F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201116 października
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:50,257 - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
Największa średnia prędkość wyścigu:
109,998 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 55 okr. 1h38m01,994
2.
Lewis Hamilton
McLaren 55 okr. +0:12,019
3.
Mark Webber
Red Bull 55 okr. +0:12,477
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.11Sebastian VettelRed Bull RB7551h38m01,9942
2.13Lewis HamiltonMcLaren MP4-2655+0:12,0192
3.12Mark WebberRed Bull RB755+0:12,4772
4.14Jenson ButtonMcLaren MP4-2655+0:14,6942
5.15Fernando AlonsoFerrari 150° Italia55+0:15,6892
6.16Felipe MassaFerrari 150° Italia55+0:25,1332
7.419Jaime AlguersuariToro Rosso STR655+0:49,5382
8.18Nico RosbergMercedes GP W0255+0:54,0532
9.418Sebastien BuemiToro Rosso STR655+1:02,7622
10.115Paul di RestaForce India VJM0455+1:08,6022
11.114Adrian SutilForce India VJM0455+1:11,2292
12.611Rubens BarrichelloWilliams FW3355+1:33,0682
13.29Bruno SennaRenault R31541 okr. (1 okr.)2
14.520Heikki KovalainenLotus T128541 okr. (01,924)2
15.116Kamui KobayashiSauber C30541 okr. (13,136)3
16.117Sergio PerezSauber C30541 okr. (00,390)3
17.321Jarno TrulliLotus T128541 okr. (21,763)2
18.324Timo GlockVirgin MVR-02541 okr. (39,399)2
19.522Daniel RicciardoHRT F111541 okr. (08,918)2
20.225Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-02541 okr. (02,432)2
21.223Vitantonio LiuzziHRT F111523 okr. (2 okr.)3
Niesklasyfikowani
12Pastor MaldonadoWilliams FW3330wycofał się3
10Witalij PietrowRenault R3116kolizja z Schumacherem1
7Michael SchumacherMercedes GP W0215kolizja z Pietrowem1
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB7) - 1:39,605 na 55 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 188,893 km/h
 kara przejazdu przez boksy za niewłaściwy wjazd do alei serwisowej

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
IceMan11, 16.10.2011 11:47[!]
@katinka
Zespół ma gdzieś Lewis'a? Pierwsze słyszę... Owszem Lewis nie zawdzięcza swojego życia, ale z pewnością całą swoją dotychczasową karierę, a to jest baaardzo dużo. Pamiętaj, że nie takie talenty ledwością bądź też wcale nie wchodziły do F1. Pozdro :)
MARIO F1, 16.10.2011 12:00[!]
Piekne walki na dzisiejszym Grand Prix, mimo z mistrzostwo roztrzygniete ciekawy wyscig, cichy bohater - Alguersuari.
Kamikadze2000, 16.10.2011 12:24[!]
Prawda jest taka, że takie zaplecze, jak Hamilton, z obecnej stawki nie posiadał absolutnie nikt! Oczywiście prezentował się świetnie i wykorzystał fakt jeżdżenia w najlepszych zespołach w seriach juniorskich. Ale trudnośc jego kariery na pewno była zdecydowanie niższa, niż chocby naszego Roberta. ;)

@marla - 18-stka kumpla. ;)
@Arya - mnie też to pozytywnie zaskoczyło. Fajnie! :))
katinka, 16.10.2011 12:51[!]
@IceMan11 @Kamikadze2000
No to bedziemy sie chyba licytowac ;) Mysle, ze do Roberta, nie ma co porownywac Lewisa, Kubica to wyjatkowy przypadek jak talent i sila woli potrafia wygrac ze wszystkimi przeciwnosciami.
Nie rozumiem czemu wszyscy wypominaja to Hamiltonowi, bo przeciez Seba Vettel tez nie mial tak za ciezko w swojej karierze i to wcale nie umniejsza jego talentu. Byl w tym juniorskim programie Red Bulla, zostal wypozyczony na trzeciego kierowce do calkiem niezlego BMW Sauber, a potem bylo STR, moze i zespol ze srodka stawki, ale czasem bolid byl calkiem dobry, a na koniec RBR, ktory juz w 2009 byl zespolem z czolowki. A Lewis owszem od razu trafil do swietnego wtedy w 2007 McLarena, ale uwazacie, ze mial tam tak latwo i mala presja na nim ciazyla jak na debiutanta? Zdobyl v-ce mistrza i jak dla mnie spisal sie wspaniale. To chyba niezbyt sprawiedliwe, ze ludzie uwazaja, ze jakoby mial wszystko podane na tacy, jakby nic z siebie nie dawal, a przeciez ten chlopak tez dal z siebie wszystko, tyle ile mogl. Pozdrawiam :)
IceMan11, 16.10.2011 13:17[!]
@katinka
Nie wiem nad czym tu dywagować. Lewis Hamilton dzięki McLarenowi znalazł się tu gdzie jest i tyle. Jeżeli uważasz, że to w ogóle nie pomogło jego karierze to postaram się to jakoś zrozumieć.
Aha. Nikt nie pisze, że Lewis nie ma talentu tylko Mair napisał, że to było 700GP jego zespołu, który pozwolił mu znaleźć się tu gdzie jest, a on ma to gdzieś.
archibaldi, 16.10.2011 14:16[!]
Cytat Kamikadze2000 :
Nie wypowiem się na temat tego wyścigu, bo po prostu nie byłem w stanie go obejrzec. Dopowiedzcie sobie dalej, dlaczego... ;)

Pewnie musiałeś służyć do porannej mszy :P
marios76, 16.10.2011 15:47[!]
@mlospeed- gdybym dobrze widział, choć powtórkę w zwolnionym tempie to bym się nie PYTAŁ! Postawiłem zapytanie, by koledzy z forum pomogli wyjaśnić coś, czemu się nie do końca przyjrzałem. Na zapytanie/ rozważanie padły odpowiedzi i ok, ale twój post to jakaś zaczepka? Daj spokój. Po prostu Michael był bardzo z lewej strony toru i dość gwałtownie w moim odczuciu ściął do szczytu zakrętu- gdyby pojechał wolniej, łagodniej, większą parabolą- może Witek by przestrzelił przed nim. Dlatego pytałem. Powtórkę sobie obejrzałem- szansę by tego zderzenia uniknąć miał niewielką. Jest wina, jest kara, koniec tematu.
katinka, 16.10.2011 17:24[!]
@IceMan11
Nigdzie nie napisalam i nie mysle tak, ze wsparcie McLarena nie pomoglo Lewisowi w jego karierze, szkoda, ale jesli tak uwazasz to trudno :( A to, ze nie byl na jakiejs uroczystosci McLarena z ktorym jest tak bardzo zwiazany, to moze i bylo niegrzeczne, ale chyba to tez troche znak, ze nie jest juz tak dobrze na linii Lewis - zespol jakby sie wydawalo. I na pewno ta wdziecznosc za wszystko pozostala, ale kazdy ma jakas tam swoja dume. Pozdrawiam
IceMan11, 16.10.2011 20:25[!]
@katinka
Pomogło to trochę za małe słowo. Chodziło nam z Mairem, że Lewis zawdzięcza wszystko co związane z jego karierą właśnie McLarenowi. Mógł chociaż w wypowiedziach po wyścigu czy kwalifikacjach wspomnieć o tej jakże soczystej rocznicy :)
mat_eyo, 17.10.2011 11:46[!]
@IceMan11
Czasem nie rozumiem ludzi - tak to wszyscy ciągle narzekają, że w wypowiedziach kierowców jest zbyt dużo PR ale jeśli chodzi o LH to trzeba go pocisnąć bo w wypowiedzi po wyścigu nie serwuje nam PRowej papki? Przecież w sytuacji kiedy z nimi z premedytacją (?) nie świętował wzmianka o tym jubileuszu byłaby straszną obłudą... \
I żeby była jasność - tak, Lewis zawdzięcza McLarenowi niemal całą karierę i tak, jego zachowanie jest sporym nietaktem towarzyskim ale to w końcu jest kierowca a nie pruderyjna panna na wydaniu! Ma się ścigać i robi to dobrze i z tego go rozliczajmy - w końcu zaliczył tylko faux pas a nie pociął kogoś tulipanem :D
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca