F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Buddh.
Airtel Grand Prix of India 201130 października
Buddh International Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,460 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB721:26,218711:24,657311:24,178616
2.3L. HamiltonMcLaren MP4-2681:26,563721:25,019521:24,474618
3.2M. WebberRed Bull RB761:26,473841:25,282331:24,508617
4.5F. AlonsoFerrari 150° Italia111:26,774731:25,158541:24,519719
5.4J. ButtonMcLaren MP4-2631:26,2251151:25,299451:24,950520
6.6F. MassaFerrari 150° Italia151:27,012861:25,522461:25,122618
7.8N. RosbergMercedes GP W0251:26,3641071:25,555471:25,451519
8.14A. SutilForce India VJM0441:26,2711281:26,14058-219
9.18S. BuemiToro Rosso STR691:26,6081091:26,16179-219
10.19J. AlguersuariToro Rosso STR671:26,5579101:26,319810-219
11.10W. PietrowRenault R3111:26,18911111:26,3199---20
12.7M. SchumacherMercedes GP W02121:26,79010121:26,3377---17
13.15P. di RestaForce India VJM04141:26,86410131:26,5035---15
14.12P. MaldonadoWilliams FW33131:26,82910141:26,5378---18
15.9B. SennaRenault R31101:26,7668151:26,6518---16
16.11R. BarrichelloWilliams FW33171:27,47910161:27,2477---17
17.17S. PerezSauber C30161:27,2496171:27,5624---10
18.16K. KobayashiSauber C30181:27,8766------6
19.20H. KovalainenLotus T128191:28,56513------13
20.21J. TrulliLotus T128201:28,75213------13
21.23D. RicciardoHRT F111211:30,21611------11
22.22N. KarthikeyanHRT F111221:30,23811------11
23.25J. d'AmbrosioVirgin MVR-02231:30,86614------14
24.24T. GlockVirgin MVR-02241:34,0463------3
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB7) - 1:24,178 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:32,222
 kara obniżenia pozycji startowej o 3 miejsca za zignorowanie żółtych flag podczas pierwszego treningu
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za kolizję z Schumacherem w GP Korei
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za nieregulaminową wymianę skrzyni biegów
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za blokowanie Schumachera
  nie zmieścił się w 107%, ale sędziowie dopuścili go do wyścigu

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 29.10.2011 12:05[!]
Vettel już nas przyzwyczaił do wygrywania. Jednak nie wiem po co FI i STR wyjeżdżało na tor jak i tak nie ustanowili czasu. Z resztą dla zespołu z Faenzy, to samo zakwalifikowanie się do Q3 jest sukcesem. Oby wyścig był ciekawy. ;)
Lysy, 29.10.2011 12:08[!]
Według f1.com Glock nie pojawi się na starcie :)
Lukas, 29.10.2011 12:16[!]
Zaraz przyjrzę się Glockowi i co z nim zrobić :)

EDIT: No niby się nie zakwalifikował, ale biorąc pod uwagę poprzednie decyzje FIA już go wstawiłem jako kwalifikującego się, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.
Prophet, 29.10.2011 12:18[!]
Według f1.com to Glock się nie zakwalifikował. Nie znaczy to, że nie wystartuje (najprawdopodobniej go dopuszczą)...
KuraF1, 29.10.2011 12:22[!]
@Masio STR i Sutil wyjeżdżali w q3, bo chcieli startować z wyższej pozycji. Pamiętasz sytuacje z Suzuki. Jeśli ktoś wyjechał i zaczął pomiarówkę to startuje z wyższej pozycji, następnie ten co nie zaczął pomiarówki i na końcu ten co nawet nie wyjechał na tor. Patrząc się na ilości okr jaką przejechali w q3 można przypuszczać, że wszyscy zaczęli pomiarówki.

Ciekawe czy Alguersuari dostanie kare za przyblokowanie Senne (albo w q1 albo w q2, ale nie pamiętam okładnie). A co do sytuacji Massy to nasz genialny i najlepszy komentator - Borowczyk - powiedział, że to nie była wina Felipe, ale prawda jest chyba zupełnie inna (moje zdanie). To on za bardzo najechał na tego garba, a przy około 200km/h normalnym było złamanie zawieszenia (coś mi się wydaje, że nie napisałem poprawnie gramatycznie, ale nie jestem geniuszem z polskiego i często mi się błędy zdarzają :D)
Lysy, 29.10.2011 12:24[!]
@Lukas @Prophet

Niestety Glock dostał "przepustkę" ;/
Adam1970, 29.10.2011 12:24[!]
We wszystkich treningach Glock mieścił się w 107%. W "wyjątkowych okolicznościach" dopuszczą ;)
adnowseb, 29.10.2011 12:34[!]
HRT szaleje!
@Lysy
W tym sezonie 107% to fikcja.
KuraF1, 29.10.2011 12:35[!]
W tej sytuacji rozumiem, że go dopuścili, ponieważ jak Adam1970 napisał, Glock w każdym trenie mieścił się w 107%, a w kwalifikacjach tylko awaria skrzyni biegów wyeliminowała go z jazdy.
Baroner, 29.10.2011 12:47[!]
Widzę że zajmujecie się Glockiem, a ja natomiast chciałbym zwrócić uwagę na koniec Q3 i Vettela oraz Buttona.
Chodzi mi o to(nie wiem czy nie jestem w błędzie), że obydwaj poprawili swe czasy pod żółtą flagą spowodowaną wypadkiem Massy.
maciejas512, 29.10.2011 12:52[!]
No i na crashu gdyby kary dostali VET i BUT skorzystał by Alonso.
Sory za moją teorie spiskową ale to tak by wyglądało :D
Lysy, 29.10.2011 12:58[!]
@Baroner

Popatrz w jakich sektorach byli kiedy Massa spowodował żółtą flagę... Vettel kończył, a Massa był na T7
Dante, 29.10.2011 13:22[!]
@Baroner - Nie wiem gdzie był Jenson podczas żółtej flagi ale jestem pewien, że Vettel był już w końcówce okrążenia daleko przed Massą i żółtą flagą.
@KuraF1 - Noo nie jestem taki pewien czy to wina Massy - jak by nie patrzeć zawieszenie "powinno" wytrzymać takie podbicie a ono się po prostu rozsypało (jak zawieszenie w RBR'ze Coultharda).
THC-303, 29.10.2011 13:24[!]
@Dante
Jak dla mnie ewidentna wina Massy, a nie zawieszenia. Pisałem już - pracował na tę awarię całe kwalifikacje, n razy tnąc siódemkę (przy n dążącym do nieskończoności).
@KuraF1
Jaime nie dostanie kary, wina wyjazdu z PL.
IceMan11, 29.10.2011 13:31[!]
@THC-303
Tym bardziej, że ścięcie takiego zakrętu nie daje żadnych korzyści czasowych.
Baroner, 29.10.2011 14:03[!]
@Dante @Lysy Nie było czasem tak, jak na treningu kiedy ALG i MAL się rozbili? Żółta flaga była chyba na całym torze.
Lysy, 29.10.2011 14:07[!]
@Baroner

Nieoglądałem FP1, ale z tego co wiem to żółte flagi były na 2 częściach toru jednocześnie. A dzisiaj tylko w S1. Więc jaki zwiążek ma S1 z S3 nie wiem
pawlos, 29.10.2011 14:25[!]
A tu znowu o karze dla Vettela... Masakra jakaś:))) Pytam się za co??? Jaka żółta flaga na całym torze??
THC-303, 29.10.2011 15:26[!]
@Lysy
Doatli (Perez i Lewis) karę za zignorowanie 'podwójnej żółtej flagi', ale to nie znaczy, że była w 2 miejscach toru. Podwójna żółta jest wtedy kiedy porządkowi machają 2 żółtymi jednocześnie. Żółta flaga, żółtej fladze nie równa:
1. Jeśli porządkowy trzyma flagę ale nie macha nią to nic groźnego
2. Jeśli macha rozbity bolid znajduje się bardzo blisko toru lub gdzieś na torze (poza best line) itp
3. Jeśli macha dwoma (podwójna żółta) bolid znajduje się na best line lub kierowca/porządkowi znajdują się na torze.
villy, 29.10.2011 23:22[!]
Problem ze 107% jest taki, że za bardzo nie ma kiedy je stosować. Właściwie mieliśmy tylko 2 takie sytuacje: Australia 2011 z HRT, gdzie zastosowano i d'Ambrosio w Kanadzie (nie zastosowano). Poza tym jeśli kierowcy nie mają problemów się mieszczą, co wynika z tego faktu, że czołówka jedzie na twardszej mieszance, a ostatni na miększej. Dlatego ten przepis jest martwy. Jak komuś się nie podoba aktualne rozwiązanie (z wyjątkami) to są 2 wyjścia: albo całkowicie zrezygnować z tego przepisu, albo nie robić wyjątków dla nikogo. Albo nawet i jest trzecie: niech wszyscy jadą na jednej mieszance. Wtedy można byłoby ocenić kto rzeczywiście się mieści w 107%.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca