicę w boksach, ale się przeliczyli w McLarenie.
Piątym samochodem w stawce dojechał na drugim miejscu - określenie występu Kubicy "poprawnym" jest chyba zbyt słabe. W takim razie Button też pojechał poprawnie, w znaczeniu - jeszcze bardziej przeciętnie, bo na tym torze ich samochód był drugi/trzeci, czyli co on takiego wielkiego zrobił. :D
A.S., 28.03.2010 21:29[!]
Słusznie kemek – Lewis nie planował postoju, to McLaren planował, co nie zmienia faktu, że Lewis odpuścił prawdopodobnie właśnie z powodu planowanego postoju. Słusznie kemek – McLaren przeliczył się, licząc na pit stopy Kubka i czerwonych. Słusznie kemek - Jenson miał bardzo przeciętny wyścig, wygrany właściwie za sprawą taktyki i szczęścia. Kiedy zjechał tak wcześnie po slicki, nikt nie wierzył, że to się uda (nawet sam Button), ale się udało (McLaren rozegrał to po mistrzowsku) – wielkie szczęście, brak szybkich rywali za sobą i zwycięstwo (z którego i tak się ogromnie cieszę, bo to McLaren).
P.S. mam tylko nadzieję, że nikt nie będzie ***ł, że Hamilton także w tym sezonie jest faworyzowany przez swój zespół.
korzonekk, 28.03.2010 22:42[!]
A.S. czepiasz się fanów o obiektywizm względem R. Kubicy a czy ty widzisz swoje wypowiedzi względem L. Hamiltona?
Może po prostu L.H nie mógł się dobrać do Roberta a ty tego nie możesz pojąć, jak faworyzowany przez nas kibiców Robert mógł nie puścić Lewisa co nie umniejsza mu tego, że dziś szalał na torze.
A.S., 28.03.2010 22:53[!]
korzonekk – przeczytaj moje wypowiedzi względem Lewisa – wszystkie. Uważam, że w sumie dał dziś trochę ciała, bo nie do końca był konsekwentny w swym działaniu. Jak napisałem, Robert pojechał dobry wyścig, jego zespół przygotował mu rewelacyjne auto i miał sporo szczęścia w taktyce. Chodzi mi tylko, by za to drugie miejsce nie stawiać mu już dziś pomników – bo to żałosne. Miał już Robert w swojej karierze lepsze wyścigi (i nie chodzi mi tu o rezultat, tylko o styl jazdy). A te ględzenia w Polsacie o tym, że Kubek to the man of the day – na wyrost. Ok, Polacy cieszmy się ze złota Justyny Kowalczyk, srebra Małysza i 2 miejsca Kubicy, ale nie bądźmy śmieszni.
pasior, 29.03.2010 12:14[!]
A.S., a niby dlaczego My Polacy mamy się cieszyć z drugiego miejsca kubicy.....

Adi1976, ferdka by połknął gdyby nie webber. wystarczyło posłuchać jak prosił swojego inżyniera żeby mu nie mówił gdzie jest Lewis bo pełne gacie pewne..............
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca