F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Austin.
United States Grand Prix 20142 listopada
Circuit of the Americas
Długość toru: 5,513 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 308,728 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,657 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:39,347 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,114 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2012
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.6N. RosbergMercedes F1 W05 Hybrid41:38,303811:36,290611:36,067620
2.44L. HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid11:37,196721:37,287321:36,443616
3.77V. BottasWilliams FW36 31:38,249741:37,499631:36,906619
4.19F. MassaWilliams FW36 21:37,877831:37,347641:37,205620
5.3D. RicciardoRed Bull RB10101:38,814551:37,873631:37,244617
6.14F. AlonsoFerrari F14 T51:38,349761:38,010361:37,610616
7.22J. ButtonMcLaren MP4-29 71:38,574871:38,024371:37,655617
8.20K. MagnussenMcLaren MP4-29 61:38,557781:38,047381:37,706616
9.7K. RaikkonenFerrari F14 T91:38,6691091:38,263691:37,804622
10.99A. SutilSauber C33 111:38,8556101:38,3786101:38,810315
11.13P. MaldonadoLotus E2281:38,6088111:38,4678---16
12.11S. PerezForce India VJM07 141:39,20010121:38,5546---16
13.27N. HulkenbergForce India VJM07 121:38,93110131:38,5986---16
14.26D. KwiatToro Rosso STR9131:38,93610141:38,6997---17
15.25J-E. VergneToro Rosso STR9151:39,25010------10
16.21E. GutierrezSauber C33 161:39,55510------10
17.1S. VettelRed Bull RB10171:39,6213------3
18.8R. GrosjeanLotus E22181:39,6798------8
Najszybsze okrążenie: Nico Rosberg (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:36,067 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:44,000
 kara przesunięcia o 5 pozycji na starcia za nieregulaminową wymianę skrzyni biegów
 kara przesunięcia o 10 pozycji na starcie za użycie 7 silnika spalinowego w sezonie
 start z pit lane za użycie szóstej jednostki napędowej w sezonie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
matinson, 01.11.2014 20:14[!]
Sutil cały czas do przodu, może jutro wreszcie będą punkty.
Van_Helsing, 01.11.2014 20:16[!]
Świetny czas Rosberga. Nieco ponad 0,4 sekundy do rekordu toru.
windulek, 01.11.2014 20:22[!]
Oby Lujs w wyścigu objechał Nika :P :)
derwisz, 01.11.2014 20:27[!]
Jeżeli chodzi o Q to ROS i HAM na remis. W sumie nie wiadomo jaki wpływ na wynik miały ustawienia bolidu. Być może ROS miał ustawienia bardziej pod kątem Q, a HAM przygotował bolid kładąc większy nacisk na jutrzejszy wyścig. Ostatnio HAM nie miewał większych problemów z wyprzedzeniem ROS na torze podczas wyścigu. Nie wiem na ile pomagały mu w tym ustawienia a na ile różnica umiejętności, ale to ze przegrał dziś kolejne kwalifikacje nie powinno mieć wiekszego wpływu na końcowa kolejność na mecie. Tak czy siak zwycięży lepszy. Biorąc pod uwagę to co działo się na ostatnich wyścigach, moim zdaniem jutro zdecydowanym faworytem będzie HAM. To ze ROS startuje z P1 powinno uatrakcyjnić wyścig. Niech walka Mercedesów trwa jak najdłużej i nie skończy się z chwilą spodziewanego objęcia pozycji lidera (oby nie stało się to na pierwszych okrążeniach) przez HAM.
mich909090, 01.11.2014 20:36[!]
No właśnie dotychczas 5 razy startowali w tym układzie 1 Ros 2 Ham i tylko raz w Monako gdzie nie da się wyprzedzać Ros wygrał z Lewisem w pozostałych Lewis albo łykał od razu na starcie lub miał lepsze tempo. Zobaczymy jutro, będzie zacięta walka.
danielcobra, 01.11.2014 21:03[!]
i to pokazuje nam jakim mistrzem był/jest VETTEL. Ricciardo gniecie go na łeb i szyję. Zabrać Sebkowi lepszy bolid i już oscyluje w ogonach... Heheheh :-)

(komentarz absolutnie nie jest napisany ze złośliwością, a obiektywną oceną sytuacji)
katinka, 01.11.2014 21:07[!]
A Hamilton jak zwykle problemy z hamulcami, ale i tak na tym torze był wolniejszy od Rosberga.
Bardziej niż to czy Austin wygra Lewis czy Rosberg, to martwi, czy zobaczymy jutro na starcie tylko 12 bolidów, bez Lotusa, FI i Saubera. F1 się rozwali całkiem:( Oświadczenie jakieś mają wydać te 3 zespoły niedługo.
flyz1, 01.11.2014 21:12[!]
Sauber by sobie strzelił w stopę wycofaniem się, bo chyba lepszej okazji do zdobycia punktów miał nie będzie...
Dorel, 01.11.2014 21:13[!]
daniekcobra
Obiektywna ocena sytuacji jest taka, że Vet przejechał tylko jedno okrążenie, żeby móc pojechać w wyścigu. Po co miał cisnąć w Q, jak i tak wystartuje z alei serwisowej? Widać, że nie oglądałeś kwalifikacji ani nie wiesz co w trawie piszczy.

Co do kwali Rosberg zdecydowanie szybszy od Hamiltona, skleił perfekcyjne okrążenie, 0.4s to duża różnica. Bottas jak zawsze the best of the rest Alonso tylko o niecałe 0.2 nad Raikkonenem, a przecież wiemy z jakimi problemami zmaga się Fin, ponadto miał mniej okrążeń przejechanych a to ma wpływ. Co do wyścigu obstawiam, że Nico z racji startu z czystej strony utrzyma się na prowadzeniu, ale jak Lewis go dopadnie na trasie, to biada z Britney. Dobry zawodnik, ale kolejny raz spali się psychicznie tak jak na Monzy.
TommyYse, 01.11.2014 21:21[!]
Andrzej coś mówił że Verniu albo Kwiatek ma dostać +10 na starcie, co nie?

I nie wierzę w żaden bojkot. Muszą jakoś zwrócić uwagę na ten problem, ale nie zniszczą widowiska w taki sposób, tego jestem pewien :)

@danielcobra
?! Znasz okoliczności dzisiejszych kwalifikacji?
piotr_del_grey, 01.11.2014 21:33[!]
A tymczasem Sauber ogłosił Ericssona jako kierowcę w 2015 roku!
katinka, 01.11.2014 21:50[!]
Cytat :
Sauber by sobie strzelił w stopę wycofaniem się, bo chyba lepszej okazji do zdobycia punktów miał nie będzie...

Rany ale Sauber już sobie strzelił w stopę i jeszcze w dodatku w kolano zatrudniając tak miernego kierowcę jak Ericsson :/ A jeśli byłby ten cały bojkot Austin, to pewno Sauber by się nie wyłamał bo chodziłoby chyba o coś więcej niż punkty, a może bardziej o złamanie twardego serca Berniego.E.
nygga, 01.11.2014 22:11[!]
dobra strategia hammiltona. startuje z lewej. pierwszy zakręt w lewo. zakręt na szycie - jak rosbarbie nie zdoła zamknąć hama, to czarnulek wyjdzie na pierwsze miejsce.
Adakar, 01.11.2014 22:23[!]
Sutil zdobędzie punkta i zachowa kokpita na 2015 :)
@katinka
deszczowe Interlagos - ostatnia najlepsza nadzieja ... no ale musi padac.
Yurek, 01.11.2014 22:30[!]
Cytat katinka :
Rany ale Sauber już sobie strzelił w stopę i jeszcze w dodatku w kolano zatrudniając tak miernego kierowcę jak Ericsson

Ta Guiterrez na pewno lepszy. Znając życie i tak Sauber jutro punktów nie będzie miał. Pozytywnie Maldonado.
Kamikadze2000, 02.11.2014 00:43[!]
Rosberg ostatnio nie miał szczęścia, ani chłodnej głowy do sukcesu. Hamilton już się nawygrywał - pora na Nico. Powodzenia! :))
Psyche, 02.11.2014 14:57[!]
Mogla by byc jakas awaria tak coby szanse sie wyrownaly. Ciekawe jak z presja gonienia poradzilby sobie Nicko.
Masio, 02.11.2014 19:15[!]
Oby Lewis wygrał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca