F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Rolex Australian Grand Prix 201416 marca
Albert Park Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 302,271 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:23,529 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.6Nico RosbergMercedes F1 W05 Hybrid1:32,478--206,43619
2.77Valtteri BottasWilliams FW36 1:32,5680,0900,090206,23556
3.14Fernando AlonsoFerrari F14 T1:32,6160,1380,048206,12956
4.26Daniił KwiatToro Rosso STR91:32,6340,1560,018206,08838
5.20Kevin MagnussenMcLaren MP4-29 1:32,9170,4390,283205,46139
6.3Daniel RicciardoRed Bull RB101:33,0660,5880,149205,13249
7.22Jenson ButtonMcLaren MP4-29 1:33,1860,7080,120204,86857
8.27Nico HulkenbergForce India VJM07 1:33,2100,7320,024204,81556
9.11Sergio PerezForce India VJM07 1:33,3660,8880,156204,47334
10.7Kimi RaikkonenFerrari F14 T1:33,6911,2130,325203,76356
11.25Jean-Eric VergneToro Rosso STR91:33,8641,3860,173203,38835
12.21Esteban GutierrezSauber C33 1:34,2021,7240,338202,65833
13.99Adrian SutilSauber C33 1:34,5642,0860,362201,88241
14.8Romain GrosjeanLotus E221:34,7662,2880,202201,45230
15.17Jules BianchiMarussia MR03 1:35,2812,8030,515200,36341
16.4Max ChiltonMarussia MR03 1:35,6353,1570,354199,62155
17.9Marcus EricssonCaterham CT051:37,0644,5861,429196,68326
18.13Pastor MaldonadoLotus E221:37,3324,8540,268196,14117
19.44Lewis HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid1:40,2877,8092,955190,3622
20.1Sebastian VettelRed Bull RB101:49,94717,4699,660173,6362
107% najlepszego czasu: 1:38,951

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 17.03.2014 13:28[!]
FL na 19 okrążeniu... W suchych warunkach na torze ulicznym, który z czasem się polepsza.. Ujmę to tak.. Rosberg miał trochę rezerw
zgf1, 17.03.2014 13:55[!]
Troche? On koncowke jechal chyba spacerkiem ;)
W sumie najpewniej jedna dominacje zaminilismy na druga dominacje, oby tylko Mercedes pozwolil na walke Hamiltonowi z Rosbergiem.
Marxiusz, 17.03.2014 13:58[!]
Mnie najbardziej smuci fakt, że 10 lat wstecz, najlepszy FL był o ponad 8 sekund i 20 km/h lepszy. No ale jak na kosiarki, to teraz nie jest aż tak źle ;)
rocque, 17.03.2014 14:00[!]
Jest gdzieś możliwość sprawdzenia czasów na przełomie całego wyścigu?
czesteriks, 17.03.2014 14:11[!]
@rocque - http://www.fia.co...prix-event-documents - zakładka - TIMING INFORMATION .
macieiii, 17.03.2014 14:39[!]
Kwiat na treningach zalatywal Petrovem bo co chwile wyjezdzal. Teraz widac ze jest naprawde bardzo dobry i jesli Vergne nie mial problemow to jest to debiut prawie tak dobry jak Magnussena. Oczywiscie w kolejnej rundzie sytuacja moze sie mocno zmienic bo dzis wiele zespolow chcialo dojechac do mety
Kamikadze2000, 17.03.2014 14:59[!]
Do przewidzenia było, iż ten sezon powinien należeć do Merca. Mają nieudolnych konkurentów, w tym jeden nie ma swojego zespołu bazowego (okazało się, że RBR takim wcale nie jest...). ;) Mam nadzieje, że to jedyny taki sezon, w którym o wynikach decydować będzie dysproporcja w osiągach silnika. To tak jakby jedni biegali bez butów lub na gorszym rowerze. ;)

P.S. Ktoś powie, że silnik to także istotna kwestia. Gówno prawda - nie w sytuacji, kiedy rozwój jest zamrożony. Poza tym co ma RBR do niedopracowanej jednostki Renault?? Są tylko klientami, niewiele od nich zależy w kwestii silnika. ;) Mam nadzieje, że w drugiej połowie sezonu dysproporcje znikną... choćby drastyczną drogą, czyli wyrównaniem osiągów wszystkich jednostek... ;)
LH44fan, 17.03.2014 17:54[!]
Vettel najwolniejsze.

Cytat :
Mam nadzieje, że w drugiej połowie sezonu dysproporcje znikną... choćby drastyczną drogą, czyli wyrównaniem osiągów wszystkich jednostek... ;)

Ale to byłoby niesprawiedliwe dla producentów lepszych jednostek.
RY2N, 17.03.2014 20:30[!]
W zestawieniu, które przytoczył czesteriks, dokładnie widać to o czym już w innym komentarzu wspomniałem (dlaczego Ferrari przy tej formie ma niewielkie szanse wejśc do pierwszej dziesiątki). Wystarczy popatrzeć kto miał jaki czas na 19 okrążeniu (bo tylko wtedy Rosberg tak naprawdę przycisnął w całym wyścigu).
Jak łatwo zobaczyć - Mercedes ma 3 sek przewagi nad Ferrari (i ok 1,5 sek przewagi nad RedBullem, ale z nieregulaminowym dawkowaniem paliwa).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca