F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de Espana Santander 201122 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 307,104 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,954 - Q2, Rubens Barrichello (Brawn), 2009
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.2M. WebberRed Bull RB771:23,619621:21,773311:20,981312
2.1S. VettelRed Bull RB7111:24,142711:21,540321:21,181313
3.3L. HamiltonMcLaren MP4-26141:24,370641:22,148331:21,961312
4.5F. AlonsoFerrari 150° Italia41:23,485971:22,813341:21,964315
5.4J. ButtonMcLaren MP4-26151:24,428631:22,050351:21,996312
6.10W. PietrowRenault R3121:23,069891:22,948361:22,471314
7.8N. RosbergMercedes GP W0261:23,507851:22,569371:22,599314
8.6F. MassaFerrari 150° Italia51:23,5069101:23,026381:22,888315
9.12P. MaldonadoWilliams FW3331:23,406881:22,854391:22,952314
10.7M. SchumacherMercedes GP W0211:22,960861:22,671310-112
11.18S. BuemiToro Rosso STR691:23,9623111:23,2313---6
12.17S. PerezSauber C30121:24,2093121:23,3676---9
13.19J. AlguersuariToro Rosso STR6101:24,0493131:23,6946---9
14.16K. KobayashiSauber C3081:23,6563141:23,7025---8
15.20H. KovalainenLotus T128171:25,8743151:25,4033---6
16.15P. di RestaForce India VJM04131:24,3328161:26,1265---13
17.14A. SutilForce India VJM04161:24,6488171:26,5715---13
18.21J. TrulliLotus T128181:26,5214------4
19.11R. BarrichelloWilliams FW33191:26,9105------5
20.24T. GlockVirgin MVR-02201:27,3158------8
21.23V. LiuzziHRT F111211:27,8099------9
22.22N. KarthikeyanHRT F111221:27,9089------9
23.25J. d'AmbrosioVirgin MVR-02231:28,5565------5
24.9N. HeidfeldRenault R3124--------0
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB7) - 1:20,981 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:28,767
  nie zmieścił się w 107%, ale sędziowie dopuścili go do wyścigu

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 21.05.2011 17:39[!]
to prawda - kwalifikacje bez emocji... nawet polozylem sie spowrotem do lozka ( u mnie 9 rano byla) nie ogladajac juz konferencji ani wysiadania z bolidow :( cos trzeba z tym zrobic
IceMan11, 21.05.2011 17:46[!]
Dla mnie najlepsze kwalifikacje były jak kierowcy wypalali paliwo. Jeździli i jeździli, a wszyscy wiedzieli, że na ostatnim okrążeniu wszystko się rozstrzygnie. To budowało napięcie i emocje. Wtedy wyniki się zmieniały strasznie, a na koniec zmiana ogumienia na świeżutkie i jazda na maksa. Później zmienili żeby było bardziej emocjonująco, ale do połowy sezonu nie mogłem się przyzwyczaić, że robili dwa okrążenia i już było po wszystkim. Teraz to jest totalna masakra. I nie chodzi mi tylko o jedno okrążenie w wykonaniu RBR czy też McLaren'a, ale Ferrari, Mercedes najpierw sobie czekają i na ostatnie 3min wyjeżdżają. To jest naprawdę do bani :(
jpslotus72, 21.05.2011 17:57[!]
Zasada jest prosta - im więcej mieszania tym więcej zamieszania... Nikomu jeszcze nie udało się sztucznymi środkami zbudować prawdziwego widowiska - za to zniszczyć je można bardzo skutecznie. Ten, tak "fascynujący" sezon jest dla mnie czasem ciężkiego kryzysu F1. Ale może się nie znam...

Kto chce, niech dziękuje FIA i Pirelli. Ja nie chcę.
Kamikadze2000, 21.05.2011 18:12[!]
Czasy słabsze o sekundę w stosunku do poprzedniego sezonu - nie spodziewałem się tego! Ach, jaka szkoda, że to Hamilton nie przegrał minimalnie z Alonso i Buttonem! ;/ Zdecydowanie bardziej sympatyzuje z Jensonem, natomiast powoli wracam do sympatyzowania z Ferdim. ;]
fernandof1, 21.05.2011 19:21[!]
Kto chce powrotu przepisów z 2008 roku ??
Bo ja bym znów zobaczył piękne bolidy bieżnikowane oponki i rywalizacje o PP
To co dziś było to jakiś żart 1 okr (pomiarowe) i już napić się kawy poszli
andy, 21.05.2011 19:39[!]
Kamikadze2000> a ja sympatyzuje z Frankiem Korcipką! No i co? Kogo to obchodzi.
MairJ23, 21.05.2011 19:59[!]
@andy moze macie jakies osobiste porachunki .... :) ale chyba kolega dzisiaj wstal lewa noga :)

Raikkonen o powrocie do F1 : http://formula-on...-prix-news-briefs95/
marcin.p90, 21.05.2011 20:24[!]
Jak to jest, że na testach, np. Team Lotus kręcił lepsze czasy niż teraz?
noofaq, 21.05.2011 23:07[!]
Jordan okrutnie nudził (nawet Heikki chyba to potwierdził dosłownie) :D
jakby miał zespół to wszyscy by siedzieli w bokasach cały qual żeby opony oszczedząć ;)
Campeon, 22.05.2011 07:46[!]
marcin.p90 - a czy teraz ma takie same warunki atmosferyczne jak podczas testów? Cieplej nie zawsze znaczy lepiej ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca