F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
DHL Turkish Grand Prix 20118 maja
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.2Mark WebberRed Bull RB71:29,703--214,22748
2.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:29,8940,1910,191213,77257
3.1Sebastian VettelRed Bull RB71:29,9370,2340,043213,67050
4.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:30,1080,4050,171213,26448
5.9Nick HeidfeldRenault R311:30,1580,4550,050213,14652
6.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:30,2790,5760,121212,86048
7.8Nico RosbergMercedes GP W021:30,5730,8700,294212,16947
8.10Witalij PietrowRenault R311:30,6180,9150,045212,06448
9.17Sergio PerezSauber C301:30,7971,0940,179211,64646
10.16Kamui KobayashiSauber C301:31,0381,3350,241211,08545
11.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:31,1181,4150,080210,90057
12.7Michael SchumacherMercedes GP W021:31,1531,4500,035210,81947
13.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:31,1671,4640,014210,78747
14.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:31,3601,6570,193210,34244
15.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:32,0442,3410,684208,77844
16.14Adrian SutilForce India VJM041:32,0702,3670,026208,71943
17.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:32,0792,3760,009208,69946
18.15Paul di RestaForce India VJM041:32,5192,8160,440207,70740
19.20Heikki KovalainenLotus T1281:32,6952,9920,176207,31255
20.21Jarno TrulliLotus T1281:32,8623,1590,167206,93949
21.22Narain KarthikeyanHRT F1111:33,9484,2451,086204,54751
22.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:34,6994,9960,751202,92541
23.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:34,9715,2680,272202,34455
107% najlepszego czasu: 1:35,982

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sas, 08.05.2011 17:21[!]
Pewnie wcale nie tak niespodziewanie jak zobaczymy rozkład postojów.
EDIT: wlasnie sprawdzilem - ALG stawał na 55 okrążeniu.
SvedruS, 08.05.2011 17:45[!]
a wg to padl rekord toru podczas kwalifikacji o 0.801 sek
kemek, 08.05.2011 19:00[!]
Rekordem toru określa się najlepsze okrążenie w wyścigu i nadal należy do JPM (którego czas i tak jest lepszy od tegorocznego kwalifikacyjnego Vettela).
SvedruS, 08.05.2011 19:35[!]
ale nadal pisze najlepszy czas okr podczas Q jest Schumacher z 2006
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
sas, 08.05.2011 20:10[!]
SvedruS - daj ludziom czas na uzupełnienie, spokojnie.
Kamikadze2000, 08.05.2011 21:54[!]
Najszybsze okrążenie to to osiągnięte w oficjalnych zawodach, podczas kwalifikacji, bądź wyścigu. Obecne wozy nie są na tyle szybkie, by na takich obiektach choc zbliżyc się do czasów z takiego 2004, 2005 i 2006 roku. Zobaczcie sobie prędkości maksymalne, a zauważycie różnice. Inaczej jest np. w Australii - tam Vettel po raz drugi z rzędu pobił rekord. No ale tamten obiekt jest wolny, a na takich obecne konstrukcje są mocne względem dawnych konstrukcji. Pozdrawiam! ;)
hide, 09.05.2011 00:01[!]
Obecne bolidy nie mają takiej dużej mocy jak bolidy z 2004, 2005 i 2006. Dlatego też prędkość maksymalna przy 18k obrotów nie jest porównywalna do sezonów o których wspomniałeś. Aerodynamika rzecz jasna była również na korzyść "wozów" jak ty to nazywasz z 2004-2006. Jednak w dobie dzisiejszych bolidów mamy dmuchany dyfuzor, system KERS i do tego system DRS, który może być aktywowany w kwalifikacjach na całym torze. Ten sezon jest najbardziej zbliżonym sezonem pod wzgledem czystej prędkości na torze do sezonów 2004-2006 nie biorąc pod uwagę wyścigu, jedynie kwalifikacje, bo jak wiemy w wyścigu są zatankowani pod korek. Gdyby sam wyścig odbywał się na takich samych zasadach co dzisiaj kwalifikacje to czas całego przejazdu wyścigu byłby bardzo zbliżony do czasów z sezonów 2004-2006, jesli nie lepszy. Dobrej nocy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca