F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2015
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2015
Klasyfikacje generalne 2015
Statystyki z sezonu 2015

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
Shell Belgian Grand Prix 201523 sierpnia
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,052 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:44,503 - Q2, Jarno Trulli (Toyota), 2009
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:47,263 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009
Największa średnia prędkość wyścigu:
229,266 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid11:48,908721:48,024311:47,197616
2.6N. RosbergMercedes F1 W06 Hybrid21:48,923811:47,955321:47,655617
3.77V. BottasWilliams FW3741:49,026791:49,044631:48,537619
4.8R. GrosjeanLotus E23 Hybrid81:49,353671:48,981541:48,561617
5.11S. PerezForce India VJM0831:49,006741:48,792651:48,599316
6.3D. RicciardoRed Bull RB11131:49,664681:49,042561:48,639617
7.19F. MassaWilliams FW37141:49,688351:48,806671:48,685615
8.13P. MaldonadoLotus E23 Hybrid121:49,568661:48,956581:48,754617
9.5S. VettelFerrari SF15-T61:49,264631:48,761591:48,825617
10.55C. SainzToro Rosso STR1051:49,1096101:49,0653101:49,771312
11.27N. HulkenbergForce India VJM08101:49,4996111:49,1216---12
12.26D. KwiatRed Bull RB1191:49,4696121:49,2285---11
13.9M. EricssonSauber C34111:49,5236131:49,5866---12
14.7K. RaikkonenFerrari SF15-T71:49,288615-2---8
15.33M. VerstappenToro Rosso STR10151:49,831814-2---10
16.12F. NasrSauber C34161:49,9526------6
17.22J. ButtonMcLaren MP4-30171:50,9786------6
18.14F. AlonsoMcLaren MP4-30181:51,4206------6
19.28W. StevensMarussia MR03B191:52,9486------6
20.98R. MerhiMarussia MR03B201:53,0997------7
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes F1 W06 Hybrid) - 1:47,197 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:56,532
 kara cofnięcia o 5 miejsc na starcie za wymianę skrzyni biegów
 kara cofnięcia o 10 miejsc na starcie za wymianę części jednostki napędowej
 kara cofnięcia o 50 miejsc na starcie za wymianę części jednostki napędowej
 kara cofnięcia o 55 miejsc na starcie za wymianę części jednostki napędowej

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 22.08.2015 15:19[!]
F1 : 1:47:1
Le Mans: 1:54
LMP1 jest szybsze?? Gdzie????
Gratulacje Lewis. Jutro dobrze wystartuj.
Spandex, 22.08.2015 15:27[!]
Od P3 do P9 tylko 3 dziesiąte - piękna sprawa, gdyby nie te dwa Merce z przodu. Ech. :)
iceneon, 22.08.2015 15:29[!]
W q1 pierwsza piętnastka w jednej sekundzie. Wiem, że Merce na twardszych, ale fajnie to wygląda :)
Jaisy, 22.08.2015 15:38[!]
Perez jedzie znakomicie. Jutro walczyć będzie Williams, SFI, RBR i Vettel o miejsca po Merolu, pech Kimiego trwa..
marios76, 22.08.2015 15:41[!]
Bottas i Grosjean zaprzeczyli fizyce i statystyce weekendu; p na plus, Vettel i Raikkonen odwrotnie. Wyscig zapowiada sie ciekawie za sprawą malych różnic czasowych. Bedzie piekna walka o podium :)
Matthewu, 22.08.2015 15:55[!]
Raikkonen na minus, bo mu się samochód zepsuł... Nie znam bardziej pechowego kierowcy w historii F1. Hamilton miazga, w ogóle cały Mercedes w q1 pokazał jaką mają przewagę, wygrywając na twardszych oponach. Coś mi się wydaje, że Ferrari jest bardziej na wyścig przygotowane i może być podobnie jak na Węgrzech z tymże teraz pozycja startowa jest o wiele, wiele gorsza.
Kamikadze2000, 22.08.2015 16:11[!]
@mich909090 - jeszcze tego by brakowało, aby pojazd długodystansowy był szybszy od sprinterskiego. To tak jakby sprinter był wolniejszy od maratończyka... ;)
mich909090, 22.08.2015 16:27[!]
@K2000
Ja tylko pytam tych którzy mają wątpliwości. Jest takich ludzi sporo.
Gzehoo92, 22.08.2015 16:42[!]
Taa, tylko ile pit stopów zrobiłoby F1, a ile LMP1?
bartoszcze, 22.08.2015 17:17[!]
Jeżeli LMP potrzebuje robić stop podczas okrążenia kwalifikacyjnego to faktycznie trudno liczyć na dobre wyniki.
Mr President, 22.08.2015 17:44[!]
@Gzehoo92
LMP1 w tym roku zjeżdżały po paliwo bodaj co jakieś 22-23 okrążenia, F1 jest w stanie przejechać dwa razy tyle na jednym baku, ale na równie wytrzymałych oponach tempo bolidów nie byłoby 7,5s szybsze na okrążeniu. To byłoby bardzo ciekawe zobaczyć bolidy w wyścigu sześciogodzinnym, byłyby w swojej klasie, tym bardziej, że regulacje mają nie pozwolić na dalsze przyspieszanie prototypów.
dek, 22.08.2015 17:52[!]
@Mr President
Lotterer o F1 i LMP1
http://www.f1wm.p...p/news_id-33101.html
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca